Al de hele OS de zwakste schakelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is druk met een poesje te vinden.
Victor Ahnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Aguero het volgende: Jens is een fenomeen. Alleen Ahn heeft dit ooit eerder gedaan
Wat liep hij nou weer te bazelen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Dat had Ahn ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan geen PLAK op de mixed, dus dat telt dan eigenlijk nog meer.
Ja, dat bedoelde ik dus zegmaar.quote:
Nummer 1quote:
Leven gaat gewoon door, helaas weinig tijd daardoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb jou weinig gezien deze OS, gaat alles goed?
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op foutquote:
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jens is echt in de vorm van z'n leven, bizar
Inmiddels een ander nummer.quote:
Ach, ze krijgen subsidie voor Joris.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
5 keer zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
Dat was te horen hierquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schreeuwde ook een beetje de laatste ronden.
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
Met de mixed relay had 5x best mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooiste sport van de winterspelen!
Arno vermeulen mocht zichzelf ook elke keer bij studio voetbal opstellen. Als je eenmaal baantje hebt daar zit je tot je 67'e geramd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
De 1500 meter?quote:
Eurosport was ook prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komen
Bij de NOS doen ze niet aan evalueren. Daar mag je jaar in jaar uit als een idioot commentaar geven en volgend jaar zit je er weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had hier ook alweer Canada als favoriet?
Dat leek op voorhand wel zo'n beetje de oogst als alles goed zou vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.
Bizar toernooi
Sta echt op het punt om een brief te pennen en naar de NOS te sturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze niet aan evalueren. Daar mag je jaar in jaar uit als een idioot commentaar geven en volgend jaar zit je er weer.
Dragostea din tei?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die Roemenen op het vliegtuig.
Twee zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef kilon het volgende:
En 8 keer goud, gewoon gelijk aan ons record. Met nog een kans morgen.
Er werd mij hopium verweten omdat ik twee keer goud had en een paar overige medailles. Nou zat iedereen daar wel heel laag met het aantal voorspelde medaillesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
Ook daar kennen ze de regels nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komen
Klasse apart.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Jens met een zn straalmotor. Jezus wat ging die hard
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympischquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef kilon het volgende:
En 8 keer goud, gewoon gelijk aan ons record. Met nog een kans morgen.
Gelachenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.
4-mans bob hebben we ook nog!quote:
22.07 uurquote:
Ik denk Poepzor, want die zit er altijd naast.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had hier ook alweer Canada als favoriet?
Die gaat denk ik direct de prullenbak inquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sta echt op het punt om een brief te pennen en naar de NOS te sturen.
7 geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
Toevallig zitten we hier wel in het Olympische Spelen-subforum.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympisch
Pics?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Sooooooow lekkere reet daar op die boarding
Zelfs geen propedeuse?quote:
8 goud, 7 zilver, 3 bronsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
typetje Reckfulquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Die Kerstholt komt altijd een beetje labiel over.
Hij post waarschijnlijk mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Die Kerstholt komt altijd een beetje labiel over.
En Jens van t Wout sportman van het jaar.quote:
Die komt echt gemaakt over.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is weer gezellig met Ranomi
Stukje onderkinquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weer 5 kilo erbij?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat wordt gewoon weer Mathieu met 3 monumentenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef kilon het volgende:
[..]
En Jens van t Wout sportman van het jaar.
Xandra is wel nog te vervangen afhankelijk van de rest van wat het sportjaar brengt.
Dus dan wordt het Kerstholtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sowieso, tenzij Koeman ons wereldkampioen maakt
Bij SBS Sport zijn ze wel bij dat feestje ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voetbal is geen sportquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ranomi Terpstraquote:
Oh dan is 1 zilver al genoegquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
We vragen aan @franklop of dat echt zo is.quote:
Ranomi van der Vaart.quote:
Was ooit best een lekkere pindaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omdat ze Europsort al (verplicht) hebben gehad daarvoor denk ik dus dan wil je gewoon eens vieren ipv ouwehoerenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef Faraday01 het volgende:
Elke sporter en coach wil zo snel mogelijk weg bij de NOS verslaggevers
Maar ze leveren kwaliteit hoor
Dat is wel heel voorbarig als je ook nog knapen op een fiets hebt rondrijden als Mathieu vd Poel en Harrie Lavreysen om maar wat te noemenzquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef kilon het volgende:
[..]
En Jens van t Wout sportman van het jaar.
Xandra is wel nog te vervangen afhankelijk van de rest van wat het sportjaar brengt.
Sifan gaat nog goud pakken op de afsluitende marathon.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan is 1 zilver al genoeg
Wij waren oprecht blijquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
We vragen aan @:Franklop of dat echt zo is.
Daar zijn betere screenshots van.quote:
@Cocoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zijn betere screenshots van.
De 50 km langlaufen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sifan gaat nog goud pakken op de afsluitende marathon.
Ja ik kreeg bij het ijshokkie ook al de uitslag van de dames skicross te zien. Eerder had ik dat ook al met het biatlon.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan met die troep dat ze bij uitzendingen van sport X steeds beslissende beelden van sporten Y en Z laten zien, flikker op, heb niet voor niks shorttrack gekozen als stream.
Ziedend?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan met die troep dat ze bij uitzendingen van sport X steeds beslissende beelden van sporten Y en Z laten zien, flikker op, heb niet voor niks shorttrack gekozen als stream.
Mooie uitdagingquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week ook geweest, even meepakken als je er toch bent.quote:
Doen ze dat ook bij de aparte streams ja? Of alleen bij de Eurosport (1) stream?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Zeker, kilo of 60 geleden.quote:
??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ziedend!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Van velde en Kerstholt: coach van het jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Nou, dus al 3 nominaties vandaag:
Jens van ' t Wout: nominatie sportman van 't jaar
Xandra Velzeboer: nominatie sportvrouw van 't jaar
Mannen shorttrack relay:nominatie sportploeg van 't jaar
Ja dat is toch gierend kut, rot op met die rommelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kreeg bij het ijshokkie ook al de uitslag van de dames skicross te zien. Eerder had ik dat ook al met het biatlon.
Dat is allemaal een stuk normaler. Lavreysen heeft het allemaal al eens gedaan en vdPoel zou wereldkampioen + wat monumenten moeten hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig als je ook nog knapen op een fiets hebt rondrijden als Mathieu vd Poel en Harrie Lavreysen om maar wat te noemenz
Mooiste medaille toch van Antoinettequote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Probleem met Winterspelen is dat iedereen dat einde van het jaar weer vergeten isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Ja, ik heb het ook nog niet meegemaakt. Dan kies je denk ik de verkeerde stream?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
??
Dit heb ik nog nooit gehad tijdens de spelen. Ook nu niet met Hokkie. Hooguit af en toe zo een melding met “Gouden medaille moment bij sport X”.
Je wilde curling terugkijken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
??
Dit heb ik nog nooit gehad tijdens de spelen. Ook nu niet met Hokkie. Hooguit af en toe zo een melding met “Gouden medaille moment bij sport X”.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan
Moeder worden ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
nasi goreng maakt echt snel dik he
Kies je dan niet de 'hoofdstream', want op Eurosport zelf doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig als je ook nog knapen op een fiets hebt rondrijden als Mathieu vd Poel en Harrie Lavreysen om maar wat te noemenz
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Akkoord.quote:
Volgens mij niet. De hoofdstream heeft vaak alleen Engels en Nederlands als optie en ik kies altijd bewust degene met alle talen als optie (juist omdat dat de specifieke stream is)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kies je dan niet de 'hoofdstream', want op Eurosport zelf doen ze dat wel.
Nou, dat worden WE niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.
Vermoed dat je dan verkeerde stream hebt, die van de tv zender. Die is idd vrij belabberd, ook met reclames enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.
En Joris?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan we nog dan?????quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de sportploeg heb je eigenlijk als enige dat er een andere ploeg nog bij kan komen, al is die kans al klein. Bij de individuele sporters zijn de winnaars al bekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nominatie voor ontslagquote:
Faalhaas van het jaar.quote:
Bij de vrouwen won sinds 2006 steeds een wintersporter. Bij de mannen in 2014 (Robben) en 2022 (Max) niet. Maar het moet wel heel gek lopen als je met 3 keer goud niet wint.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.
Van der Poel gaat weer schroeien dit jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Toedeflans winnenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aerials wel. Gelukkig had ik het op tijd door, dus geluid uit gezet en weggekeken
Dat is de enige mogelijkheid ja. Maar Kelderman zal dat net niet gaan redden.quote:
Die zal minimaal twee Monumentjes moeten pakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van der Poel gaat weer schroeien dit jaar.
Of Van der Vaart, die ging toch wat doen met Barney?quote:
Ach wielcoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheid ja. Maar Kelderman zal dat net niet gaan redden.
Dat is verre van genoeg voor winst.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal minimaal twee Monumentjes moeten pakken.
De specifieke stremsel ook al. Was vorige week niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij de aparte streams ja? Of alleen bij de Eurosport (1) stream?
Die mag niet mee doen.quote:
Met een record?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Velzeboer nog even een statement afgeven dat ze had kunnen winnen.
Alweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Shitzak te Laat OLUMPISCH kampioen, jongons
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef Felagund het volgende:
Avalon zit 5 meter van de microfoon?
Gun die jongen ook watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Dat heeft ze het hele toernooi nog niet gedaan, die is denk ik naar het olympisch dorp.quote:
Slecht ijs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.
Die heeft inmiddels al meer goud dan Klaebo.quote:
Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vroeger bij Itzhak in de klas heb gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Scheur in de vloer. Brak onder haar vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrackquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is verre van genoeg voor winst.
Dan verliest die met een straatlengte qua aantal stemmen van Jens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
Nee. Die wedstrijden zijn er elk jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
En ook al meerdere keren gewonnen. Dan vindt men het al normaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijden zijn er elk jaar.
Heb jij ook kaal haar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vroeger bij Itzhak in de klas heb gezeten.
WK en 2 monumentjes denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal minimaal twee Monumentjes moeten pakken.
Jij leeft me een partij op het randje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:19 schreef H.Vviv het volgende:
Velzeboer heeft zich zelf een medaille ontnomen.
Hanne ging inderdaad echt onderuit door het slechte ijs ja....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:19 schreef Szura het volgende:
In een tumultueuze kwartfinale hield Desmet het hoofd koel. Zelfs toen ze opnieuw moest beginnen na een val waarbij een Poolse concurrente net onder haar oog werd geraakt door een schaats, panikeerde Desmet niet. Ze won in stijl.
Maar veel recuperatietijd kreeg ze zo niet voor haar halve finale. Desmet zakte weg naar de 6e plek en wilde opschuiven, maar ging vervolgens onderuit.
Na afloop vervloekte ze het ijs. "Olympische Spelen onwaardig", klonk het.
Liever op het randje, dan erover.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij leeft me een partij op het randje.
WK is onmogelijk...rondje daar is mensonterend zwaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK en 2 monumentjes denk ik
Hawr kennende zal ze wel weer vallenquote:
Choi!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat alleen Kim een tegenstander was geweest.
Oh ja had me daar nog niet in verdiept. Vind WK wielrennen nooit zo heel boeiendquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK is onmogelijk...rondje daar is mensonterend zwaar.
Wel blijven posten hier he!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:23 schreef franklop het volgende:
Als Lam een plak pakt dan ga ik lam naar bed
Fun fact: bij mij op school zat een Constant Kaanenquote:
Bradbury scenarioquote:
Choiquote:
Dankzij kutijsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel echt een matige finale met 4 van de beste schaatsters er niet bij.
Beetje jammer dat dit de laatste race is ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is shorttrackquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |