Nouja zeg! Nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
500 zilver Velzeboer
1500 goud Schulting
Vrouwen relay zilver
Geen goud voor de vrouwen op de relay?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud en brons op de 500, ergens brons voor Wout en relay zilver.
Daar moet u het mee doen
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Redefine het volgende:
500 meter goud Velzeboer
1000 meter brons Velzeboer
1500 meter brons Schulting
Relay bij de vrouwen goud
1000 meter Van 't Wout zilver
Relay bij de mannen brons (toch nog wel).
Bij de mixed relay verwacht ik op de een of andere manier wel een penalty of valpartij. Al kan dat ook op een van de twee andere relays zijn.
Die hebben toch wel flinke concurrentie? Maar normaal gesproken moet een medaille kunnen en dan is het soms ook een beetje geluk hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen goud voor de vrouwen op de relay?
Uitgezonderd de medaille voor Schulting en de relay bij de mannen heeft dit echt helemaal niks met hopen te maken. De mixer relay heb ik zelfs op geen medaille gezet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.
Uiteraard hebben die wel grote concurrentie, maar dit seizoen zijn ze het beste. Wil niet zeggen dat goud en uitgemaakte zaak is, maar geen medaille voorspellen is wel een vrij bijzondere.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben toch wel flinke concurrentie? Maar normaal gesproken moet een medaille kunnen en dan is het soms ook een beetje geluk hebben
Daarbij aanwezigquote:Do 12 feb 20:15 uur
500m Kwart, halve en finales Vrouwen
1000m Kwart, halve en finales Mannen
En ook geen vallende Jens van 't Woutquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarbij aanwezig
Dus hopen op geen vallende Velzeboer
Oftewel Schulting gaat met een relay meedoen. Er moet nog even wat kutnijd opgelost worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:09 schreef franklop het volgende:
Schulting rijdt individueel idd alleen de 1500
Aflossing wordt pas ter plekke besloten. Of in ieder geval bekend gemaakt
Als Kerstholt verstandig is houdt hij Schulting als reserve voor de relay. Ze is denk ik wel beter dan Deltrap, maar het is ook niet dat Deltrap een zwak punt is binnen de relay ploeg. En dan lijkt mij het team beter werken door de samenstelling waarin ze de laatste paar jaar trainen en op elkaar ingewerkt zijn dan iemand op het laatste moment in te schuiven. Eventueel dat ze een van de schaatsers rust willen geven in een van de voorrondes.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oftewel Schulting gaat met een relay meedoen. Er moet nog even wat kutnijd opgelost worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |