Ook daar kennen ze de regels nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komen
Klasse apart.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Jens met een zn straalmotor. Jezus wat ging die hard
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympischquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef kilon het volgende:
En 8 keer goud, gewoon gelijk aan ons record. Met nog een kans morgen.
Gelachenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.
4-mans bob hebben we ook nog!quote:
22.07 uurquote:
Ik denk Poepzor, want die zit er altijd naast.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had hier ook alweer Canada als favoriet?
Die gaat denk ik direct de prullenbak inquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sta echt op het punt om een brief te pennen en naar de NOS te sturen.
7 geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
Toevallig zitten we hier wel in het Olympische Spelen-subforum.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympisch
Pics?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Sooooooow lekkere reet daar op die boarding
Zelfs geen propedeuse?quote:
8 goud, 7 zilver, 3 bronsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |