Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden.quote:
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nouquote:Op vrijdag 6 maart 2026 04:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden.
Hier, maar voor trainingen zet ik geen wekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 05:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien
Autoquote:
Het is niet druk op de weg, scheeltquote:Op vrijdag 6 maart 2026 05:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan
moest nog koffie in doenquote:
hij valt met zijn NEUS in de boterquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Jane het volgende:
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |