Google koopt het niet voor haar he...quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Salontafel 20¤ Action
Eetkamer stoelen 25 pst Action
Ze kan toch gewoon googelen
Oh ja 🤣 en is niet gratis hèquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google koopt het niet voor haar he...
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb 😱
Laatste wat ik zei:
Bij Action heb je een salontafel voor 20¤ en eetkamer stoelen heb je daar ook of online! Je kan ook ff naar de kringloop.. en kledingkasten doe het even in die stellingkasten en spaar ff door
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Alles wat niet verkocht wordt op Vinted.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:53 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ze is gecompenseerd voor de toeslagenaffaire en daar moet ze nu achteraf inkomstenbelasting over betalen.
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:31 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikken
Ik zou ze echt even in die extra kamer zetten voor de kleding, tot je goede kasten kan kopen.. kledingkasten zijn vaak tweedehands helemaal niet stevig meer.. ook moet je ze weer demonteren.
Dus dat!quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelastingquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.
Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven isHad dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:49 schreef Sstt1993 het volgende:
DBM heeft het eerste gevecht gewonnen!
Het gevecht tegen wakker worden na haar middagdut weliswaar maar het begin is er!
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.
Ze zei vorige week dat ze oppas had voor haar zoon, maar niemand had om mee voor te strijken. Om vervolgens deze week te zeggen dat haar schoonouders komen voorstrijken..
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zag hier in het noorden (helaas voor Sanneke) op een weggeefhoek dat er een wasmachine verloot werd (gratis he?) en zoveel meubels. Als niet veel te besteden hebt is zo’n weggeefhoek of kringloopwinkel ideaal! Ik woon in een dorp in Friesland maar hier in de omgeving zijn misschien wel 10 weggeefhoeken dus bij haar in de buurt zijn er vast ook genoeg.
😂😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.
Misschien ook wel gezelliger voor alle partijen. Klussen met een zeurende, klagende en met een beetje pech jankende Sanneke, schiet ook niet op.
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:02 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
😂😂
Ze had ook alleen kunnen voorstrijken, heeft ze gelijk wat me-time. En is de 24/7 ook even doorbroken
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegerenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?
Ook niet voor een extra kans in de grabbelbak?quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂
En dat kan ze!quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegeren
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ze toch mee naar De Vrienden vorige maand?
Je hebt inderdaad gelijk, zie ik nu ook.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.
Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven isHad dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Eerst was t BFF voor en na. Nu is t vooral Tim & Iris.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?
Oh men wat een zelfingenomen eikelquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/18AktujVQP/?mibextid=wwXIfr
De man van Julia Feenstra, over huizen in de duurste plaats van Nederland.
‘We hebben hier een huis gekocht wat we aan het ontwikkelen zijn. Maar we zijn verhuisd naar Ibiza dus ik hoop het met wat meer centjes te verkopen, hihi’
Ik vind het zo’n irritante man..
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelasting
Waarschijnlijk hebben ze pauze gehad voor betalingen, ze kan hier gewoon een regeling voor treffen, is niet ofzo dat ze gelijk de schuldsanering in moet
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.
We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag
Toeslagen ouders hebben veel shit gehad, idd niet normaal..
Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
Weet je wel wat dat kost, maar ik zal een tikkie plaatsen voor de benzine kosten dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.
Maar los dat je het niet weet, dit zijn hele andere betalingen.. dus het staat totaal los van de kinderopvangtoeslagquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.
Als je gewoon even logisch nadenkt, weet je dat je ooit een brief gehad hebt dat je teveel kindgebonden budget hebt gehad, en vroeg of laat komt de belasting dat halen. Dit staat helemaal los van de toeslagenaffairequote:Op woensdag 18 februari 2026 15:44 schreef poohenzo het volgende:
klopt maar mensen hadden geen idee dat er uberhaubt iets op 'pauze' was gezet door de belastingdienst.
Hoe dan ook, sommige instanties in nederland functioneren behoorlijk onder de maat, uwv en belastingdienst zijn dan wel de koploper in flaters volgens mij
Maar dit is wel een direct gevolg van diezelfde toeslagenaffaire. Wat een empatisch vermogen zeg 🤨quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag
Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nieuws over nieuwe schulden bij belastingdienst bij gedupeerden toeslagenaffaire: https://nos.nl/artikel/26(...)bedoelde-betaalpauze
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Omdat ze een compensatie hebben gehad toch? En waarom hebben ze die compensatie gehad? Omdat de Belastingdienst heeft gefaald. Dit is dus een direct gevolg van hun eigen falen. Beetje gek om dat dan ook weer bij ouders neer te leggen.
Ik zou zeggen ga een eens googelen, het is op het nieuws geweest, er is een motie voor ingediend er zijn brieven voor gestuurdquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalen
Dat ze geen kinderopvangtoeslag moet betalen snap ik helemaal, maar andere dingen staan er gewoon buiten dat is het leven hoe hard het ook is.
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’squote:Op woensdag 18 februari 2026 16:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.
En nu weer over de fluflu’s
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatstquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’s
Maar ik mis totaal niet het verband, feiten zijn feiten je kan ze zo opzoeken
Nee dat zeg ik niet en zou ik ook nooit zeggen, wat er gebeurd is is gestoord en dit zou nooit mogen gebeurenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatst
Amen! Maar men blijft stemmen op partijen die dit hebben bewerkstelligd. Zo lang het bij mij niet is gebeurd zal het wel meevallen. Aldus de kop in het zandstekende NL'er. Nu weer on topicquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.
We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
Miss het toeslagen iets minder een jungle laten zijn, scheelt een hoop werk voor alle partijenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:05 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000
Nogmaals vind deze hele affaire echt niet oké, en vind ook zeker dat de kinderopvangtoeslag niet terug gevorderd mag worden
Maar als jij en ik teveel toeslagen krijgen moeten we het ook terug betalen.. zo simpel is het
Daarnaasr hadden veel ouders er gewoon recht op alleen zei de computer nee en toen was het mis. Er zijn kids uit huisgeplaatst omdat men het financieel nie5 meer rondkregen. Het is schaamteloos geweestquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Oplichtingspraktijken?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.quote:
Oh oepsquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:24 schreef poohenzo het volgende:
[..]
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.
Binnenkort komen ze weer schijnheilig op tv
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.quote:
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
Maar hoe dan?! Ze zorgt 24/7 voor een kind.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Hoezo, moet ze niet klussen?
Hoe moet ze dat doen dan? Ze heeft een kind! Snap dat nou toch!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen zover dat ik eerder de text zou gebruiken "ze zegt dat ze hashimoto heeft" twijfel momenteel aan ieder woord wat uit haar mondje komt
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrondquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze wil mensen natuurlijk niet teleurstellen als ze voor niets komen omdat alles dan al klaar is…quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Thx, jammer dat ik het heb gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:12 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrond
En een bende 🤣🤣
Zag ook nog even haar kruis en ze zat even op de grond
En ze maakt bami van noodles
Daar heeft ze het te druk voor. Ze is naast moeder natuurlijk ook influencer en professioneel klager en bedelaar. Om dan ook nog te moeten klussen dan krijgt te niet gehandeld door haar autisme dat enkele jaren geleden is vastgesteldquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
En Djeez Louise, mensen zonder kinderen mogen geen mening hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Dan komen er te veel kuilen in de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?
Misschien krijgt ze dan toch nog haar gewenste nieuwe bank. I.p.v. dat Efteling hotel kan Dion dan een bank cadeau geven voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan komen er te veel kuilen in de bank.
Threads..quote:
Haar vriendin zal het wel hebben doorgegeven 🤭quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Zelfs niet als ze iets doen wat jij niet vind kunnen.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
Beide kids doen hun best lees ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.
Oh ben daar geblokkeerd door haar, nadat ik haar doorzag 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
En de mensen die stelling kasten komen brengen mogen het adres wel?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
En ze gaat de Nijmeegse 4daagse lopen, de 50 zelfs. Hoeveel klanten zal dat op gaan leveren die ook zo fit willen worden?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triestquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Kan mij ook niet voorstellen dat het hele emigratie proces zo geslaagd is voor de Jelies. Zeker voor de kinderen die amper toekomst hebben, ze zal vast niet relevant genoeg blijven dat die pillen en olijfolie
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:52 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triest
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:20 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.
Iemand in mijn directe omgeving heeft dezelfde ziekte en ik weet hoe ingrijpend het kan zijn.
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?
Ik wil voorzichtig zijn met uitspraken, want iedereen is natuurlijk anders.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.
DBM vergeet dat een hoop van die chronisch zieke vrouwen echt vele ballen hoog houden.
Zij kan uren simsen, slapen overdag, vindt een was vouwen al een drukke dag.
Wat een luxe dat dit kan. Maar op karakter he!
En tegenwoordige tijd eindigt op een T blije moeder. De hoogbegaafdheid zullen ze van moeders hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ze plaatst net wat oor werk het isquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Zag het idd, leuk werk lijkt mijquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze plaatst net wat oor werk het is
Met de info die ze zelf heeft gedeeld heb je zo haar adres achterhaald.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doenquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.
De meiden moeten maar snel trouwen en de enige zoon moet in de voetsporen van Va, de bouw in.
Jennie ging vanavond "vidio bellen" met haar zusjes, het niveau Nederlands is zoo laag. (En dan woont Jennie in NL, de andere oudste meiden niet dus daar zakt het nog verder weg)quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doen
Echt nul verstand die mensen.. Kinderen worden daar zoet gehouden met (dure) cadeaus, kleding en tassen. En "ze zijn zo lekker zelfstandig" "ze regelen alles zelf" "ze trekken hun eigen plan" is natuurlijk om het allemaal goed te praten voor zichzelf. Uiteindelijk wil toch ieder kind papa/mama om zich heen, zeker als ze ziek zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.
En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Moet kunnen toch 🙄quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
Soof zegt het zelf hè: weer terug naar normaal. Zo doen zij dat. Date night, eten met lieve vrienden, je kids zoveel mogelijk bij opa en oma of bij andere lieve vrienden onder brengen. En als ze ziek zijn, dan krijgen ze een soepje. Want of ze nou 40 graden koorts hebben of niet, pa en ma moeten op pad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Zij praat zichzelf moe ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ik vind jvp wel een beetje de brave goede moeder spelen. Even extra benoemen dat ze thuis chillt met de kinderen op de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Edit: Tamara heeft het net gelezen denk ik ?
Verklaart wel hoe ze aan al die diagnoses komt. Ze slaat iedere ochtend haar studie boek open op een willekeurige bladzijde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
Ik denk serieus dat Jan de billen nog af moet vegen van onze Sofie als die naar de wc is geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:17 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.
Nog niks gezien maar dit was tijdens de vakantie in Dubai ook al in beeld 🍆quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
En Olivia lijkt helemaal alleen en zonder bandjes oid in de zee te staan? Wederom in alleen een onderbroek/zwembroekje op moeders insta.. Of zijn de BFF's weer mee om foto's te maken en op haar kinderen te letten??quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
Ik ben verpleegkundige met een angststoornis en kan met zekerheid zeggen dat mijn cliënten dat niet weten, dus t kan wel 😉quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Telefoon in broekzak?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wie had deze opleiding ook (een beetje) gedaan 🤔 ik zie echt een patroonquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |