Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden.quote:
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nouquote:Op vrijdag 6 maart 2026 04:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden.
Hier, maar voor trainingen zet ik geen wekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 05:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien
Autoquote:
Het is niet druk op de weg, scheeltquote:Op vrijdag 6 maart 2026 05:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan
moest nog koffie in doenquote:
hij valt met zijn NEUS in de boterquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Jane het volgende:
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie.
je bedoelt F1 mercedes hequote:
2-3, die tijden waren op soft. Nu rijdt de top met hard.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.quote:
of Alonso vervloekt isquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
moet je uberhaupt willen rijden als je weet dat de trillingen niet verholpen zijnquote:
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |