Ik denk de dochter ook niet 😜quote:Op maandag 9 maart 2026 21:11 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Klopt zo begreep ik het ook. Julia zei dat Jet teveel jam pakte. Lot zei dat Julia haar mond moest houden omdat ze het filmpje verpestte. Leuke dynamiek daar 🤭
Minibelle gooit ook weer een hele hoop informatie de ether in. Dochter presteert ondanks hb niet op vwo niveau met een hele hoop redenaties erom heen waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar ja ik ben dan ook niet HB
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze oppas nodig had omdat ze met kind niet aan opruimen en inpakken toekomt. Die keet had al lang en breed ingepakt kunnen zijn, ook met kind.quote:
Niemand durft nog te reageren want je voor dat je het weet zit je in de blokkendoos.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:08 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat die volgers voor een groot deel nep volgers zijn die ze gekocht heeft en veel mensen die kijken voor irritainment. Ook vaak weinig reacties op haar postings.
Ze heeft afgelopen zomer een tijd een logeetje gehad en noemde dat pleegzorg.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik zie bij AM trouwens ook een story waarin ze een boek/tijdschrift over pleegzorg vasthoudt. Heeft ze daar eerder al eens iets over gedeeld? Ik mag toch hopen dat die vrouw geen pleegouder wordt..
Aan die verhalen van Minibelle is echt geen touw vast te knopen. Heb het idee dat wanneer ze ergens teleurgesteld of boos over is dat nog erger is dan normaal. En echt nul privacy voor de dochters daar. Qua pochen zou ze een goede match zijn met Juud.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:11 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Klopt zo begreep ik het ook. Julia zei dat Jet teveel jam pakte. Lot zei dat Julia haar mond moest houden omdat ze het filmpje verpestte. Leuke dynamiek daar 🤭
Minibelle gooit ook weer een hele hoop informatie de ether in. Dochter presteert ondanks hb niet op vwo niveau met een hele hoop redenaties erom heen waar ik geen touw aan kan vastknopen. Maar ja ik ben dan ook niet HB
Ik geloof dat de oudste wel officieel HB getest is, maar wat opvallend is is dat er in dat gezin behoorlijk geleurd wordt voor een diagnose. Het moet allemaal via andere experts dan via de ‘gewone’ diagnostische centra.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:23 schreef Sente het volgende:
Is de dochter van Minibelle wel getest HB of is het een eigen diagnose?
Zelfs als Maarten het eten opschept kijkt ze ondertussen naar de camera.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:50 schreef Harper het volgende:
[..]
Het is tegen iemand anders. Want Lot zegt: Jij moet niet praten over Jet.
Maar goed, de essentie is dat ze zich wel degelijk bewust zijn dat er gefilmd wordt. Hoe kan het ook anders. Heel triest.
Ah oké. Nou hopelijk blijft het daarbij. Die vrouw kan haar eigen schema amper aan, laat staan dat ze zorg moet dragen voor een (getraumatiseerd) kind.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft afgelopen zomer een tijd een logeetje gehad en noemde dat pleegzorg.
In haar boek schrijft ze dat ze al maanden een pleegkind in huis heeftquote:Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik zie bij AM trouwens ook een story waarin ze een boek/tijdschrift over pleegzorg vasthoudt. Heeft ze daar eerder al eens iets over gedeeld? Ik mag toch hopen dat die vrouw geen pleegouder wordt..
Ik vond haar vooral gewichtig over dat ze zo’n moeite had met een boterham in een trommel.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:01 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Hoe dan? AM wast elke dag, het gaat gelijk in de droger en daarna direct de kast weer in 🤷♀️ Het zal idd weer een schreeuw om een samenwerking zijn 🙄
En vijfjarige Lot snapt niet waar ze mee toegestemd heeft? Geen koek of snoep in de trommel tot een bepaalde datum lijkt me echt niet zo moeilijk te snappen.. Wat houdt zij haar toch klein in dat opzicht 🫣
Nee, want haar 1-jarige kind pakt alles meteen weer uit. En ja, hoeveel heb je als ouder nou precies te zeggen over een 1-jarige? Die zet je niet even in een kinderstoel, of in een campingbedje.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze oppas nodig had omdat ze met kind niet aan opruimen en inpakken toekomt. Die keet had al lang en breed ingepakt kunnen zijn, ook met kind.
Die toon ook, zowel vanmiddag als bij het avondeten van zo'n klein dametje. Dat wordt nog wat de komende jaren. Ze wordt er niet leuker van, wat dat betreft lijkt ze op haar oudste zus. En die ongemakkelijke blik van Guus ook aan tafel als AM weer met haar camera voor zijn neus staat. Ik vind dat zo sneu.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Toevallig was ik stomverbaasd hoe L loopt te gillen 😳 Heb het wel terug gekeken en ze heeft het inderdaad tegen Julia 😱 En net met avondeten deed ze het gewoon weer!! Julia moest Rens bellen maar die is aan het werk, L; “jawel doe dat, nu!!” Wauw, kleine dictator 😳
Staat haar rustmoment er eigenlijk ook in? Of is het 'eten en naar bed' en omschrijft ze dat als lunch?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of jullie haar echt zo’n plangoeroe vinden, of dat het sarcastisch is, maar ik vind haar agenda zo weinig omvatten. Alle huishoudelijke taakjes staan op verschillende lijstjes én in de agenda. En dan staat er iedere dag ‘lunch’. Eet je gewoon niet als het niet in de agenda staat?
Oh jeetje dat heb ik volledig gemist. Godzijdank houdt ze dat kind dan buiten beeld. Als ze dat nou ook eens met haar kinderen zou doen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:08 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
In haar boek schrijft ze dat ze al maanden een pleegkind in huis heeft
Dat zag ik ook net . Ook niet gefilmd dat er lekker werd gegeten door die kinderen die zogenaamd alles lusten . Snap het wel hoor, die droge kwak zou ik ook niet hoeven .quote:Op maandag 9 maart 2026 19:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gatverdamme wat ziet die stamppotkwak er toch niet aantrekkelijk uit. Bejaardenhuisvoer voor mensen zonder tanden.
En L hangt weer lekker met haar haren in de vla.
Gaat zij serieus na de lunch naar bed?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Staat haar rustmoment er eigenlijk ook in? Of is het 'eten en naar bed' en omschrijft ze dat als lunch?
En ze wilden er kip bij, maar kon niet want het menu was speklapjesquote:Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net . Ook niet gefilmd dat er lekker werd gegeten door die kinderen die zogenaamd alles lusten . Snap het wel hoor, die droge kwak zou ik ook niet hoeven .
Verder vind ik het wel tijd worden dat ze eens beginnen met Lot op te voeden . Op deze manier wordt het een heel vervelend meisje en dat is nergens voor nodig .
Jetje is altijd de pineut , heel sneu want dat is van nature volgens mij een heel lief en zacht kind .
Even teruggekeken; nee haar rustmoment staat er niet in. Ze had ooit samenwerking met een Belgische dame. Die dame geeft uitgelegd hoe een planner werkt en dat het anders is dan een planner. Na een tijdje was AM haar zat. Heeft planner gejat en beetje aangepast met lijstjes van haarzelf (die ze had leren maken van die dame)en doet alsof het haar idee is. Maar zet er maar iets in om interessant over te komen. Geen plangoeroe dusquote:Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Staat haar rustmoment er eigenlijk ook in? Of is het 'eten en naar bed' en omschrijft ze dat als lunch?
Ze heeft het zo zwaar, ze moet echt een uur rust. Ga eerder naar bed zou ik zeggen. Mijn chef ziet mij al aankomen als ik zeg dat ik in de middag een uurtje plat moet.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gaat zij serieus na de lunch naar bed?![]()
Ik dacht dat jullie dat als grapje zeiden.
Dat was ten tijde dat ze dat boek schreef. Die is allang weer weg. Ze werd wel buiten beeld gehouden. Of het echt een pleegkind was valt nog te bezien. In elk geval was het duidelijk dat er een tijdje iemand was. De jongste J. sliep toen overduidelijk een poosje niet op haar kamertje.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Oh jeetje dat heb ik volledig gemist. Godzijdank houdt ze dat kind dan buiten beeld. Als ze dat nou ook eens met haar kinderen zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |