Ziedend?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan met die troep dat ze bij uitzendingen van sport X steeds beslissende beelden van sporten Y en Z laten zien, flikker op, heb niet voor niks shorttrack gekozen als stream.
Mooie uitdagingquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zijn betere screenshots van.
Ik ben er vorige week ook geweest, even meepakken als je er toch bent.quote:
Doen ze dat ook bij de aparte streams ja? Of alleen bij de Eurosport (1) stream?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan met die troep dat ze bij uitzendingen van sport X steeds beslissende beelden van sporten Y en Z laten zien, flikker op, heb niet voor niks shorttrack gekozen als stream.
Zeker, kilo of 60 geleden.quote:
??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ziedend!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Van velde en Kerstholt: coach van het jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Nou, dus al 3 nominaties vandaag:
Jens van ' t Wout: nominatie sportman van 't jaar
Xandra Velzeboer: nominatie sportvrouw van 't jaar
Mannen shorttrack relay:nominatie sportploeg van 't jaar
Ja dat is toch gierend kut, rot op met die rommelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kreeg bij het ijshokkie ook al de uitslag van de dames skicross te zien. Eerder had ik dat ook al met het biatlon.
Dat is allemaal een stuk normaler. Lavreysen heeft het allemaal al eens gedaan en vdPoel zou wereldkampioen + wat monumenten moeten hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig als je ook nog knapen op een fiets hebt rondrijden als Mathieu vd Poel en Harrie Lavreysen om maar wat te noemenz
Mooiste medaille toch van Antoinettequote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Probleem met Winterspelen is dat iedereen dat einde van het jaar weer vergeten isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Ja, ik heb het ook nog niet meegemaakt. Dan kies je denk ik de verkeerde stream?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
??
Dit heb ik nog nooit gehad tijdens de spelen. Ook nu niet met Hokkie. Hooguit af en toe zo een melding met “Gouden medaille moment bij sport X”.
Je wilde curling terugkijken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
??
Dit heb ik nog nooit gehad tijdens de spelen. Ook nu niet met Hokkie. Hooguit af en toe zo een melding met “Gouden medaille moment bij sport X”.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport mogen ze overigens wel tyfus krijgen en/of op Legoblokjes staan
Moeder worden ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
nasi goreng maakt echt snel dik he
Kies je dan niet de 'hoofdstream', want op Eurosport zelf doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig als je ook nog knapen op een fiets hebt rondrijden als Mathieu vd Poel en Harrie Lavreysen om maar wat te noemenz
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Akkoord.quote:
Volgens mij niet. De hoofdstream heeft vaak alleen Engels en Nederlands als optie en ik kies altijd bewust degene met alle talen als optie (juist omdat dat de specifieke stream is)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kies je dan niet de 'hoofdstream', want op Eurosport zelf doen ze dat wel.
Nou, dat worden WE niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zijn betere screenshots van.
Met wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als WE komende zomer wereldkampioen worden dan wordt dat waarschijnlijk de sportploeg.
Vermoed dat je dan verkeerde stream hebt, die van de tv zender. Die is idd vrij belabberd, ook met reclames enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wel. Dan selecteer je een stream van sport X, en in het begin laten ze dan hoogtepunten zien van andere sporten en tussendoor, zoals tijdens een dweilpauze, gooien ze je dan ineens wat van weet ik veel welke andere sport in je gezicht.
En Joris?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan we nog dan?????quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de sportploeg heb je eigenlijk als enige dat er een andere ploeg nog bij kan komen, al is die kans al klein. Bij de individuele sporters zijn de winnaars al bekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nominatie voor ontslagquote:
Faalhaas van het jaar.quote:
Bij de vrouwen won sinds 2006 steeds een wintersporter. Bij de mannen in 2014 (Robben) en 2022 (Max) niet. Maar het moet wel heel gek lopen als je met 3 keer goud niet wint.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.
Van der Poel gaat weer schroeien dit jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef Forumtijger het volgende:
Toedeflans winnenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Winnaars van Olympisch goud winnen het bijna altijd van overige prestaties. Hier gaat echt niemand meer overheen. Of er moeten wel hele extreme prestaties voorbijkomen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aerials wel. Gelukkig had ik het op tijd door, dus geluid uit gezet en weggekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |