abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:07:41 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270148
Benieuwd naar VT3 wel. En kwalificatie. En race.

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220270168
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:38 #253
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220270224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:14 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
Aston Martin heeft maar 1 batterij per auto, meer zijn er niet zelfs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:51 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220270225
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:39:41 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:35 schreef Evenstar het volgende:
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
Net 1 dag gehad, laten we niet te vroeg juichen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:57:30 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270315
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:32:14 #257
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220270506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 08:46:56 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270565
Arme Lawson. Wordt die weer kapoetgereden door een rookie

:D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 08:53:02 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:32 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
Ik schat Hadjar wel wat hoger in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:07:31 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220270746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Altijd hetzelfde riedeltje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:12:01 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270803
Piastri prima gedaan voor thuispubliek

Niet verwacht na die bar slechte vrije training 1 voor McLaren :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:13:16 #262
194695 franklop
Fran knock
pi_220270830
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:17:29 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270868
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:13 schreef franklop het volgende:
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220270882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220270916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:40 schreef Jane het volgende:
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Mooie opmerking van Alex, Lindblad heeft het voordeel boven Hadjar dat hij niks hoeft af te leren, hij zit in de snelste auto waar ie ooit mee heeft gereden terwijl Hadjar zich juist afvraagt waarom hij ineens 5 seconden langzamer is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:27:11 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als deze onmogelijke tijdlijn uit was gekomen, hadden ze nog steeds al die slimme koppen die nu bij RB-Ford zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220271164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Je was er niet eens :(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220271170
NVM
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:13 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220271179
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je was er niet eens :(
Ik was er in gedachten bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:17 #270
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220271180
Net even teruggekeken. Wel weer zin in. Morgen zit ik klaar voor de kwalificatie!
*O* *O* *O*
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:20:38 #271
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220271825
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 11:22:08 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220271832
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Foei!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:23:19 #273
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220271836
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Doe maar gelijk 12 punten op zijn licentie. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 12:08:01 #274
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220272072
En inderdaad, ik hoopte er al op en het is werkelijkheid geworden...

Het grind op de apex van bocht 7 is opgeschoven _O_

Ik verwachtte dit al sinds vorig jaar, leuk dat het is uitgekomen.



quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Melbourne hoop ik vooral dat ze daar in bocht 7 de vorig jaar extreem walgelijk domme plaatsing van de grindbak terugdraaien naar pre-2025.

2025


2024

Het interessante is dat de kerb zelf gelijk is gebleven. Terwijl ik persoonlijk die 2024 variant prima vond. Die lag er ook al sinds 2022. Maar oh well.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 14:05:29 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220273059
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')