Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op foutquote:
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jens is echt in de vorm van z'n leven, bizar
Inmiddels een ander nummer.quote:
Ach, ze krijgen subsidie voor Joris.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
5 keer zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
Dat was te horen hierquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schreeuwde ook een beetje de laatste ronden.
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
Met de mixed relay had 5x best mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooiste sport van de winterspelen!
Arno vermeulen mocht zichzelf ook elke keer bij studio voetbal opstellen. Als je eenmaal baantje hebt daar zit je tot je 67'e geramd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |