abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220269864
Russel heeft ook een ego van heb ik jou daar
die denkt echt ik druk hem er tussen
ze stoppen wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:03:35 #177
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269865
Een stopbord negeren en dan klagen dat je wordt aangereden :')
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:04:09 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269866
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
pi_220269869
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:04 schreef Tijn het volgende:
Wel typisch Mercedesgedrag natuurlijk B-)
je bedoelt F1 mercedes he ^p^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:05:52 #180
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269871
Dit is toch wel een clownshow _O-
pi_220269872
Gaat lekker met die elektronica _O-
pi_220269873
Max staat vast
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:06:23 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269875
Beetje jammer, dit.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:58 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269883
INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:09:59 #185
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269884
#TeamLH wordt gek
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269886
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:09 schreef Jane het volgende:
#TeamLH wordt gek
Ferrari ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269892
Als er dan een Merc bovenaan moet staan
dan maar Antonelli
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:12:10 #188
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269894
Ze smijten wel lekker door de bochten deze auto's
pi_220269901
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220269908
poh die AM is echt slecht
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:16:54 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269910
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:14 schreef greysbones het volgende:
toch echt 5 seconden langzamer dan vorig jaar
2-3, die tijden waren op soft. Nu rijdt de top met hard.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:17:12 #192
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269913
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:16 schreef greysbones het volgende:
poh die AM is echt slecht
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
pi_220269916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, extreem grote problemen. Die kunnen amper 10 rondjes rijden voordat de auto uit elkaar trilt.
of Alonso vervloekt is
zonde
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:18:53 #194
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269919
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
of Alonso vervloekt is
zonde
Het is ook vergelijkbaar met de problemen die Honda bij McLaren had ;(
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:06 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269921
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:19:56 #196
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
pi_220269924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
moet je uberhaupt willen rijden als je weet dat de trillingen niet verholpen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:20:14 #198
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:23:01 #199
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269938
Verstappen nog steeds in de pits |:)
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:07 #200
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269942
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:23 schreef Tijn het volgende:
Verstappen nog steeds in de pits |:)
Laat me raden, iets met de batterij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')