abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:31:07 #151
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269686
Leclerc mocht nog1 rondje op vol vermogen
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:38:20 #152
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269688
Uitslag eerste vrije training Formule 1 GP Australië 2026

1 Charles Leclerc Ferrari 1:20.267
2 Lewis Hamilton Ferrari 1:20.736
3 Max Verstappen Red Bull 1:20.789
4 Isack Hadjar Red Bull 1:21.087
5 Arvid Lindblad Racing Bulls 1:21.313
6 Oscar Piastri McLaren 1:21.342
7 George Russell Mercedes 1:21.371
8 Kimi Antonelli Mercedes 1:21.376
9 Gabriel Bortoleto Audi 1:21.696
10 Nico Hulkenberg Audi 1:21.969
11 Esteban Ocon Haas 1:22.161
12 Carlos Sainz Williams 1:22.323
13 Liam Lawson Racing Bulls 1:22.613
14 Oliver Bearman Haas 1:22.682
15 Alexander Albon Williams 1:23.130
16 Franco Colapinto Alpine 1:23.325
17 Valtteri Bottas Cadillac 1:24.022
18 Pierre Gasly Alpine 1:24.035
19 Lando Norris McLaren 1:24.391
20 Sergio Pérez Cadillac 1:24.620
21 Lance Stroll Aston Martin 1:50.334
22 Fernando Alonso Aston Martin
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:38:31 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269690
Er werd gezegd dat Mercedes iedereen ging pakken, maar dat zie ik nog niet echt.
pi_220269691
Montoya staat erbij als een 12 jarige
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 04:15:23 #155
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269707
Zware nachten dit.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 04:20:08 #156
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269713
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zware nachten dit.
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden. :X

Ben ondertussen maar brood gaan bakken. Tussen die twee FP's in slapen gaat toch niet lukken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 04:37:28 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269721
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:20 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik heb het ook zwaar, ja. Maar ik ben hier wel, itt tot sommige mensen die 'hoe vroeger hoe beter' vinden. :X
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou B-)
pi_220269738
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 04:37 schreef Tijn het volgende:

[..]
Inderdaad, waar zijn die ochtendmensen nou B-)
Hier, maar voor trainingen zet ik geen wekker :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:31:14 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269774
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 05:32:32 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben in transit zo meteen, kan VT2 net niet zien ;(
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:32:52 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
man-vrouw of bedoel je gewoon OV?
Auto :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 05:34:54 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Auto :P
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan B-)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 05:36:11 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220269787
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 05:34 schreef Tijn het volgende:

[..]
Op de vluchtstrook parkeren en de F1TV-app aanzwengelen dan B-)
Het is niet druk op de weg, scheelt :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 05:58:16 #164
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269839
Meldt
pi_220269843
Ben er *O*
pi_220269844
ja
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:00:52 #167
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269849
Ja
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:01:15 #168
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269852
Daar hebben we de laatkomers B-)
pi_220269853
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Tijn het volgende:
Daar hebben we de laatkomers B-)
moest nog koffie in doen
opnieuw inloggen
dm's benatwoorden
nu zit ik
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:01:57 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269854
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269856
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:01 schreef Jane het volgende:
Kijken of Russell alle voorspellingen nu wel gaat waarmaken of dat hij wacht tot de kwalificatie. :P
hij valt met zijn NEUS in de boter
kapoet dus
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269858
rijdt tegen Lindtblad aan 8)7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:02:54 #173
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269859
:')
pi_220269860
Lindblad heeft gelijk :D
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:03:18 #175
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269863
George weer hoor :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269864
Russel heeft ook een ego van heb ik jou daar
die denkt echt ik druk hem er tussen
ze stoppen wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:03:35 #177
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269865
Een stopbord negeren en dan klagen dat je wordt aangereden :')
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:04:09 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269866
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
pi_220269869
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:04 schreef Tijn het volgende:
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
je bedoelt F1 mercedes he ^p^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:05:52 #180
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269871
Dit is toch wel een clownshow _O-
pi_220269872
Gaat lekker met die elektronica _O-
pi_220269873
Max staat vast
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:06:23 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269875
Beetje jammer, dit.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:58 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269883
INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:59 #185
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269884
#TeamLH wordt gek
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269886
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:09 schreef Jane het volgende:
#TeamLH wordt gek
Ferrari ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269892
Als er dan een Merc bovenaan moet staan
dan maar Antonelli
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:12:10 #188
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269894
Ze smijten wel lekker door de bochten deze auto's
pi_220269901
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269908
poh die AM is echt slecht
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:16:54 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269910
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
2-3, die tijden waren op soft. Nu rijdt de top met hard.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:17:12 #192
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269913
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:16 schreef greysbones het volgende:
poh die AM is echt slecht
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
pi_220269916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
of Alonso vervloekt is
zonde
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:18:53 #194
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269919
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
of Alonso vervloekt is
zonde
Het is ook vergelijkbaar met de problemen die Honda bij McLaren had ;(
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:06 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269921
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:56 #196
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
pi_220269924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
moet je uberhaupt willen rijden als je weet dat de trillingen niet verholpen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:20:14 #198
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:23:01 #199
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269938
Verstappen nog steeds in de pits |:)
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:07 #200
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269942
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:23 schreef Tijn het volgende:
Verstappen nog steeds in de pits |:)
Laat me raden, iets met de batterij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')