Jij leeft me een partij op het randje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:19 schreef H.Vviv het volgende:
Velzeboer heeft zich zelf een medaille ontnomen.
Hanne ging inderdaad echt onderuit door het slechte ijs ja....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:19 schreef Szura het volgende:
In een tumultueuze kwartfinale hield Desmet het hoofd koel. Zelfs toen ze opnieuw moest beginnen na een val waarbij een Poolse concurrente net onder haar oog werd geraakt door een schaats, panikeerde Desmet niet. Ze won in stijl.
Maar veel recuperatietijd kreeg ze zo niet voor haar halve finale. Desmet zakte weg naar de 6e plek en wilde opschuiven, maar ging vervolgens onderuit.
Na afloop vervloekte ze het ijs. "Olympische Spelen onwaardig", klonk het.
Liever op het randje, dan erover.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij leeft me een partij op het randje.
WK is onmogelijk...rondje daar is mensonterend zwaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK en 2 monumentjes denk ik
Hawr kennende zal ze wel weer vallenquote:
Choi!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat alleen Kim een tegenstander was geweest.
Oh ja had me daar nog niet in verdiept. Vind WK wielrennen nooit zo heel boeiendquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK is onmogelijk...rondje daar is mensonterend zwaar.
Wel blijven posten hier he!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:23 schreef franklop het volgende:
Als Lam een plak pakt dan ga ik lam naar bed
Fun fact: bij mij op school zat een Constant Kaanenquote:
Bradbury scenarioquote:
Choiquote:
Dankzij kutijsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel echt een matige finale met 4 van de beste schaatsters er niet bij.
Beetje jammer dat dit de laatste race is ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is shorttrackquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |