abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:47:49 #76
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220268033
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
lowkey
Ben bang dat ie daar te heetgebakerd voor is
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220268171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat de fout bij Honda ligt, die waren eerst al zo dom om zich terug te trekken, waardoor Red Bull ook wat F1 toppers naar hun eigen motorenproject konden halen, toen toch weer vrij laat besloten mee te doen en dat breekt ze nu op.
En lullig maar het is niet vreemd voor Aziaten als ze iets fout zien gaan dit niet aan hun meerdere durven mee te delen en dus wachten totdat het wordt opgemerkt.
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:06:01 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220268204
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Begint dat Sjaak afhaak gedoe nu al weer?
Ik werk niet voor 6:00 op zondagen :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220268220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik werk niet voor 6:00 op zondagen :{w
ftfy
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:48 #80
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220268256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:52 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220268289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar Aston Martin heeft Honda overtuigd terug te komen, je kunt het Honda niet kwalijk nemen dat Aston Martin dat schijnbaar zo aantrekkelijk heeft gemaakt. En Aston Martin wist ook wel dat veel kennis en ervaring vertrokken was op dat moment al.
De trillingen zullen inderdaad uit de motor komen, maar waarom is dat niet opgemerkt op een testbank?
Waarschijnlijk wel opgemerkt, maar ze wilden het maximale eruit halen bij zowel de motor als het chassis
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 21:12:45 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220268300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
ftfy
Ik heb leuke spelletjes gemaakt :Y

F1 / [F1 Spel] Raad de race
F1 / [F1 Spel] Nostradamus Seizoen 2026
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:23:08 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220268385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik ben bang dat we voorlopig het hele verhaal niet gaan horen. Het zal toch niet alleen aan Honda liggen lijkt me. Die worden nu wel aardig door het slijk gehaald. Niet chill.
Van het weekend zien en horen we weer meer, maar dit gaat wel even duren.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 23:09:11 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220269347
Is wel matig om straks wakker te worden als beide VTs er al op zitten ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220269583
Minder dan een uur tot VT1 *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 01:48:40 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269586
"I don't really like to overcomplicate it too much. If I have to drive this car, last year's car, if I have to race a shopping trolley, I drive it to the limit of what a shopping trolley can do. It's as simple as that."

Max being Max

twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:19:09 #87
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269600
RISK OF RAIN FOR F1 FREE PRACTICE 1 IS 0%
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:21:48 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269603
Ja hallo 8-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269608
Het gaat beginnen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220269609
INTRO
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:26:19 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269610
Ooooh ze hebben de F1-tune een maat langer gemaakt!
pi_220269612
Stom vingertje van Lando ipv bazengezicht van Max :')
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:27:45 #93
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269613
Anyway, goedemorgen allemaal B-)

pi_220269615
Go!

  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:32:56 #95
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269616
Iedereen uit zijn winterslaap? :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269617
No power Oscar _O-
pi_220269618
Lol piastri al weer klaar
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:43 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269619
De McLaren begeeft het nu al.

Helaas Piastri.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:50 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:33 schreef 3rr0r het volgende:
No power Oscar _O-
lege batterij
even weer opladen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:33:58 #100
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269621
YELLOW IN TRACK SECTOR 1

VSC DEPLOYED
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269622
McLaren heeft wat batterijen op Temu besteld
pi_220269623
Gaat lekker!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 6 maart 2026 @ 02:34:28 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220269624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren heeft wat batterijen op Temu besteld
dan racing bulls ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:35:41 #104
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269626
Overtake mode enabled
Electric motor max speed 337 km/h
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:36:05 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269627
En stuk....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:36:22 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269628
Arme Lind

Meteen motor kapoet
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269629
Arvid hep een knakenbak
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:37:14 #108
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269631
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:38:59 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269633


w/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269634
Gewoon voor de context, vorig jaar:

  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:44:56 #111
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269637
Russell nog steeds aan het sandbaggen
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:46:30 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269638
Hadjar P1
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:47:15 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269639
Max met een blokkerend binnenwiel :blauwoog:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:48:05 #114
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269640
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:42 schreef TwenteFC het volgende:
Gewoon voor de context, vorig jaar:

[ afbeelding ]
Allard leest mee :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269642
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar P1
HAD je dat verwacht of niet?
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:53:24 #116
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269643
Hadjar WEER P1

Damn. Die gast begint goed.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:53:57 #117
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
HAD je dat verwacht of niet?
Nee dat HAD ik niet verwacht :) jij?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:54:02 #118
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269645
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar WEER P1

Damn. Die gast begint goed.
VER begint nog beter B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269646
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee dat HAD ik niet verwacht :) jij?
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
pi_220269647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft. :P
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 02:57:11 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iets beter dan Yuki of die Lawson koekebakker verwacht maar dit is veelbelovend. Straks gaat hij nog punten van Max wegsnoepen :7
Van mij mag die. Eindelijk weer een beetje heibel bij Red Bull.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:57:18 #122
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:55 schreef 3rr0r het volgende:

Lawson koekebakker
Voorlopig op 6, boven toekomstig WDC (volgens de kenners) Russell
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269650
Ode aan Jos _O_
  vrijdag 6 maart 2026 @ 02:59:33 #124
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269652
Moet de TT nog aangepast worden?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269653
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die solo jaren van max hadden ook wel wat. Maar zou ook wel eens leuk zijn dat Redbull strategisch iets kan met een teammaat die iig binnen de halve seconde blijft. :P
Ja dat wordt wennen, een 2e rijder die bruikbaar is.
pi_220269654
quote:
80s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:57 schreef Jane het volgende:

[..]
Voorlopig op 6, boven toekomstig WDC (volgens de kenners) Russell
Heeft nog een half uur |:)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:00:50 #127
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269655
Top...dank
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 03:01:05 #128
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269656
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 02:54 schreef Jane het volgende:

[..]
VER begint nog beter B-)
Dat mag die met zijn 11 seizoenen ervaring.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 03:02:31 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220269657
Leclerc gewoon P1. Mooi.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220269659
Perez 2e rijder bij Cadillac
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:03:24 #131
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269660
Valt mij toch mee dat Ferrari mee kan komen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
Valt mij toch mee dat Ferrari mee kan komen
Er komt nog geen strategie aan te pas vandaar B-)
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:06:01 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269663
107% is ongeveer +5,5 seconde. Dat is nog lastig genoeg voor Cadillac
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:12:32 #134
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269664
Bottas en Perez beiden al een spiegel kwijt. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:13:50 #135
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269665
Lando Norris ziet er niet uit alsof-ie gaat instappen deze sessie. Wat is daar aan de hand?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:16:09 #136
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269668
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:13 schreef Tijn het volgende:
Lando Norris ziet er niet uit alsof-ie gaat instappen deze sessie. Wat is daar aan de hand?
De versnellingsbak moet gerepareerd worden zegt men
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:18:08 #137
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269669
Race Control
YELLOW IN TRACK SECTOR 15
VSC
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:18:16 #138
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269670
Alpine stelt toch weer teleur, ondanks de Mercedesmotor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:19:03 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269671
Hamilton doet mee
Wie dit leest is gek
pi_220269672
Ach Alex
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:19:29 #141
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269673
Stuurbekrachtiging kaduuk bij Albon.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:21:32 #142
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269674
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:19 schreef Jane het volgende:
Stuurbekrachtiging kaduuk bij Albon.
En de druk om te schakelen ook. Die staat is de 7e versnelling nog
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:22:08 #143
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220269675
Serieus knap wat Audi hier laat zien tot nu toe.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:24:42 #144
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269677
Oude tijden herleven voor Perez.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220269678
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:22 schreef Tijn het volgende:
Serieus knap wat Audi hier laat zien tot nu toe.
Data van Duitse geldautomaat naar Kanaleneiland kwam van pas
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:25:46 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269680
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220269682
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:24 schreef Jane het volgende:
Oude tijden herleven voor Perez.
Maar nu ligt het echt aan de auto
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:27:46 #148
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220269683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Achterremmen die ineens in een andere oplaadmodus schieten
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:30:23 #149
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220269684
5de tijd voor Lindblad.

RBPT heeft goed werk geleverd, lijkt het. Had ik van te voren niet verwacht.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 6 maart 2026 @ 03:30:50 #150
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220269685
Race Control
CHEQUERED FLAG

En dat was P1...en nu slapen :O :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')