Al de hele OS de zwakste schakelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is druk met een poesje te vinden.
Victor Ahnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Aguero het volgende: Jens is een fenomeen. Alleen Ahn heeft dit ooit eerder gedaan
Wat liep hij nou weer te bazelen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Dat had Ahn ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan geen PLAK op de mixed, dus dat telt dan eigenlijk nog meer.
Ja, dat bedoelde ik dus zegmaar.quote:
Nummer 1quote:
Leven gaat gewoon door, helaas weinig tijd daardoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb jou weinig gezien deze OS, gaat alles goed?
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op foutquote:
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jens is echt in de vorm van z'n leven, bizar
Inmiddels een ander nummer.quote:
Ach, ze krijgen subsidie voor Joris.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
5 keer zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |