Schulting gaat er zelf ook vanuit dat ze zonder Han nog naar goud had gekund ja, maar dat kan ook zelfoverschatting zijn uiteraard.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En hij houdt niet echt rekening met de block van die Han, anders was het misschien wel goud geworden, wie zal het zeggen.
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaat er zelf ook vanuit dat ze zonder Han nog naar goud had gekund ja, maar dat kan ook zelfoverschatting zijn uiteraard.
Ze kwam met die kwak ook nog vrij dicht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.
Mocht ze wel weer achter Choi zijn gekomen dan denk ik niet dat ze er nog voorbij was gekomen gezien de snelheden die Choi rijdt.
Kijk dat moment net voor die duw nog eens terug. Choi rijdt al op kop en Schulting moet al helemaal buitenom komen. Ik zie weinig aanwijzingen dat Schulting voorbij Choi was gekomen als je ziet hoever ze al voorligt op het moment van de duw.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En hij houdt niet echt rekening met de block van die Han, anders was het misschien wel goud geworden, wie zal het zeggen.
Kwak?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kwam met die kwak ook nog vrij dicht.
Ik weet ook wel dat Choi op kop reed maar als Schulting wel op volle snelheid had kunnen komen had ik het nog wel willen zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kijk dat moment net voor die duw nog eens terug. Choi rijdt al op kop en Schulting moet al helemaal buitenom komen. Ik zie weinig aanwijzingen dat Schulting voorbij Choi was gekomen als je ziet hoever ze al voorligt op het moment van de duw.
Waarom ging ze zelf niet gewoon de hele race op kop rijden?
Ze verloor nu flink wat snelheid + positie en kwam alsnog enorm dicht, dat was flink close geworden in ieder gevalquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.
Mocht ze wel weer achter Choi zijn gekomen dan denk ik niet dat ze er nog voorbij was gekomen gezien de snelheden die Choi rijdt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Choi op kop reed maar als Schulting wel op volle snelheid had kunnen komen had ik het nog wel willen zien.
Dat is niet te doen op de 1500.
We zullen het nooit weten. Ik zal in ieder geval ophouden met zeiken dan kunnen jullie hier rustig genieten van deze prachtige bronzen plak met gouden randje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze verloor nu flink wat snelheid + positie en kwam alsnog enorm dicht, dat was flink close geworden in ieder geval
Heeft iemand het hier over een gouden randje ja?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
We zullen het nooit weten. Ik zal in ieder geval ophouden met zeiken dan kunnen jullie hier rustig genieten van deze prachtige bronzen plak met gouden randje.
Bij de NOS was het allemaal 1 groot feest in ieder geval. Die hebben nog steeds het idee dat elke medaille geweldig is, dat is een verschil in beleving. Mij interesseert eigenlijk alleen het goud.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier over een gouden randje ja?
En wat heb je zelf allemaal boven de bank hangen aan medailles?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij de NOS was het allemaal 1 groot feest in ieder geval. Die hebben nog steeds het idee dat elke medaille geweldig is, dat is een verschil in beleving. Mij interesseert eigenlijk alleen het goud.
Niks helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En wat heb je zelf allemaal boven de bank hangen aan medailles?
Loop dan niet te zeiken over één van de meest succesvolle sporters van deze winterspelen als je zelf nog nooit wat hebt gewonnen.quote:
quote:Dit, wist ook Otter, was typisch zo'n dag waarop zijn pupil de wereld versteld kon doen staan. Hij had vooraf geen hoop op een goede afloop of geloof in zijn rijdster. "Hopen doe je op het toilet en geloven doe je in de kerk." Eigenlijk was het heel anders en wist hij het gewoon zeker. Dit kón bijna niet misgaan.
Ja dit was een ingecalculeerde. Door Otter, door Schulting en de meeste sportfans. Juist daarom is het zo pijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Loop dan niet te zeiken over één van de meest succesvolle sporters van deze winterspelen als je zelf nog nooit wat hebt gewonnen.
Het is jammer dat Schulting niet heeft gewonnen, maar het blijft sport. De beste wint niet altijd. Je hebt ook geluk nodig. Deze keer viel het kwartje de andere kant op dankzij een duwtje van Han.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit was een ingecalculeerde. Door Otter, door Schulting en de meeste sportfans. Juist daarom is het zo pijnlijk.
Of doordat ze niet gewoon de hele race volle bak op kop ging rijden zoals de NOS terecht opmerkte in dit artikel. Daar heb ik nog steeds geen verklaring voor gehoord.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is jammer dat Schulting niet heeft gewonnen, maar het blijft sport. De beste wint niet altijd. Je hebt ook geluk nodig. Deze keer viel het kwartje de andere kant op dankzij een duwtje van Han.
Achteraf is het altijd heel makkelijk oordelen. Als ze hard op kop was gaan rijden, had ze kunnen winnen. Maar misschien ook niet. We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Of doordat ze niet gewoon de hele race volle bak op kop ging rijden zoals de NOS terecht opmerkte in dit artikel. Daar heb ik nog steeds geen verklaring voor gehoord.
Voorlopig zijn Schenk en Van Gennip onbereikbaar voor Schulting - https://nos.nl/l/2417669
Er zijn ergere dingen in het leven ja. Maar zonde is het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd heel makkelijk oordelen. Als ze hard op kop was gaan rijden, had ze kunnen winnen. Maar misschien ook niet. We zullen het nooit weten.
Nee, alleen jij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor onzin? Dan moet iedereen hier dus altijd kritiekloos z'n bek houden?
De Christie-show komt terug!quote:Great Britain’s former world champion Elise Christie has vowed to do everything she can to return to competitive skating at the 2026 Winter Olympics.
Christie announced her retirement from short track speed skating in December, just two weeks after her bid to qualify for the Games in Beijing effectively came to an end.
The 31-year-old Scot, who crashed out of all three of her races in Pyeongchang in 2018, said at the time “part of my heart will always be missing”, having failed to crown her career with an Olympic medal.
Christie won three world titles in Rotterdam in 2017, becoming both the first British and European woman to do so. She won four world silver and five bronze medals, and 10 European titles.
Asked on Wednesday if she had made peace with the Olympics, Christie told BBC Sport: “No. I thought I had. Watching the 500 metres event the other day, I’ve made a vow I’m going to do everything I can to try to get back out at the next one.
“It’s not going to be easy and it’s not something I can say I’ll definitely be able to do because I don’t have the financial backing to do it at the minute.
“If I were to try to do it again, I’d still skate for Britain but trying to do it training somewhere else and only focusing on the sprint distances.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |