Die mag niet mee doen.quote:
Met een record?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Velzeboer nog even een statement afgeven dat ze had kunnen winnen.
Alweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Shitzak te Laat OLUMPISCH kampioen, jongons
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef Felagund het volgende:
Avalon zit 5 meter van de microfoon?
Gun die jongen ook watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Dat heeft ze het hele toernooi nog niet gedaan, die is denk ik naar het olympisch dorp.quote:
Slecht ijs.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.
Die heeft inmiddels al meer goud dan Klaebo.quote:
Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vroeger bij Itzhak in de klas heb gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Scheur in de vloer. Brak onder haar vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrackquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is verre van genoeg voor winst.
Dan verliest die met een straatlengte qua aantal stemmen van Jens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
Nee. Die wedstrijden zijn er elk jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |