abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:24:24 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269943
1m27s is buiten de 107%
pi_220269947
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:24 schreef Tijn het volgende:
1m27s is buiten de 107%
bizar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:26:29 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220269948
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het was eigenlijk sowieso al wel duidelijk dat ze niet in staat gingen zijn om de race uit te rijden. Voor nu is het spannend of ze überhaupt binnen de 107% weten te komen.
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
pi_220269951
Max is buiten @Tijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:27:35 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269952
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:27 schreef greysbones het volgende:
Max is buiten @:Tijn
_O_
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:28:13 #206
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220269957
Goed bezig Sjors
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:29:12 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die gaan niet racen, dat is klaar na FP3
Ja, dramatisch hoor. Cadillac is slecht, maar wat Aston hier laat zien gaat echt nergens over.

Groot contrast met Audi, die met een eigen motor zijn gekomen en wonder boven wonder gewoon mee kunnen doen in de subtop _O_
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:30:31 #208
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269968
Norris ook nog niet lekker op weg. In FP1 ook al nauwelijks gereden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269970
Charles WDC, ik teken ervoor.
pi_220269973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Charles WDC, ik teken ervoor.
Charl wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:32:16 #211
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220269982
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:36:00 #212
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270010
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggen :W

We zijn er weer! *O*
Hoi
pi_220270019
max jast zijn programma er even door heen :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:37:18 #214
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270020
Max op rood
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:38:42 #215
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270025
Uitstapje van Lewis
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:39:22 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270031
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:40:51 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270040
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220270041
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb het idee dat de zandzakken er eindelijk wat vanaf gaan.
het lijkt me
om optimaal te kunnen presteren
met dit hele nieuwe systeem
je ook echt de max moet opzoeken tijdens een training
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220270047
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:19 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Gewoon ff via Temu nieuwe bestellen.
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:46:31 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_220270056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik zou oprecht graag een team China/Korea willen zien op de grid.

Gewoon een BYD/Geely auto, of een Hyundai/Samsung.
Dan wordt je gek van de piepjes en dat derderangs android systeem dat ze in alle auto's gooien. Bij ons gooit ie CarPlay eruit als je per ongeluk te dicht langs iets rijdt, dan neemt de camera het systeem over. Dat heb je in F1 natuurlijk de hele tijd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220270065
wowwwww
Max
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:46 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270069
Oops....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:50:53 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270071
Zwaar door het grind
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:04 #224
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270072
Red bull weer 20 cent duurder morgen
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:06 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270073
Sodeju, dat ging een partij hard :o
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:27 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270075
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:51:28 #227
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270076
Stukken vliegen er af
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:52:36 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270084
Maar goed dat het een training is ^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220270089
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:51 schreef Jane het volgende:
Stukken vliegen er af
hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen mee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:01 #230
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270091
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen mee
Wie niet dan?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:11 #231
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220270092
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220270093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Wie niet dan?
aston
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:41 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270094
Race Control
YELLOW IN TRACK SECTOR 18

VSC DEPLOYED
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:54:53 #234
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270095
Oh einde oefening voor deze sessie
pi_220270096
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
met minder dan de helft van de ronden(ten opzichte van de anderen) toch p6
met deze nieuwe autos
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:55:27 #236
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270099
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
aston
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
pi_220270106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:22 #238
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270108
Toch nog even door *O*
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:36 #239
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
Nee. Maar het echte probleem bij Aston is dat ze zoveel last van vibraties hebben dat elke nieuwe accu die je erin zet na 6 rondjes weer stuk is. Die auto is fundamenteel niet in staat om een hele race te rijden op dit moment.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:56:45 #240
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270111
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:57:27 #241
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch nog even door *O*
Bekijk deze YouTube-video
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 06:57:46 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270116
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Eerste weekend dit jaar, kom op :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220270117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:58:50 #244
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270121
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan. |:)
Die keek ik in bed.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 06:59:52 #245
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270125
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Ah oke, dacht dat het misschien een nieuwe regel was
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:00:41 #246
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270126
En dat was het weer..tot morgen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220270129
ja nog een dutje :O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage vrijdag 6 maart 2026 @ 07:03:57 #248
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220270136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was het weer..tot morgen
Ik heb heul geen weerbericht van je gehoord :{w
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:04:53 #249
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220270139
Zo dat was 'm weer, ik ga naar bed B-)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:05:18 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220270142
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:07:41 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270148
Benieuwd naar VT3 wel. En kwalificatie. En race.

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220270168
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:38 #253
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220270224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:14 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Valt de accu niet onder de MGU/ICE/versnellingsbak regels, dus max 4 per seizoen oid?
Edit ja dus, max 3 accus per seizoen voordat je gridstraffen gaat krijgen.

https://racingnews365.com(...)-penalties-explained
Aston Martin heeft maar 1 batterij per auto, meer zijn er niet zelfs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:35:51 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220270225
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 07:39:41 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:35 schreef Evenstar het volgende:
Hadjar lijkt in ieder geval redelijk mee te komen tot nu toe.
Net 1 dag gehad, laten we niet te vroeg juichen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 07:57:30 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270315
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:32:14 #257
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220270506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 08:46:56 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270565
Arme Lawson. Wordt die weer kapoetgereden door een rookie

:D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 08:53:02 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220270595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:32 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Met de vorige teamgenoten van Verstappen kon je dat prima doen.
Ik schat Hadjar wel wat hoger in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:07:31 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220270746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Altijd hetzelfde riedeltje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:12:01 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220270803
Piastri prima gedaan voor thuispubliek

Niet verwacht na die bar slechte vrije training 1 voor McLaren :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:13:16 #262
194695 franklop
Fran knock
pi_220270830
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:17:29 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270868
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:13 schreef franklop het volgende:
AM heeft niet alleen dit weekend een probleem. Die kunnen de komende maanden wel afschrijven
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220270882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen Honda krijgt het voor elkaar om het van lachertje tot wereldkampioen tot wederom het lachertje te schoppen.
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220270916
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:40 schreef Jane het volgende:
Lindblad boven Hadjar. Driver swap nog voor de eerste race? B-)
Mooie opmerking van Alex, Lindblad heeft het voordeel boven Hadjar dat hij niks hoeft af te leren, hij zit in de snelste auto waar ie ooit mee heeft gereden terwijl Hadjar zich juist afvraagt waarom hij ineens 5 seconden langzamer is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 09:27:11 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220270923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Stel... dat RedBull toch een Honda motor had gekregen dit seizoen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als deze onmogelijke tijdlijn uit was gekomen, hadden ze nog steeds al die slimme koppen die nu bij RB-Ford zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220271164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die conclusies trekken adhv VT2 :N
Je was er niet eens :(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220271170
NVM
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:13 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220271179
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je was er niet eens :(
Ik was er in gedachten bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:17 #270
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220271180
Net even teruggekeken. Wel weer zin in. Morgen zit ik klaar voor de kwalificatie!
*O* *O* *O*
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:20:38 #271
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220271825
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 11:22:08 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220271832
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Foei!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:23:19 #273
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220271836
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:20 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Doe maar gelijk 12 punten op zijn licentie. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 12:08:01 #274
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220272072
En inderdaad, ik hoopte er al op en het is werkelijkheid geworden...

Het grind op de apex van bocht 7 is opgeschoven _O_

Ik verwachtte dit al sinds vorig jaar, leuk dat het is uitgekomen.



quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat betreft Melbourne hoop ik vooral dat ze daar in bocht 7 de vorig jaar extreem walgelijk domme plaatsing van de grindbak terugdraaien naar pre-2025.

2025


2024

Het interessante is dat de kerb zelf gelijk is gebleven. Terwijl ik persoonlijk die 2024 variant prima vond. Die lag er ook al sinds 2022. Maar oh well.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 14:05:29 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220273059
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 14:07:23 #276
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220273080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar VT3 wel. En kwalificatie. En race.

:+
De grote vraag wmb: gaan we inhaalacties zien op onwaarschijnlijke plekken? Als dat mogelijk is met deze regels, zou dat wel echt leuk zijn.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 14:42:43 #277
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273478
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
De grote vraag wmb: gaan we inhaalacties zien op onwaarschijnlijke plekken? Als dat mogelijk is met deze regels, zou dat wel echt leuk zijn.
Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit. Zie bijvoorbeeld het terugschakelen voor bochtencombinatie 6-7. Het is een beetje alsof die zichzelf de chicane uit moet slingshotten _O-

Bekijk deze YouTube-video

En misschien zouden we kunnen stellen: hoe meer (energie)management benodigd is, hoe meer kans op mismanagement.

Wat betreft inhalen op "onwaarschijnlijke plekken", daar lijkt mij op dit circuit weinig ruimte voor. Denk dat het meeste wel gewoon plaats zal vinden aan het eind van lange stukken volgas, je moet namelijk wel de mogelijkheid hebben om je eventuele energie-surplus te benutten.

Misschien zit het meer in het verrassingseffect wanneer een inhaalactie wordt geplaatst. Je zou ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld, stel je hebt een pace-advantage over de auto voor je, je energie dusdanig opladen dat je gemakkelijk voorbij kan met je overtake modus. Je voorganger weet alleen niet wanneer je de uiteindelijke move gaat maken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 15:01:40 #278
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220273591
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit. Zie bijvoorbeeld het terugschakelen voor bochtencombinatie 6-7. Het is een beetje alsof die zichzelf de chicane uit moet slingshotten _O-

Bekijk deze YouTube-video

En misschien zouden we kunnen stellen: hoe meer (energie)management benodigd is, hoe meer kans op mismanagement.

Wat betreft inhalen op "onwaarschijnlijke plekken", daar lijkt mij op dit circuit weinig ruimte voor. Denk dat het meeste wel gewoon plaats zal vinden aan het eind van lange stukken volgas, je moet namelijk wel de mogelijkheid hebben om je eventuele energie-surplus te benutten.

Misschien zit het meer in het verrassingseffect wanneer een inhaalactie wordt geplaatst. Je zou ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld, stel je hebt een pace-advantage over de auto voor je, je energie dusdanig opladen dat je gemakkelijk voorbij kan met je overtake modus. Je voorganger weet alleen niet wanneer je de uiteindelijke move gaat maken.
Wat ik las was dat dit circuit na Jeddah het circuit is waar het minst getemd wordt, waardoor je dus op een andere manier je energie moet terugwinnen, bijvoorbeeld door eerder te liften en coasten en terug te schakelen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 15:11:12 #279
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273657
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was dat dit circuit na Jeddah het circuit is waar het minst getemd wordt, waardoor je dus op een andere manier je energie moet terugwinnen, bijvoorbeeld door eerder te liften en coasten en terug te schakelen.
Bahrein was minder management dan dit volgens mij. Als je naar die ronde keek van Leclerc. Verstappen heeft ook zoiets gezegd in de trant van op Bahrein valt het nog mee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220273707
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dit circuit zo enorm verneuktbreed?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 15:28:31 #281
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220273760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als ik even de snelste ronde van de dag bekijk zie ik dat er wel veel management nodig is tijdens de ronde. Valt mij wel tegen op dit circuit.
Wat ik hoorde in de podcasts en videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 06-03-2026 18:55:55 ]
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 15:33:52 #282
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220273806
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat ik hoorde in de podcasts and videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.
Klopt. Ligt ook een beetje aan hoeveel slowspeed er op een circuit is. Melbourne heeft nauwelijks slow, langzaamste bocht is (vermoed ik) bocht 3.

Het installeren van een chicane zou al wat schelen, die zat pre 2022 altijd na bocht 8. Maar goed, die is er dus uit gesloopt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 16:56:20 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220274391
That merc engine is a beast
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:28:23 #284
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220274658
Bekijk deze YouTube-video

Wel leuke analyze van de trainingen, en saillante opmerking over Aston Martin.
SPOILER: Wat zei ie dan?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220274803
Onboard camera nog steeds 720p.

Blijven doneren. @3rr0r
pi_220274842
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 15:28 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat ik hoorde in de podcasts and videos etc is dat ze meer vol gas rijden tijdens een rondje in Melbourne vergeleken met Bahrein. Dus wat dat betreft ook wel logisch dat ze de batterij dan ook meer leegtrekken en dus meer management nodig hebben.
Ik dacht het vooral een gebrek aan remmen was.
pi_220274855
Mercedes lijkt wel getipt te worden als beste team.

Hopelijk wint Kimi dan ipv George.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 18:01:09 #288
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220275015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik dacht het vooral een gebrek aan remmen was.
Klopt ook. Is een combinatie, veel volgas, en vrijwel geen low speed bochten. In een artikel wat hier laatst geplaatst werd vind je deze graphic met de circuits en percentage volgas.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2026 @ 18:02:23 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220275033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes lijkt wel getipt te worden als beste team.

Hopelijk wint Kimi dan ipv George.
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 19:06:17 #290
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220275598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
Idd, dan is het Lec boven :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220275662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik hoop op Leclerc, gun het hem enorm.
Ferrari heeft al laten zien behoorlijk betrouwbaar te zijn dus als het op snelheid niet gaat kan Leclerc misschien nog geluk hebben.
Maar vooral ook de start gaat goed bij Ferrari en dan moeten de beide Mercedes auto's er maar voorbij zien te komen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 19:27:16 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220275884
:W

Nog iets gemist?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 19:27:34 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220275892
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 14:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dat wel met die veganist?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 maart 2026 @ 19:43:32 #294
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220276132
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 20:57:35 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277118
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
:W

Nog iets gemist?
Ik heb ook niet gekeken :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 20:59:30 #296
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:43 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Ah, ze hebben op volgorde van constructeurs standings 2025 ipv coureurs standings.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2026 @ 20:59:34 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220277146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb ook niet gekeken :@
Gelukkig kunnen we dat aan de rookie blauwe overlaten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 21:00:52 #298
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220277165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb ook niet gekeken :@
Zijn toch ook geen tijden joh
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 21:03:16 #299
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220277210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen we dat aan de rookie blauwe overlaten.
De zijwieltjes gaat bij zijn motor af
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zijn toch ook geen tijden joh
idd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 6 maart 2026 @ 21:05:59 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220277245
Aston Martin :')
Honda :')

Ach, Alonso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')