hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen meequote:
Wie niet dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk heeft RBR wel genoeg onderdelen mee
met minder dan de helft van de ronden(ten opzichte van de anderen) toch p6quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Nou, na FP1 was ik optimistischer. Was ik nou maar naar bed gegaan.
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
Nee. Maar het echte probleem bij Aston is dat ze zoveel last van vibraties hebben dat elke nieuwe accu die je erin zet na 6 rondjes weer stuk is. Die auto is fundamenteel niet in staat om een hele race te rijden op dit moment.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zijn die batterijen niet gewoon reglementair geregeld? Geen idee hoor
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze bij de FIA kunnen aanbellen??
Eerste weekend dit jaar, kom opquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee bedoel een maximum per race, net als de banden zegmaar.
Die keek ik in bed.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:54 schreef Jane het volgende:
Ah oke, dacht dat het misschien een nieuwe regel wasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 06:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
als een onderdeel van de auto kapot is zou je hem toch moeten vervangen
het enige wat een team niet in de hand heeft
zijn de banden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |