Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vroeger bij Itzhak in de klas heb gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef DeeBee het volgende:
Shitzak te Laat OLUMPISCH kampioen, jongons
Scheur in de vloer. Brak onder haar vandaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was onderuit gegaan en deed commentaar vanaf de grond.
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrackquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is verre van genoeg voor winst.
Dan verliest die met een straatlengte qua aantal stemmen van Jens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
Nee. Die wedstrijden zijn er elk jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RVV+ PRB > 3 * goud Shorttrack
En ook al meerdere keren gewonnen. Dan vindt men het al normaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijden zijn er elk jaar.
Heb jij ook kaal haar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vroeger bij Itzhak in de klas heb gezeten.
WK en 2 monumentjes denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal minimaal twee Monumentjes moeten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |