abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:24 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269943
1m27s is buiten de 107%
pi_220269947
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:24 schreef Tijn het volgende:
1m27s is buiten de 107%
bizar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:26:29 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269948
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
pi_220269951
Max is buiten @Tijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:27:35 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269952
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:27 schreef greysbones het volgende:
Max is buiten @:Tijn
_O_
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:28:13 #206
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269957
Goed bezig Sjors
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:29:12 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
Ja, dramatisch hoor. Cadillac is slecht, maar wat Aston hier laat zien gaat echt nergens over.

Groot contrast met Audi, die met een eigen motor zijn gekomen en wonder boven wonder gewoon mee kunnen doen in de subtop _O_
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:30:31 #208
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269968
Norris ook nog niet lekker op weg. In FP1 ook al nauwelijks gereden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269970
Charles WDC, ik teken ervoor.
pi_220269973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Charles WDC, ik teken ervoor.
Charl wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:32:16 #211
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220269982
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:36:00 #212
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270010
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Hoi
pi_220270019
max jast zijn programma er even door heen :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:37:18 #214
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270020
Max op rood
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:38:42 #215
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270025
Uitstapje van Lewis
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:39:22 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270031
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:40:51 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270040
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220270041
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
het lijkt me
om optimaal te kunnen presteren
met dit hele nieuwe systeem
je ook echt de max moet opzoeken tijdens een training
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220270047
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:46:31 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_220270056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
Dan wordt je gek van de piepjes en dat derderangs android systeem dat ze in alle auto's gooien. Bij ons gooit ie CarPlay eruit als je per ongeluk te dicht langs iets rijdt, dan neemt de camera het systeem over. Dat heb je in F1 natuurlijk de hele tijd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220270065
wowwwww
Max
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:46 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270069
Oops....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:53 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270071
Zwaar door het grind
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:04 #224
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270072
Red bull weer 20 cent duurder morgen
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:06 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270073
Sodeju, dat ging een partij hard :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')