abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2026 @ 22:59:28 #201
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220161041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:57 schreef Ericr het volgende:

[..]
Gewoon genieten en weten dat dit amper te evenaren valt. Had zelfs 8 a 8 keer goud kunnen zijn maar dat geeft juist aan dat je mazzel moet hebben. Niks afdoende aan de prestaties verder.
Dit moet de ondergrens worden, lat omhoog.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220161046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:57 schreef Ericr het volgende:

[..]
Gewoon genieten en weten dat dit amper te evenaren valt. Had zelfs 8 a 8 keer goud kunnen zijn maar dat geeft juist aan dat je mazzel moet hebben. Niks afdoende aan de prestaties verder.
9 toch? Met de gemixte relay?
pi_220161157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:59 schreef Raceneus het volgende:

[..]
9 toch? Met de gemixte relay?
Als alles goedvalt zeker. Dat is het bizarre. Maar je ziet vandaag ook dat medailles niet vanzelfsprekend zijn.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 23:13:06 #204
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_220161173
Courtney Sarrault O+
pi_220161273
Die Poolse met de oogwond heeft blijkbaar een gebroken oogkas en gezwollen oog. Maar het oog zelf schijnt ok te zijn.
pi_220161334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef kilon het volgende:
Die Poolse met de oogwond heeft blijkbaar een gebroken oogkas en gezwollen oog. Maar het oog zelf schijnt ok te zijn.
https://www.reddit.com/r/(...)r_is_so_lucky_after/ :X

Volgend jaar iedereen zo'n masker als Velzeboer?
pi_220161405
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze score gaan we nooit meer halen nee _O- Hopen dat het langebaan schaatsen over 4 jaar wat meer op punt staat.
Uiteindelijk is de kans groot dat NL daar ook "gewoon" het medailleklassement wint
  vrijdag 20 februari 2026 @ 23:43:31 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220161426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Uiteindelijk is de kans groot dat NL daar ook "gewoon" het medailleklassement wint
Dat is waar, maar ook wel dingen laten liggen. Zeker bij de mannen zou het wel fijn zijn als het niveau omhoog zou gaan de komende 4 jaar. Liggen best kansen met De Boo, Wennemars en Van de Bunt etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220161740
Net thuis en maar even op het gemak de aflossing terugkijken _O_

De dames wel enorm ongelukkig dankzij het softijs vandaag....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 21 februari 2026 @ 07:31:22 #210
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220162294
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nederland is een smakeloos land
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 21 februari 2026 @ 07:33:54 #211
473584 Gretzl
pi_220162301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:41 schreef Szura het volgende:
Hanne Desmet had op deze Spelen vier medaillekansen: op de gemengde estafette, de 500m, maar vooral op de 1.000m en de 1.500m. Ze opende met een veelbelovende bronzen plak op de gemengde estafette. “Dan moest het crescendo gaan”, zegt Desmet. “Niet dus.”
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:41 schreef Szura het volgende:

[..]
Ongekend ziedend _O-
Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  zaterdag 21 februari 2026 @ 10:25:15 #212
473584 Gretzl
pi_220163326
Spraakwaterval Xandra _O_

Ja, Xandra, dat is een teleurstelling. Wat gebeurde er volgens jou daar bij het ijs?

Ja, er zit gewoon een gat in het ijs en daarvoor gaan er ook al drie of twee op dezelfde plek en ik denk dat die het gat ook nog wat groter hadden gemaakt dan dat het al was. Ja, ik wist al dat ik met een gat op kop zat, dus ik dacht ook gewoon van ja, dan wil je hem uitrijden en ik was gewoon goed gefocust.

Maar ja, als er een gat in het ijs zit, ik heb echt mezelf afgevraagd van wat had ik anders kunnen doen. Maar ja, ik had niks anders kunnen doen als het ijs daar gewoon helemaal weg is, dan je rijdt daar doorheen. Ja, dat kan je ook niet zien of zo. Dat voel je wanneer het zo is en dan is het te laat. En ja, ik baal gewoon wel echt als een stekker, want ik rij ontzettend goed. En die 1500, ik voelde me echt zo sterk en ik heb me nog nooit zo sterk gevoeld op de 1500 en dat ik met zoveel overmacht ook op kop kan rijden.

Ehm ja, en dan is het gewoon wel echt heel zuur dat ik dat dan niet kan afmaken in de finale, want ja, zoals in de B-finale zit ik ook samen met Courtney Sarault in de B-finale en ja, daar heb ik natuurlijk al twee keer het podium mee gestaan en een strijd mee gehad in deze Olympische Spelen. Zij kan ook hele goede 1500s, dat heb ik het hele seizoen al gezien. Ja, dat ik dan die B-finale van haar win, dan zegt het mij ook weer dat ik gewoon echt heel goed ben en dat ik in die finale echt wel echt iets heel moois had kunnen laten zien en dat vertrouwen, dat had ik echt en ja, heb ik eigenlijk nog steeds, maar ja, daar heb ik nu niks meer aan.

Maar ja, dat is gewoon, ik ben wel blij dat ik dan nog zo'n B-finale rijd, want uiteindelijk wil je ook gewoon een goed gevoel, maar het is wel gewoon dat je denkt, ja, je koopt er ook niks voor.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_220163508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef kilon het volgende:
Wat een geluk zeg, fijn om te lezen
pi_220163577
Die 1500m was ook echt echt raar, zoiets moet toch niet kunnen. :')
pi_220163918
3 vrouw die in 4 rondjes op exact dezelfde plek uit het niets vallen, dat zou je toch in de regels iets voor moeten hebben voor een dusdanige situatie, bij een medisch noodgeval halverwege kan de race ook overgeschaatst worden.
pi_220164321

quote:
21 feb 2026 om 12:03

Delen
Het is nog onduidelijk of shorttrackster Kamila Sellier blijvende schade heeft overgehouden aan haar nare valpartij op de Olympische Spelen in Milaan. De Poolse heeft inmiddels één operatie ondergaan.
De 25-jarige Sellier kwam vrijdagavond ten val in de kwartfinales van de 1.500 meter. Ze kreeg een schaats in het gezicht, zoals in de onderstaande video is te zien. Medici schoten meteen te hulp.

"Kamila heeft een operatie aan haar jukbeen ondergaan. Maar het is nog lastig te zeggen hoe het met haar oog gaat", zegt Konrad Niedzwiedzki van het Poolse olympisch comité zaterdag tegen Eurosport.

"Ze is met een gezwollen gezicht wakker geworden. Ze heeft niet goed geslapen. Vandaag zal ze meer medische tests ondergaan. Er wordt onder meer gekeken in welke mate ze haar ogen kan bewegen."

Niedzwiedzki vertelt dat de ouders van Sellier haar continu bijstaan. "Ik kan nog niet zeggen wanneer Kamila uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Ik weet wel dat Kamila een vechter is, zoals het een ware atleet betaamt."

twitter
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:16:13 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220164374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
3 vrouw die in 4 rondjes op exact dezelfde plek uit het niets vallen, dat zou je toch in de regels iets voor moeten hebben voor een dusdanige situatie, bij een medisch noodgeval halverwege kan de race ook overgeschaatst worden.
Twee vielen in dezelfde bocht. Die anderen niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:17:02 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220164379
En ja. Als er meerderen spontaan onderuit gaan dan zou je daar toch wat mee moeten doen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220164407
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:16 schreef Redefine het volgende:

[..]
Twee vielen in dezelfde bocht. Die anderen niet.
Net de herhaling nog gekeken er vallen er drie op hetzelfde punt in hun eentje, eerst de Française, 2 rondjes daarna Sarault en het rondje daarna Xandra.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:21:02 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220164424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Net de herhaling nog gekeken er vallen er drie op hetzelfde punt in hun eentje, eerst de Française, 2 rondjes daarna Sarault en het rondje daarna Xandra.
Ah dan had ik die gemist. Kwam ook meer omdat iemand anders beweerde dat Schulting op dezelfde plek viel.
pi_220164674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Sarault jakkert er ook echt een flinke snee in met haar schaats. Denk dat Xandra daardoor viel, je ziet duidelijk dat haar schaats wegzakt ineens
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220164706
Erg hoor voor die Poolse, hopelijk geen blijvende schade. Twee dagen terug poste ze nog een filmpje (als grapje) erover op haar Instagram.
pi_220164732
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:46 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Sarault jakkert er ook echt een flinke snee in met haar schaats. Denk dat Xandra daardoor viel, je ziet duidelijk dat haar schaats wegzakt ineens
Het blijft toch een beetje een loterij sport. Je moet goed zijn om te winnen, maar je moet ook geluk hebben. Dat voelt soms onrechtvaardig, maar maakt de sport ook onvoorspelbaar en altijd wel spannend.
pi_220164778
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:49 schreef Laugh het volgende:
Erg hoor voor die Poolse, hopelijk geen blijvende schade. Twee dagen terug poste ze nog een filmpje (als grapje) erover op haar Instagram.
Nooit het lot tarten
pi_220164786
quote:
Als eerste ticket voor de Winterspelen had ze de vrijdagavond geboekt voor de 1.500m van haar dochter en de Belgische mannenestafette met haar zoon. Daar had ze wel 450 euro voor over.
Bizar dat ouders even de volle mep mogen betalen om hun kind te zien schaatsen op OS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')