abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 05:34:17 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220260925
Jaaaa *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 07:47:30 #4
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220261122
Fijn, het eerste topic van het seizoen. Dankjewel.

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden.

Bij AM loopt het nog niet soepel: https://www.nu.nl/formule(...)de-aston-martin.html
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220261144
Cakeweek!
pi_220261183
Heb ik al gezegd dat het veel te vroeg de sessies zijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 08:06:10 #7
284411 crew  heywoodu
pi_220261192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb ik al gezegd dat het veel te vroeg de sessies zijn.
Nee joh, jammer dat ze tegenwoordig zo laat zijn ipv de vroege tijden van 'vroeger'. Vond ik als kind altijd tof, dan zat je midden in de nacht klaar voor F1 toen het nog echt 's nachts was in zulke landen, keek je naar buiten en was het overal donker (behalve misschien bij nog één ander huis), dan voelde je je echt een fan O+

Dit is ook wel prima, sowieso alleen mensen in je buurt die ook willen kijken want de rest ligt nog op bed *O*

Mijn favoriete races, in volgorde:

1. Supervroege races O+
2. Beetje vroege races
3. Normaletijdraces
4. Lateropdedagraces
5. Avondraces :r
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 08:16:40 #8
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220261215
Eindelijk het live-topic *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:17:17 #9
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220261217
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee joh, jammer dat ze tegenwoordig zo laat zijn ipv de vroege tijden van 'vroeger'. Vond ik als kind altijd tof, dan zat je midden in de nacht klaar voor F1 toen het nog echt 's nachts was in zulke landen, keek je naar buiten en was het overal donker (behalve misschien bij nog één ander huis), dan voelde je je echt een fan O+

Dit is ook wel prima, sowieso alleen mensen in je buurt die ook willen kijken want de rest ligt nog op bed *O*

Mijn favoriete races, in volgorde:

1. Supervroege races O+
2. Beetje vroege races
3. Normaletijdraces
4. Lateropdedagraces
5. Avondraces :r
Dat is voor mij ook wel de volgorde, hoewel ik ook geen hekel heb aan avondraces :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 08:22:14 #10
284411 crew  heywoodu
pi_220261228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:17 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is voor mij ook wel de volgorde, hoewel ik ook geen hekel heb aan avondraces :Y
Als die op zaterdag zouden zijn zou ik dat ook niet hebben :P

Zo'n avondrace op zondag, zeker de 2-3 (?) die om 21.00u ofzo beginnen, meeeehh. Dan wil ik op bed liggen, want vroege wekker op maandag, dus dan zit ik al te kijken met "schiet op, ik wil wel naar bed zo" als gedachte en na de race direct TV uit en naar bed. Lekker ontspannen. Bij een vroege ochtendrace heb je daarna de hele dag nog O+
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 08:22:14 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220261229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:17 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is voor mij ook wel de volgorde, hoewel ik ook geen hekel heb aan avondraces :Y
Avondrace is een beetje afhankelijk van of die op een zaterdag- of zondagavond is, op de zondag een race om 22.00 uur is altijd jammer omdat het dan race kijken en gelijk naar bed is zonder hier na te kunnen praten -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 08:36:17 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220261272
quote:
Aston Martin-teambaas vreest zenuwbeschadiging bij coureurs door trillingen
Aston Martin beperkt het aantal ronden tijdens de Grand Prix van Australië. De renstal wil voorkomen dat coureurs Fernando Alonso en Lance Stroll zenuwbeschadiging oplopen door sterke trillingen in de auto, aldus teambaas Adrian Newey.

Volgens Newey worden de trillingen veroorzaakt door de door Honda geleverde motor, die de schokken via het chassis doorgeeft aan het stuur.

"Die trilling veroorzaakt al wat kleine problemen, zoals spiegels die eraf vallen, achterlichten die losraken," zei hij in Albert Park. "Maar het belangrijkste probleem is dat die trilling uiteindelijk in de vingers van de coureur terechtkomt."

Alonso zegt dat hij niet meer dan 25 ronden achter elkaar kan rijden zonder risico op blijvende zenuwbeschadiging in zijn handen. Stroll voelt de grens al na 15 ronden. "We moeten het aantal ronden tijdens de race dus fors beperken, totdat we de bron van de trilling hebben gevonden," aldus Newey.

De Britse renstal kampte tijdens de wintertests al met technische problemen, waardoor het aantal afgelegde kilometers beperkt bleef. Volgens Newey is er wel vooruitgang geboekt bij het verminderen van de trillingen in het batterijpakket, maar blijft het probleem in het chassis bestaan.

Honda-topman Koji Watanabe kan niet voorspellen wanneer de problemen zijn opgelost. "Ik wil dat het snel gaat, maar op dit moment is het lastig te zeggen wanneer en hoe," zei hij.

https://nos.nl/artikel/26(...)eurs-door-trillingen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:36:44 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220261275
Live topic *O*

subtiele tvp :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220261282
Hopelijk Aston Martin podium. Hup Alonso. Vijfentwintig jaar god. COME ON.
U MAD?
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:39:01 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Alonso en Honda is geen gelukkig huwelijk blijkt maar weer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:39:32 #16
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261293
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk Aston Martin podium. Hup Alonso. Vijfentwintig jaar god. COME ON.
:')

Zie post #12
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:40:09 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220261297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Is die auto in China gebouwd ofzo :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 08:41:36 #18
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220261306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:')

Zie post #12
Die mogen al blij zijn als ze de race kunnen uitrijden :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:42:09 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220261307
Ik ben heel benieuwd naar hoe die nieuwe regelementen gaan uitpakken maar ik vrees een grote shitshow.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220261309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
:')

Zie post #12
GOAT als Fernando kan zoiets wel handelen. Die gaan ons verrassen. Mark my words!
U MAD?
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:42:34 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die mogen al blij zijn als ze de race kunnen uitrijden :') _O-
Bij kwalificatie komen niet verder dan Q1 om de auto te sparen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:43:34 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
GOAT als Fernando kan zoiets wel handelen. Die gaan ons verrassen. Mark my words!
Dat wordt lachen als hij in ronde 10 uitvalt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:44:27 #23
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261320
De shitshow bij Aston Martin is nog erger dan toen Honda in McLaren zat een paar jaar terug.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220261328
Gp2 engine :P
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 08:53:47 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220261395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:45 schreef StephanL het volgende:
Gp2 engine :P
Eerder Gp3 engine :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:56:57 #26
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220261459
Toch wel zin in al was het maar voor de te verwachten chaos! *O* *O* *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 08:57:18 #27
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220261462
Ik denk wel dat als die Aston Martin eenmaal rijdt ook wel positief gaat verassen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220261466
05.00 :') doe normaal joh
Zonder wrijving geen glans
pi_220261595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat wordt lachen als hij in ronde 10 uitvalt.
Lachen om het leed van anderen. Dan spoor je sowieso niet.

Maar denk echt dat ze een rookgordijn aan het optrekken zijn. Zondag vlammen.
U MAD?
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:29:28 #30
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220261663
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Lachen om het leed van anderen. Dan spoor je sowieso niet.

Maar denk echt dat ze een rookgordijn aan het optrekken zijn. Zondag vlammen.
Het is entertainment. Ik lach.
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:30:44 #31
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220261673
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Lachen om het leed van anderen. Dan spoor je sowieso niet.

Maar denk echt dat ze een rookgordijn aan het optrekken zijn. Zondag vlammen.
Vandaar dat ze amper hebben getest, het is allemaal tactiek. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 09:51:58 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220261814
Pre-season niet echt meegekregen, maar is Russell nou echt puur op basis daarvan de favoriet voor de wereldtitel, met Verstappen en Leclerc als naaste belagers en dan Hamilton en Antonelli en dan pas Norris en Piastri? :o
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 10:39:49 #33
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220262301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Pre-season niet echt meegekregen, maar is Russell nou echt puur op basis daarvan de favoriet voor de wereldtitel, met Verstappen en Leclerc als naaste belagers en dan Hamilton en Antonelli en dan pas Norris en Piastri? :o
En daarna Hadjar xD

Enige wat bekend is is dat Mercedes McLaren Ferrari en Red Bull de top 4 lijken te vormen. In welke volgorde dan ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220262450
Hadden ze die trilling van de motor naar het chassis niet eerder op kunnen merken? Vind dat toch wel een beetje vreemd, een issue die maar bij een motor producent speelt, en zelfs een met ervaring met F1-motoren. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal te horen.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 11:11:36 #35
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220262506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hadden ze die trilling van de motor naar het chassis niet eerder op kunnen merken? Vind dat toch wel een beetje vreemd, een issue die maar bij een motor producent speelt, en zelfs een met ervaring met F1-motoren. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal te horen.
Klinkt wel vreemd, maar het is ook het enige team met een Honda motor en dat is wat dat betreft ook een nadeel

"Fernando heeft het gevoel dat hij niet meer dan 25 ronden kan rijden voordat hij blijvende zenuwschade aan zijn hand oploopt. Lance geeft aan dat zijn grens bij vijftien ronden ligt.”

lol. Comedy capers. En Alonso baas boven baas :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 5 maart 2026 @ 11:15:55 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220262532
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Klinkt wel vreemd, maar het is ook het enige team met een Honda motor en dat is wat dat betreft ook een nadeel

"Fernando heeft het gevoel dat hij niet meer dan 25 ronden kan rijden voordat hij blijvende zenuwschade aan zijn hand oploopt. Lance geeft aan dat zijn grens bij vijftien ronden ligt.”

lol. Comedy capers. En Alonso baas boven baas :7
Lance haalt sowieso nooit meer rondjes dan 15. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 maart 2026 @ 11:16:55 #37
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220262538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hadden ze die trilling van de motor naar het chassis niet eerder op kunnen merken? Vind dat toch wel een beetje vreemd, een issue die maar bij een motor producent speelt, en zelfs een met ervaring met F1-motoren. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal te horen.
Lollipopman kan daar vast iets mee. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 5 maart 2026 @ 11:17:27 #38
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220262541
Ow, hij heeft zijn best gedaan. _O_

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 11:21:12 #39
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220262555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hadden ze die trilling van de motor naar het chassis niet eerder op kunnen merken? Vind dat toch wel een beetje vreemd, een issue die maar bij een motor producent speelt, en zelfs een met ervaring met F1-motoren. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal te horen.
Ik denk dat Newey gewoon een gigantische blunder heeft begaan mnet het ontwerp van de auto en dat ze het niet durven toe te geven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2026 @ 11:36:23 #40
842 Zorro
Z
pi_220262935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow, hij heeft zijn best gedaan. _O_

Bekijk deze YouTube-video
Al besproken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2026 @ 11:36:56 #41
842 Zorro
Z
pi_220262952
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Lance haalt sowieso nooit meer rondjes dan 15. :P
En zenuwschade heeft ie al lang
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2026 @ 12:05:04 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220263189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:42 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar hoe die nieuwe regelementen gaan uitpakken maar ik vrees een grote shitshow.
Ach, daar wordt toch nog wel het een en ander in aangepast. Nu kut, aan het eind van het jaar in elk geval minder kut.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:08:15 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220263208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Pre-season niet echt meegekregen, maar is Russell nou echt puur op basis daarvan de favoriet voor de wereldtitel, met Verstappen en Leclerc als naaste belagers en dan Hamilton en Antonelli en dan pas Norris en Piastri? :o
Russell werd ook al als favoriet aangemerkt voordat er überhaupt getest was, puur omdat men verwachtte dat Mercedes de beste motor gebouwd had. De pre-season tests hebben op zich bevestigd dat de Mercedes idd goed is, maar er bleek ook uit dat Ferrari en Red Bull het goed voor elkaar hadden (met RB als grote verrassing daarbij, gezien hun eerste seizoen met de RBPT). Bovendien leken de auto's met Ferrari-motor een snellere start te kunnen maken dan met name de Mercedes-motoren. De 'kenners' hebben echter hun voorspelling niet aan durven passen en dus wordt Russell nog steeds het vaakst genoemd als WDC komend seizoen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 12:08:37 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220263210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ach, daar wordt toch nog wel het een en ander in aangepast. Nu kut, aan het eind van het jaar in elk geval minder kut.
Nu is de gp van Australië sowieso al niet geweldig over het algemeen. Dus die eerste race gaat ook niet meteen een goed beeld geven verwacht ik.

Of we gaan juist mensen krijgen die aan het eind van de straight zonder energie komen te zitten. Dan wordt het lachen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 12:21:18 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220263301
Ben benieuwd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:27:14 #46
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220263340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Pre-season niet echt meegekregen, maar is Russell nou echt puur op basis daarvan de favoriet voor de wereldtitel, met Verstappen en Leclerc als naaste belagers en dan Hamilton en Antonelli en dan pas Norris en Piastri? :o
Het blijft koffiedik kijken op dit moment, zondag weten we meer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220263397
Kon nog wel eens interessant worden met de tow van de teammaat. Als je nu voor het optimale rondje al ver voor een bocht van het gas af moet om bij te laden kun je wellicht behoorlijk wat winnen door een teammaat voor je die het gas er op houdt.
-
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 13:02:42 #48
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220263681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:35 schreef quo_ het volgende:
Kon nog wel eens interessant worden met de tow van de teammaat. Als je nu voor het optimale rondje al ver voor een bocht van het gas af moet om bij te laden kun je wellicht behoorlijk wat winnen door een teammaat voor je die het gas er op houdt.
Ze gaan niet ver voor de bocht van het gas af, ze blijven volgas, maar in de fase voor het aanremmen decelereert de auto om energie op te laden (terwijl ze nog volgas rijden). Dat is dat "superclipping" waar het de laatste tijd over gaat
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 5 maart 2026 @ 13:09:46 #49
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220263752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:17 schreef Symphonic het volgende:
Mijn favoriete races, in volgorde:

1. Supervroege races
2. Beetje vroege races
3. Normaletijdraces
4. Lateropdedagraces
5. Avondraces
100% precies andersom _O-
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 13:16:30 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220263821
Ik sla VT1 wel over. VT2 haak ik wel aan denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 5 maart 2026 @ 13:18:34 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220263847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik sla VT1 wel over. VT2 haak ik wel aan denk ik.
watje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 13:21:37 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220263877
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
watje
Zelluf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220264122
Fijne tijden weer.
pi_220264161
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
100% precies andersom _O-
Haha idd hier ook :D
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220264177
Onwijs veel zin in, zeg. Heel erg benieuwd naar de nieuwe reglementen.
pi_220264699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Vandaar dat ze amper hebben getest, het is allemaal tactiek. :')
Precies!
U MAD?
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:58:18 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220265270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik sla VT1 wel over. VT2 haak ik wel aan denk ik.
Bij deze meld ik mij af voor VT1 en 3. VT2 kijk ik waarschijnlijk via mijn mobiel, dus dan niet op FOK!.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 15:59:25 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265274
Ik meld me af voor alles :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:00:02 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220265277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik meld me af voor alles :@
:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:00:44 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220265281
Afhaakkat
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:10:42 #61
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_220265370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hadden ze die trilling van de motor naar het chassis niet eerder op kunnen merken? Vind dat toch wel een beetje vreemd, een issue die maar bij een motor producent speelt, en zelfs een met ervaring met F1-motoren. Volgens mij krijgen we niet het hele verhaal te horen.
Ik denk dat veel personeel wat ervaring heeft met F1 motoren juist weggegaan is toen Honda zich terugtrok uit de F1. De vraag is maar hoeveel ervaring ze nog hadden.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 16:12:07 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220265378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik meld me af voor alles :@
Goed begin dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 16:18:19 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed begin dit.
Moeten ze het maar niet zo teringvroeg doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 17:01:01 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220265648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk dat Newey gewoon een gigantische blunder heeft begaan mnet het ontwerp van de auto en dat ze het niet durven toe te geven.
Ik denk dat de fout bij Honda ligt, die waren eerst al zo dom om zich terug te trekken, waardoor Red Bull ook wat F1 toppers naar hun eigen motorenproject konden halen, toen toch weer vrij laat besloten mee te doen en dat breekt ze nu op.
En lullig maar het is niet vreemd voor Aziaten als ze iets fout zien gaan dit niet aan hun meerdere durven mee te delen en dus wachten totdat het wordt opgemerkt.
pi_220266126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat de fout bij Honda ligt, die waren eerst al zo dom om zich terug te trekken, waardoor Red Bull ook wat F1 toppers naar hun eigen motorenproject konden halen, toen toch weer vrij laat besloten mee te doen en dat breekt ze nu op.
En lullig maar het is niet vreemd voor Aziaten als ze iets fout zien gaan dit niet aan hun meerdere durven mee te delen en dus wachten totdat het wordt opgemerkt.
Ik heb geen ploffende motor gezien.
Alles daar omheen is sinds juni op verzoek van Newey aangepast, beter had Newey vastgehouden aan wat in juni in Sakura op de testbank draaide voor dit jaar.
Dan had hij het hele jaar gehad om het pakket met zijn gewenste veranderingen te optimaliseren.
Naar Honda wijzen is wat mij betreft gewoon onterecht.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:10:08 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220266142
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:07 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik heb geen ploffende motor gezien.
Alles daar omheen is sinds juni op verzoek van Newey aangepast, beter had Newey vastgehouden aan wat in juni in Sakura op de testbank draaide voor dit jaar.
Dan had hij het hele jaar gehad om het pakket met zijn gewenste veranderingen te optimaliseren.
Naar Honda wijzen is wat mij betreft gewoon onterecht.
Zijn we het niet eens
pi_220266225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn we het niet eens
Dat weet ik, ook de versnellingsbak die niet heel kon blijven is van Aston zelf.
Hopelijk hebben ze daar nu een verbetering kunnen doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 18:24:16 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220266270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik meld me af voor alles :@
De Aston Martin onder de mods
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220267706
twitter


_O- _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:26:39 #70
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220267783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alonso en Honda is geen gelukkig huwelijk blijkt maar weer.
Idd :O
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:27:31 #71
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220267799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:26 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
verkeerde post
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 20:31:24 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220267847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik meld me af voor alles :@
Begint dat Sjaak afhaak gedoe nu al weer?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 20:32:35 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220267861
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

_O- _O- _O-
Max gaat gewoon verder waar hij gebleven is _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220267879
Ik ben benieuwd of Max iets aan z'n teamgenoot gaat hebben dit seizoen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 20:43:28 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220267987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben benieuwd of Max iets aan z'n teamgenoot gaat hebben dit seizoen.
Als Hadjar het lowkey aanpakt wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:47:49 #76
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220268033
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
lowkey
Ben bang dat ie daar te heetgebakerd voor is
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220268171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat de fout bij Honda ligt, die waren eerst al zo dom om zich terug te trekken, waardoor Red Bull ook wat F1 toppers naar hun eigen motorenproject konden halen, toen toch weer vrij laat besloten mee te doen en dat breekt ze nu op.
En lullig maar het is niet vreemd voor Aziaten als ze iets fout zien gaan dit niet aan hun meerdere durven mee te delen en dus wachten totdat het wordt opgemerkt.
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:06:01 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220268204
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Begint dat Sjaak afhaak gedoe nu al weer?
Ik werk niet voor 6:00 op zondagen :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220268220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik werk niet voor 6:00 op zondagen :{w
ftfy
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:48 #80
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220268256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:52 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220268289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Waarschijnlijk wel opgemerkt, maar ze wilden het maximale eruit halen bij zowel de motor als het chassis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:12:45 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220268300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
ftfy
Ik heb leuke spelletjes gemaakt :Y

F1 / [F1 Spel] Raad de race
F1 / [F1 Spel] Nostradamus Seizoen 2026
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:23:08 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220268385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.
Van het weekend zien en horen we weer meer, maar dit gaat wel even duren.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 23:09:11 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220269347
Is wel matig om straks wakker te worden als beide VTs er al op zitten ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220269583
Minder dan een uur tot VT1 *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 01:48:40 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269586
"I don't really like to overcomplicate it too much. If I have to drive this car, last year's car, if I have to race a shopping trolley, I drive it to the limit of what a shopping trolley can do. It's as simple as that."

Max being Max

twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:19:09 #87
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269600
RISK OF RAIN FOR F1 FREE PRACTICE 1 IS 0%
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:21:48 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269603
Ja hallo 8-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269608
Het gaat beginnen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220269609
INTRO
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:26:19 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269610
Ooooh ze hebben de F1-tune een maat langer gemaakt!
pi_220269612
Stom vingertje van Lando ipv bazengezicht van Max :')
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:27:45 #93
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269613
Anyway, goedemorgen allemaal B-)

pi_220269615
Go!

  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:32:56 #95
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269616
Iedereen uit zijn winterslaap? :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269617
No power Oscar _O-
pi_220269618
Lol piastri al weer klaar
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:43 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269619
De McLaren begeeft het nu al.

Helaas Piastri.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:50 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:33 schreef 3rr0r het volgende:
No power Oscar _O-
lege batterij
even weer opladen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:58 #100
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269621
YELLOW IN TRACK SECTOR 1

VSC DEPLOYED
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269622
McLaren heeft wat batterijen op Temu besteld
pi_220269623
Gaat lekker!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 02:34:28 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren heeft wat batterijen op Temu besteld
dan racing bulls ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:35:41 #104
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269626
Overtake mode enabled
Electric motor max speed 337 km/h
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:36:05 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269627
En stuk....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:36:22 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269628
Arme Lind

Meteen motor kapoet
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269629
Arvid hep een knakenbak
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:37:14 #108
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269631
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:38:59 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269633


w/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269634
Gewoon voor de context, vorig jaar:

  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:44:56 #111
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269637
Russell nog steeds aan het sandbaggen
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:46:30 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269638
Hadjar P1
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:47:15 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269639
Max met een blokkerend binnenwiel :blauwoog:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:48:05 #114
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269640
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:42 schreef TwenteFC het volgende:
Gewoon voor de context, vorig jaar:

[ afbeelding ]
Allard leest mee :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269642
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar P1
HAD je dat verwacht of niet?
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:53:24 #116
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269643
Hadjar WEER P1

Damn. Die gast begint goed.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:53:57 #117
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
HAD je dat verwacht of niet?
Nee dat HAD ik niet verwacht :) jij?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:54:02 #118
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269645
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar WEER P1

Damn. Die gast begint goed.
VER begint nog beter B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269646
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee dat HAD ik niet verwacht :) jij?
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
pi_220269647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft. :P
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:57:11 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
Van mij mag die. Eindelijk weer een beetje heibel bij Red Bull.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:57:18 #122
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

Lawson koekebakker
Voorlopig op 6, boven toekomstig WDC (volgens de kenners) Russell
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269650
Ode aan Jos _O_
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:59:33 #124
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269652
Moet de TT nog aangepast worden?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269653
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft. :P
Ja dat wordt wennen, een 2e rijder die bruikbaar is.
pi_220269654
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Voorlopig op 6, boven toekomstig WDC (volgens de kenners) Russell
Heeft nog een half uur |:)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:00:50 #127
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269655
Top...dank
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 03:01:05 #128
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269656
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:54 schreef Jane het volgende:

[..]
VER begint nog beter B-)
Dat mag die met zijn 11 seizoenen ervaring.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 03:02:31 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269657
Leclerc gewoon P1. Mooi.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269659
Perez 2e rijder bij Cadillac
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:03:24 #131
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269660
Valt mij toch mee dat Ferrari mee kan komen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
Valt mij toch mee dat Ferrari mee kan komen
Er komt nog geen strategie aan te pas vandaar B-)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:06:01 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269663
107% is ongeveer +5,5 seconde. Dat is nog lastig genoeg voor Cadillac
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:12:32 #134
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269664
Bottas en Perez beiden al een spiegel kwijt. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:13:50 #135
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269665
Lando Norris ziet er niet uit alsof-ie gaat instappen deze sessie. Wat is daar aan de hand?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:16:09 #136
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269668
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:13 schreef Tijn het volgende:
Lando Norris ziet er niet uit alsof-ie gaat instappen deze sessie. Wat is daar aan de hand?
De versnellingsbak moet gerepareerd worden zegt men
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:18:08 #137
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269669
Race Control
YELLOW IN TRACK SECTOR 15
VSC
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:18:16 #138
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269670
Alpine stelt toch weer teleur, ondanks de Mercedesmotor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:19:03 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269671
Hamilton doet mee
Wie dit leest is gek
pi_220269672
Ach Alex
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:19:29 #141
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269673
Stuurbekrachtiging kaduuk bij Albon.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:21:32 #142
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269674
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:19 schreef Jane het volgende:
Stuurbekrachtiging kaduuk bij Albon.
En de druk om te schakelen ook. Die staat is de 7e versnelling nog
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:22:08 #143
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269675
Serieus knap wat Audi hier laat zien tot nu toe.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:24:42 #144
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269677
Oude tijden herleven voor Perez.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269678
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:22 schreef Tijn het volgende:
Serieus knap wat Audi hier laat zien tot nu toe.
Data van Duitse geldautomaat naar Kanaleneiland kwam van pas
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:25:46 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269680
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269682
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:24 schreef Jane het volgende:
Oude tijden herleven voor Perez.
Maar nu ligt het echt aan de auto
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:27:46 #148
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Achterremmen die ineens in een andere oplaadmodus schieten
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:30:23 #149
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269684
5de tijd voor Lindblad.

RBPT heeft goed werk geleverd, lijkt het. Had ik van te voren niet verwacht.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:30:50 #150
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269685
Race Control
CHEQUERED FLAG

En dat was P1...en nu slapen :O :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:31:07 #151
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269686
Leclerc mocht nog1 rondje op vol vermogen
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:38:20 #152
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269688
Uitslag eerste vrije training Formule 1 GP Australië 2026

1 Charles Leclerc Ferrari 1:20.267
2 Lewis Hamilton Ferrari 1:20.736
3 Max Verstappen Red Bull 1:20.789
4 Isack Hadjar Red Bull 1:21.087
5 Arvid Lindblad Racing Bulls 1:21.313
6 Oscar Piastri McLaren 1:21.342
7 George Russell Mercedes 1:21.371
8 Kimi Antonelli Mercedes 1:21.376
9 Gabriel Bortoleto Audi 1:21.696
10 Nico Hulkenberg Audi 1:21.969
11 Esteban Ocon Haas 1:22.161
12 Carlos Sainz Williams 1:22.323
13 Liam Lawson Racing Bulls 1:22.613
14 Oliver Bearman Haas 1:22.682
15 Alexander Albon Williams 1:23.130
16 Franco Colapinto Alpine 1:23.325
17 Valtteri Bottas Cadillac 1:24.022
18 Pierre Gasly Alpine 1:24.035
19 Lando Norris McLaren 1:24.391
20 Sergio Pérez Cadillac 1:24.620
21 Lance Stroll Aston Martin 1:50.334
22 Fernando Alonso Aston Martin
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:38:31 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269690
Er werd gezegd dat Mercedes iedereen ging pakken, maar dat zie ik nog niet echt.
pi_220269691
Montoya staat erbij als een 12 jarige
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 04:15:23 #155
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269707
Zware nachten dit.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 04:20:08 #156
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269713
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zware nachten dit.
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden. :X

Ben ondertussen maar brood gaan bakken. Tussen die twee FP's in slapen gaat toch niet lukken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 04:37:28 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269721
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:20 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden. :X
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou B-)
pi_220269738
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:37 schreef Tijn het volgende:

[..]
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou B-)
Hier, maar voor trainingen zet ik geen wekker :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:31:14 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269774
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 05:32:32 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien ;(
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:32:52 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?
Auto :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 05:34:54 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Auto :P
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan B-)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:36:11 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269787
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:34 schreef Tijn het volgende:

[..]
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan B-)
Het is niet druk op de weg, scheelt :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 05:58:16 #164
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269839
Meldt
pi_220269843
Ben er *O*
pi_220269844
ja
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:00:52 #167
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269849
Ja
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:01:15 #168
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269852
Daar hebben we de laatkomers B-)
pi_220269853
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Tijn het volgende:
Daar hebben we de laatkomers B-)
moest nog koffie in doen
opnieuw inloggen
dm's benatwoorden
nu zit ik
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:01:57 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269854
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269856
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Jane het volgende:
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie. :P
hij valt met zijn NEUS in de boter
kapoet dus
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269858
rijdt tegen Lindtblad aan 8)7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:02:54 #173
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269859
:')
pi_220269860
Lindblad heeft gelijk :D
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:03:18 #175
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269863
George weer hoor :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269864
Russel heeft ook een ego van heb ik jou daar
die denkt echt ik druk hem er tussen
ze stoppen wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:03:35 #177
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269865
Een stopbord negeren en dan klagen dat je wordt aangereden :')
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:04:09 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269866
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
pi_220269869
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:04 schreef Tijn het volgende:
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
je bedoelt F1 mercedes he ^p^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:05:52 #180
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269871
Dit is toch wel een clownshow _O-
pi_220269872
Gaat lekker met die elektronica _O-
pi_220269873
Max staat vast
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:06:23 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269875
Beetje jammer, dit.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:58 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269883
INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:59 #185
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269884
#TeamLH wordt gek
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269886
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:09 schreef Jane het volgende:
#TeamLH wordt gek
Ferrari ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269892
Als er dan een Merc bovenaan moet staan
dan maar Antonelli
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:12:10 #188
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269894
Ze smijten wel lekker door de bochten deze auto's
pi_220269901
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269908
poh die AM is echt slecht
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:16:54 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269910
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
2-3, die tijden waren op soft. Nu rijdt de top met hard.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:17:12 #192
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269913
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:16 schreef greysbones het volgende:
poh die AM is echt slecht
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
pi_220269916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
of Alonso vervloekt is
zonde
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:18:53 #194
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269919
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
of Alonso vervloekt is
zonde
Het is ook vergelijkbaar met de problemen die Honda bij McLaren had ;(
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:06 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269921
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:56 #196
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
pi_220269924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
moet je uberhaupt willen rijden als je weet dat de trillingen niet verholpen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:20:14 #198
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:23:01 #199
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269938
Verstappen nog steeds in de pits |:)
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:07 #200
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269942
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:23 schreef Tijn het volgende:
Verstappen nog steeds in de pits |:)
Laat me raden, iets met de batterij?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:24 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269943
1m27s is buiten de 107%
pi_220269947
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:24 schreef Tijn het volgende:
1m27s is buiten de 107%
bizar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:26:29 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269948
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
pi_220269951
Max is buiten @Tijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:27:35 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269952
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:27 schreef greysbones het volgende:
Max is buiten @:Tijn
_O_
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:28:13 #206
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269957
Goed bezig Sjors
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:29:12 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
Ja, dramatisch hoor. Cadillac is slecht, maar wat Aston hier laat zien gaat echt nergens over.

Groot contrast met Audi, die met een eigen motor zijn gekomen en wonder boven wonder gewoon mee kunnen doen in de subtop _O_
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:30:31 #208
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269968
Norris ook nog niet lekker op weg. In FP1 ook al nauwelijks gereden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269970
Charles WDC, ik teken ervoor.
pi_220269973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Charles WDC, ik teken ervoor.
Charl wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:32:16 #211
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220269982
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:36:00 #212
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270010
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Hoi
pi_220270019
max jast zijn programma er even door heen :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:37:18 #214
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270020
Max op rood
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:38:42 #215
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270025
Uitstapje van Lewis
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:39:22 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270031
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:40:51 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270040
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220270041
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
het lijkt me
om optimaal te kunnen presteren
met dit hele nieuwe systeem
je ook echt de max moet opzoeken tijdens een training
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220270047
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:46:31 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_220270056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
Dan wordt je gek van de piepjes en dat derderangs android systeem dat ze in alle auto's gooien. Bij ons gooit ie CarPlay eruit als je per ongeluk te dicht langs iets rijdt, dan neemt de camera het systeem over. Dat heb je in F1 natuurlijk de hele tijd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220270065
wowwwww
Max
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:46 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270069
Oops....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:53 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270071
Zwaar door het grind
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:04 #224
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270072
Red bull weer 20 cent duurder morgen
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:06 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270073
Sodeju, dat ging een partij hard :o
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:27 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270075
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:28 #227
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270076
Stukken vliegen er af
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:52:36 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270084
Maar goed dat het een training is ^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220270089
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:51 schreef Jane het volgende:
Stukken vliegen er af
hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen mee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:01 #230
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270091
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen mee
Wie niet dan?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:11 #231
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270092
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220270093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Wie niet dan?
aston
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:41 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270094
Race Control
YELLOW IN TRACK SECTOR 18

VSC DEPLOYED
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:53 #234
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270095
Oh einde oefening voor deze sessie
pi_220270096
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
met minder dan de helft van de ronden(ten opzichte van de anderen) toch p6
met deze nieuwe autos
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:55:27 #236
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270099
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
aston
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
pi_220270106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:22 #238
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270108
Toch nog even door *O*
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:36 #239
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
Nee. Maar het echte probleem bij Aston is dat ze zoveel last van vibraties hebben dat elke nieuwe accu die je erin zet na 6 rondjes weer stuk is. Die auto is fundamenteel niet in staat om een hele race te rijden op dit moment.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:45 #240
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270111
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:57:27 #241
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch nog even door *O*
Bekijk deze YouTube-video
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 06:57:46 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270116
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Eerste weekend dit jaar, kom op :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220270117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:58:50 #244
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270121
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Die keek ik in bed.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:59:52 #245
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270125
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Ah oke, dacht dat het misschien een nieuwe regel was
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:00:41 #246
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270126
En dat was het weer..tot morgen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220270129
ja nog een dutje :O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 07:03:57 #248
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer..tot morgen
Ik heb heul geen weerbericht van je gehoord :{w
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:04:53 #249
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270139
Zo dat was 'm weer, ik ga naar bed B-)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:05:18 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270142
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:07:41 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270148
Benieuwd naar VT3 wel. En kwalificatie. En race.

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220270168
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:38 #253
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220270224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:14 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
Aston Martin heeft maar 1 batterij per auto, meer zijn er niet zelfs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:51 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220270225
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:39:41 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:35 schreef Evenstar het volgende:
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
Net 1 dag gehad, laten we niet te vroeg juichen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:57:30 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270315
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:32:14 #257
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220270506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 08:46:56 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270565
Arme Lawson. Wordt die weer kapoetgereden door een rookie

:D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 08:53:02 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:32 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
Ik schat Hadjar wel wat hoger in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:07:31 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220270746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Altijd hetzelfde riedeltje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:12:01 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270803
Piastri prima gedaan voor thuispubliek

Niet verwacht na die bar slechte vrije training 1 voor McLaren :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:13:16 #262
194695 franklop
Fran knock
pi_220270830
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:17:29 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270868
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:13 schreef franklop het volgende:
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220270882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220270916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:40 schreef Jane het volgende:
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Mooie opmerking van Alex, Lindblad heeft het voordeel boven Hadjar dat hij niks hoeft af te leren, hij zit in de snelste auto waar ie ooit mee heeft gereden terwijl Hadjar zich juist afvraagt waarom hij ineens 5 seconden langzamer is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:27:11 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als deze onmogelijke tijdlijn uit was gekomen, hadden ze nog steeds al die slimme koppen die nu bij RB-Ford zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220271164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Je was er niet eens :(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220271170
NVM
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:13 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220271179
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je was er niet eens :(
Ik was er in gedachten bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:17 #270
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220271180
Net even teruggekeken. Wel weer zin in. Morgen zit ik klaar voor de kwalificatie!
*O* *O* *O*
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:20:38 #271
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220271825
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 11:22:08 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220271832
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Foei!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:23:19 #273
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220271836
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Doe maar gelijk 12 punten op zijn licentie. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 12:08:01 #274
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220272072
En inderdaad, ik hoopte er al op en het is werkelijkheid geworden...

Het grind op de apex van bocht 7 is opgeschoven _O_

Ik verwachtte dit al sinds vorig jaar, leuk dat het is uitgekomen.



quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Melbourne hoop ik vooral dat ze daar in bocht 7 de vorig jaar extreem walgelijk domme plaatsing van de grindbak terugdraaien naar pre-2025.

2025


2024

Het interessante is dat de kerb zelf gelijk is gebleven. Terwijl ik persoonlijk die 2024 variant prima vond. Die lag er ook al sinds 2022. Maar oh well.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 14:05:29 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220273059
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 14:07:23 #276
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220273080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar VT3 wel. En kwalificatie. En race.

:+
De grote vraag wmb: gaan we inhaalacties zien op onwaarschijnlijke plekken? Als dat mogelijk is met deze regels, zou dat wel echt leuk zijn.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 14:42:43 #277
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273478
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
De grote vraag wmb: gaan we inhaalacties zien op onwaarschijnlijke plekken? Als dat mogelijk is met deze regels, zou dat wel echt leuk zijn.
Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit. Zie bijvoorbeeld het terugschakelen voor bochtencombinatie 6-7. Het is een beetje alsof die zichzelf de chicane uit moet slingshotten _O-

Bekijk deze YouTube-video

En misschien zouden we kunnen stellen: hoe meer (energie)management benodigd is, hoe meer kans op mismanagement.

Wat betreft inhalen op "onwaarschijnlijke plekken", daar lijkt mij op dit circuit weinig ruimte voor. Denk dat het meeste wel gewoon plaats zal vinden aan het eind van lange stukken volgas, je moet namelijk wel de mogelijkheid hebben om je eventuele energie-surplus te benutten.

Misschien zit het meer in het verrassingseffect wanneer een inhaalactie wordt geplaatst. Je zou ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld, stel je hebt een pace-advantage over de auto voor je, je energie dusdanig opladen dat je gemakkelijk voorbij kan met je overtake modus. Je voorganger weet alleen niet wanneer je de uiteindelijke move gaat maken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 15:01:40 #278
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220273591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit. Zie bijvoorbeeld het terugschakelen voor bochtencombinatie 6-7. Het is een beetje alsof die zichzelf de chicane uit moet slingshotten _O-

Bekijk deze YouTube-video

En misschien zouden we kunnen stellen: hoe meer (energie)management benodigd is, hoe meer kans op mismanagement.

Wat betreft inhalen op "onwaarschijnlijke plekken", daar lijkt mij op dit circuit weinig ruimte voor. Denk dat het meeste wel gewoon plaats zal vinden aan het eind van lange stukken volgas, je moet namelijk wel de mogelijkheid hebben om je eventuele energie-surplus te benutten.

Misschien zit het meer in het verrassingseffect wanneer een inhaalactie wordt geplaatst. Je zou ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld, stel je hebt een pace-advantage over de auto voor je, je energie dusdanig opladen dat je gemakkelijk voorbij kan met je overtake modus. Je voorganger weet alleen niet wanneer je de uiteindelijke move gaat maken.
Wat ik las was dat dit circuit na Jeddah het circuit is waar het minst getemd wordt, waardoor je dus op een andere manier je energie moet terugwinnen, bijvoorbeeld door eerder te liften en coasten en terug te schakelen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 15:11:12 #279
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273657
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was dat dit circuit na Jeddah het circuit is waar het minst getemd wordt, waardoor je dus op een andere manier je energie moet terugwinnen, bijvoorbeeld door eerder te liften en coasten en terug te schakelen.
Bahrein was minder management dan dit volgens mij. Als je naar die ronde keek van Leclerc. Verstappen heeft ook zoiets gezegd in de trant van op Bahrein valt het nog mee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220273707
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dit circuit zo enorm verneuktbreed?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 15:28:31 #281
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220273760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit.
Wat ik hoorde in de podcasts en videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 06-03-2026 18:55:55 ]
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 15:33:52 #282
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273806
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat ik hoorde in de podcasts and videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.
Klopt. Ligt ook een beetje aan hoeveel slowspeed er op een circuit is. Melbourne heeft nauwelijks slow, langzaamste bocht is (vermoed ik) bocht 3.

Het installeren van een chicane zou al wat schelen, die zat pre 2022 altijd na bocht 8. Maar goed, die is er dus uit gesloopt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 16:56:20 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220274391
That merc engine is a beast
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:28:23 #284
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220274658
Bekijk deze YouTube-video

Wel leuke analyze van de trainingen, en saillante opmerking over Aston Martin.
SPOILER: Wat zei ie dan?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220274803
Onboard camera nog steeds 720p.

Blijven doneren. @3rr0r
pi_220274842
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat ik hoorde in de podcasts and videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.
Ik dacht het vooral een gebrek aan remmen was.
pi_220274855
Mercedes lijkt wel getipt te worden als beste team.

Hopelijk wint Kimi dan ipv George.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:01:09 #288
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220275015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik dacht het vooral een gebrek aan remmen was.
Klopt ook. Is een combinatie, veel volgas, en vrijwel geen low speed bochten. In een artikel wat hier laatst geplaatst werd vind je deze graphic met de circuits en percentage volgas.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 18:02:23 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220275033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes lijkt wel getipt te worden als beste team.

Hopelijk wint Kimi dan ipv George.
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 19:06:17 #290
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220275598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
Idd, dan is het Lec boven :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220275662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
Ferrari heeft al laten zien behoorlijk betrouwbaar te zijn dus als het op snelheid niet gaat kan Leclerc misschien nog geluk hebben.
Maar vooral ook de start gaat goed bij Ferrari en dan moeten de beide Mercedes auto's er maar voorbij zien te komen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 19:27:16 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220275884
:W

Nog iets gemist?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 19:27:34 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220275892
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dat wel met die veganist?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 maart 2026 @ 19:43:32 #294
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220276132
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 20:57:35 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277118
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
:W

Nog iets gemist?
Ik heb ook niet gekeken :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 20:59:30 #296
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:43 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Ah, ze hebben op volgorde van constructeurs standings 2025 ipv coureurs standings.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 20:59:34 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220277146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb ook niet gekeken :@
Gelukkig kunnen we dat aan de rookie blauwe overlaten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 21:00:52 #298
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220277165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb ook niet gekeken :@
Zijn toch ook geen tijden joh
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 21:03:16 #299
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen we dat aan de rookie blauwe overlaten.
De zijwieltjes gaat bij zijn motor af
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zijn toch ook geen tijden joh
idd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 6 maart 2026 @ 21:05:59 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220277245
Aston Martin :')
Honda :')

Ach, Alonso.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 21:11:41 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220277317
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
De zijwieltjes gaat bij zijn motor af
Als ik me niet vergis moet ie alleen deze race nog even met. Is ook wel handig zo na een lange pauze.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')