Al de hele OS de zwakste schakelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is druk met een poesje te vinden.
Victor Ahnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Aguero het volgende: Jens is een fenomeen. Alleen Ahn heeft dit ooit eerder gedaan
Wat liep hij nou weer te bazelen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
En die Joris mongool moeten ze ontslaan. Nog één wissel toen Jens de laatste rondes in ging….. echt wat een beroerde commentator
Dat had Ahn ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan geen PLAK op de mixed, dus dat telt dan eigenlijk nog meer.
Ja, dat bedoelde ik dus zegmaar.quote:
Nummer 1quote:
Leven gaat gewoon door, helaas weinig tijd daardoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb jou weinig gezien deze OS, gaat alles goed?
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op foutquote:
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Jens is echt in de vorm van z'n leven, bizar
Inmiddels een ander nummer.quote:
Ach, ze krijgen subsidie voor Joris.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
5 keer zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
Dat was te horen hierquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schreeuwde ook een beetje de laatste ronden.
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
Met de mixed relay had 5x best mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest, 4 keer goud.
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooiste sport van de winterspelen!
Arno vermeulen mocht zichzelf ook elke keer bij studio voetbal opstellen. Als je eenmaal baantje hebt daar zit je tot je 67'e geramd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Zouden ze daar ook evalueren of werkt dat bij de NOS niet zo. Waanzinnig. Ik ben geen shorttrack expert, maar wat die gast allemaal uitkraamde echt schandalig. Stapelde fout op fout
De 1500 meter?quote:
Eurosport was ook prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komen
Bij de NOS doen ze niet aan evalueren. Daar mag je jaar in jaar uit als een idioot commentaar geven en volgend jaar zit je er weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had hier ook alweer Canada als favoriet?
Dat leek op voorhand wel zo'n beetje de oogst als alles goed zou vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 medailles zou ik al veel vinden voorafgaand.
Bizar toernooi
Sta echt op het punt om een brief te pennen en naar de NOS te sturen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze niet aan evalueren. Daar mag je jaar in jaar uit als een idioot commentaar geven en volgend jaar zit je er weer.
Dragostea din tei?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die Roemenen op het vliegtuig.
Twee zelfs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef kilon het volgende:
En 8 keer goud, gewoon gelijk aan ons record. Met nog een kans morgen.
Er werd mij hopium verweten omdat ik twee keer goud had en een paar overige medailles. Nou zat iedereen daar wel heel laag met het aantal voorspelde medaillesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vooraf had gezegd dat Nederland dit toernooi 5 goud zou pakken hadden ze je doorverwezen naar het Pieter Baan.
Ook daar kennen ze de regels nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is er HBO, waar ze in elk geval oprecht enthousiast zijn en niet allerlei rare zinnen eruit gooien puur om maar in de hoogtepuntfilmpjes te komen
Klasse apart.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Jens met een zn straalmotor. Jezus wat ging die hard
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympischquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso een van de meest spectaculaire sporten.
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef kilon het volgende:
En 8 keer goud, gewoon gelijk aan ons record. Met nog een kans morgen.
Gelachenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.
4-mans bob hebben we ook nog!quote:
22.07 uurquote:
Ik denk Poepzor, want die zit er altijd naast.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had hier ook alweer Canada als favoriet?
Die gaat denk ik direct de prullenbak inquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sta echt op het punt om een brief te pennen en naar de NOS te sturen.
7 geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
Toevallig zitten we hier wel in het Olympische Spelen-subforum.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Red Bull speedskaten is nog spectaculairder. Helaas niet olympisch
Pics?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Sooooooow lekkere reet daar op die boarding
Zelfs geen propedeuse?quote:
8 goud, 7 zilver, 3 bronsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel zilver hebben we nu? 5 toch?
Dan is goud nodig om de totalen van Sochi te verbeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |