Bizar dat ouders even de volle mep mogen betalen om hun kind te zien schaatsen op OS.quote:Als eerste ticket voor de Winterspelen had ze de vrijdagavond geboekt voor de 1.500m van haar dochter en de Belgische mannenestafette met haar zoon. Daar had ze wel 450 euro voor over.
Want die zouden korting moeten krijgen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Bizar dat ouders even de volle mep mogen betalen om hun kind te zien schaatsen op OS.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want die zouden korting moeten krijgen?
Ja ik vind dat elke atleet 2-4 gratis tickets zou moeten krijgen. Dat gebeurt ook bij voetbalclubs.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want die zouden korting moeten krijgen?
Dit zou een prima regeling zijn ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja ik vind dat elke atleet 2-4 gratis tickets zou moeten krijgen. Dat gebeurt ook bij voetbalclubs.
Alle bobo's ook niet. En Snoop Dog krijgt er zelfs voor betaaldquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Willem Alexander hoeft helemaal niks te betalen (terwijl hij jaarlijks een onkostenvergoeding potje krijgt van miljoenen euros).
Het is een onrechtvaardige wereld...
Vind ik ook. In ieder geval je kerngezin + partner een gratis kaart ofzo. Niets geks aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja ik vind dat elke atleet 2-4 gratis tickets zou moeten krijgen. Dat gebeurt ook bij voetbalclubs.
Zou goed zijn. De vader van Xandra en Michelle heeft hem zelf ontworpen volgensmij. Goede zaak.!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo’n scherm waarmee Xandra rijdt wordt vast al snel verplicht..
Ik vind het eigenlijk schandalig dat de regie de beelden in herhaling uit heeft gezonden. Dat had niet gehoeven.quote:
Nou ja, niet iedereen kon het met die snelheid gelijk zien en het was wel een belangrijk moment.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schandalig dat de regie de beelden in herhaling uit heeft gezonden. Dat had niet gehoeven.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is van Zoë Deltrap trouwens.
[ afbeelding ]
Je hebt een commentator. De wedstrijd werd afgefloten en ze hielden al snel een laken voor haar voor de privacy.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:56 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Nou ja, niet iedereen kon het met die snelheid gelijk zien en het was wel een belangrijk moment.
Al heb ik het voor mijn oma terug gespoeld ipv de herhaling af te wachten.
Machtig lekkere reetquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is van Zoë Deltrap trouwens.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |