dan racing bulls ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren heeft wat batterijen op Temu besteld
Allard leest meequote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:42 schreef TwenteFC het volgende:
Gewoon voor de context, vorig jaar:
[ afbeelding ]
Nee dat HAD ik niet verwachtquote:
VER begint nog beterquote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar WEER P1
Damn. Die gast begint goed.
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat HAD ik niet verwachtjij?
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen
Van mij mag die. Eindelijk weer een beetje heibel bij Red Bull.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen
Voorlopig op 6, boven toekomstig WDC (volgens de kenners) Russellquote:
Ja dat wordt wennen, een 2e rijder die bruikbaar is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 02:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |