Google koopt het niet voor haar he...quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Salontafel 20¤ Action
Eetkamer stoelen 25 pst Action
Ze kan toch gewoon googelen
Oh ja 🤣 en is niet gratis hèquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google koopt het niet voor haar he...
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb 😱
Laatste wat ik zei:
Bij Action heb je een salontafel voor 20¤ en eetkamer stoelen heb je daar ook of online! Je kan ook ff naar de kringloop.. en kledingkasten doe het even in die stellingkasten en spaar ff door
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Alles wat niet verkocht wordt op Vinted.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:53 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ze is gecompenseerd voor de toeslagenaffaire en daar moet ze nu achteraf inkomstenbelasting over betalen.
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:31 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikken
Ik zou ze echt even in die extra kamer zetten voor de kleding, tot je goede kasten kan kopen.. kledingkasten zijn vaak tweedehands helemaal niet stevig meer.. ook moet je ze weer demonteren.
Dus dat!quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelastingquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.
Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven isHad dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:49 schreef Sstt1993 het volgende:
DBM heeft het eerste gevecht gewonnen!
Het gevecht tegen wakker worden na haar middagdut weliswaar maar het begin is er!
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.
Ze zei vorige week dat ze oppas had voor haar zoon, maar niemand had om mee voor te strijken. Om vervolgens deze week te zeggen dat haar schoonouders komen voorstrijken..
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zag hier in het noorden (helaas voor Sanneke) op een weggeefhoek dat er een wasmachine verloot werd (gratis he?) en zoveel meubels. Als niet veel te besteden hebt is zo’n weggeefhoek of kringloopwinkel ideaal! Ik woon in een dorp in Friesland maar hier in de omgeving zijn misschien wel 10 weggeefhoeken dus bij haar in de buurt zijn er vast ook genoeg.
😂😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.
Misschien ook wel gezelliger voor alle partijen. Klussen met een zeurende, klagende en met een beetje pech jankende Sanneke, schiet ook niet op.
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:02 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
😂😂
Ze had ook alleen kunnen voorstrijken, heeft ze gelijk wat me-time. En is de 24/7 ook even doorbroken
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegerenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?
Ook niet voor een extra kans in de grabbelbak?quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂
En dat kan ze!quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegeren
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ze toch mee naar De Vrienden vorige maand?
Je hebt inderdaad gelijk, zie ik nu ook.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.
Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven isHad dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Eerst was t BFF voor en na. Nu is t vooral Tim & Iris.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?
Oh men wat een zelfingenomen eikelquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/18AktujVQP/?mibextid=wwXIfr
De man van Julia Feenstra, over huizen in de duurste plaats van Nederland.
‘We hebben hier een huis gekocht wat we aan het ontwikkelen zijn. Maar we zijn verhuisd naar Ibiza dus ik hoop het met wat meer centjes te verkopen, hihi’
Ik vind het zo’n irritante man..
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelasting
Waarschijnlijk hebben ze pauze gehad voor betalingen, ze kan hier gewoon een regeling voor treffen, is niet ofzo dat ze gelijk de schuldsanering in moet
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.
We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag
Toeslagen ouders hebben veel shit gehad, idd niet normaal..
Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
Weet je wel wat dat kost, maar ik zal een tikkie plaatsen voor de benzine kosten dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.
Maar los dat je het niet weet, dit zijn hele andere betalingen.. dus het staat totaal los van de kinderopvangtoeslagquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.
Als je gewoon even logisch nadenkt, weet je dat je ooit een brief gehad hebt dat je teveel kindgebonden budget hebt gehad, en vroeg of laat komt de belasting dat halen. Dit staat helemaal los van de toeslagenaffairequote:Op woensdag 18 februari 2026 15:44 schreef poohenzo het volgende:
klopt maar mensen hadden geen idee dat er uberhaubt iets op 'pauze' was gezet door de belastingdienst.
Hoe dan ook, sommige instanties in nederland functioneren behoorlijk onder de maat, uwv en belastingdienst zijn dan wel de koploper in flaters volgens mij
Maar dit is wel een direct gevolg van diezelfde toeslagenaffaire. Wat een empatisch vermogen zeg 🤨quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag
Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nieuws over nieuwe schulden bij belastingdienst bij gedupeerden toeslagenaffaire: https://nos.nl/artikel/26(...)bedoelde-betaalpauze
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Omdat ze een compensatie hebben gehad toch? En waarom hebben ze die compensatie gehad? Omdat de Belastingdienst heeft gefaald. Dit is dus een direct gevolg van hun eigen falen. Beetje gek om dat dan ook weer bij ouders neer te leggen.
Ik zou zeggen ga een eens googelen, het is op het nieuws geweest, er is een motie voor ingediend er zijn brieven voor gestuurdquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalen
Dat ze geen kinderopvangtoeslag moet betalen snap ik helemaal, maar andere dingen staan er gewoon buiten dat is het leven hoe hard het ook is.
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’squote:Op woensdag 18 februari 2026 16:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.
En nu weer over de fluflu’s
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatstquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’s
Maar ik mis totaal niet het verband, feiten zijn feiten je kan ze zo opzoeken
Nee dat zeg ik niet en zou ik ook nooit zeggen, wat er gebeurd is is gestoord en dit zou nooit mogen gebeurenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatst
Amen! Maar men blijft stemmen op partijen die dit hebben bewerkstelligd. Zo lang het bij mij niet is gebeurd zal het wel meevallen. Aldus de kop in het zandstekende NL'er. Nu weer on topicquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.
We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
Miss het toeslagen iets minder een jungle laten zijn, scheelt een hoop werk voor alle partijenquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:05 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000
Nogmaals vind deze hele affaire echt niet oké, en vind ook zeker dat de kinderopvangtoeslag niet terug gevorderd mag worden
Maar als jij en ik teveel toeslagen krijgen moeten we het ook terug betalen.. zo simpel is het
Daarnaasr hadden veel ouders er gewoon recht op alleen zei de computer nee en toen was het mis. Er zijn kids uit huisgeplaatst omdat men het financieel nie5 meer rondkregen. Het is schaamteloos geweestquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Oplichtingspraktijken?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.quote:
Oh oepsquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:24 schreef poohenzo het volgende:
[..]
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.
Binnenkort komen ze weer schijnheilig op tv
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.quote:
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
Maar hoe dan?! Ze zorgt 24/7 voor een kind.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Hoezo, moet ze niet klussen?
Hoe moet ze dat doen dan? Ze heeft een kind! Snap dat nou toch!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen zover dat ik eerder de text zou gebruiken "ze zegt dat ze hashimoto heeft" twijfel momenteel aan ieder woord wat uit haar mondje komt
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrondquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze wil mensen natuurlijk niet teleurstellen als ze voor niets komen omdat alles dan al klaar is…quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Thx, jammer dat ik het heb gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:12 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrond
En een bende 🤣🤣
Zag ook nog even haar kruis en ze zat even op de grond
En ze maakt bami van noodles
Daar heeft ze het te druk voor. Ze is naast moeder natuurlijk ook influencer en professioneel klager en bedelaar. Om dan ook nog te moeten klussen dan krijgt te niet gehandeld door haar autisme dat enkele jaren geleden is vastgesteldquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
En Djeez Louise, mensen zonder kinderen mogen geen mening hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Dan komen er te veel kuilen in de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?
Misschien krijgt ze dan toch nog haar gewenste nieuwe bank. I.p.v. dat Efteling hotel kan Dion dan een bank cadeau geven voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan komen er te veel kuilen in de bank.
Threads..quote:
Haar vriendin zal het wel hebben doorgegeven 🤭quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Zelfs niet als ze iets doen wat jij niet vind kunnen.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
Beide kids doen hun best lees ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.
Oh ben daar geblokkeerd door haar, nadat ik haar doorzag 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
En de mensen die stelling kasten komen brengen mogen het adres wel?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
En ze gaat de Nijmeegse 4daagse lopen, de 50 zelfs. Hoeveel klanten zal dat op gaan leveren die ook zo fit willen worden?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triestquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Kan mij ook niet voorstellen dat het hele emigratie proces zo geslaagd is voor de Jelies. Zeker voor de kinderen die amper toekomst hebben, ze zal vast niet relevant genoeg blijven dat die pillen en olijfolie
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:52 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triest
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:20 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.
Iemand in mijn directe omgeving heeft dezelfde ziekte en ik weet hoe ingrijpend het kan zijn.
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?
Ik wil voorzichtig zijn met uitspraken, want iedereen is natuurlijk anders.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.
DBM vergeet dat een hoop van die chronisch zieke vrouwen echt vele ballen hoog houden.
Zij kan uren simsen, slapen overdag, vindt een was vouwen al een drukke dag.
Wat een luxe dat dit kan. Maar op karakter he!
En tegenwoordige tijd eindigt op een T blije moeder. De hoogbegaafdheid zullen ze van moeders hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ze plaatst net wat oor werk het isquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Zag het idd, leuk werk lijkt mijquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze plaatst net wat oor werk het is
Met de info die ze zelf heeft gedeeld heb je zo haar adres achterhaald.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doenquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.
De meiden moeten maar snel trouwen en de enige zoon moet in de voetsporen van Va, de bouw in.
Jennie ging vanavond "vidio bellen" met haar zusjes, het niveau Nederlands is zoo laag. (En dan woont Jennie in NL, de andere oudste meiden niet dus daar zakt het nog verder weg)quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doen
Echt nul verstand die mensen.. Kinderen worden daar zoet gehouden met (dure) cadeaus, kleding en tassen. En "ze zijn zo lekker zelfstandig" "ze regelen alles zelf" "ze trekken hun eigen plan" is natuurlijk om het allemaal goed te praten voor zichzelf. Uiteindelijk wil toch ieder kind papa/mama om zich heen, zeker als ze ziek zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.
En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Moet kunnen toch 🙄quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
Soof zegt het zelf hè: weer terug naar normaal. Zo doen zij dat. Date night, eten met lieve vrienden, je kids zoveel mogelijk bij opa en oma of bij andere lieve vrienden onder brengen. En als ze ziek zijn, dan krijgen ze een soepje. Want of ze nou 40 graden koorts hebben of niet, pa en ma moeten op pad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Zij praat zichzelf moe ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ik vind jvp wel een beetje de brave goede moeder spelen. Even extra benoemen dat ze thuis chillt met de kinderen op de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Edit: Tamara heeft het net gelezen denk ik ?
Verklaart wel hoe ze aan al die diagnoses komt. Ze slaat iedere ochtend haar studie boek open op een willekeurige bladzijde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
Ik denk serieus dat Jan de billen nog af moet vegen van onze Sofie als die naar de wc is geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:17 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.
Nog niks gezien maar dit was tijdens de vakantie in Dubai ook al in beeld 🍆quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
En Olivia lijkt helemaal alleen en zonder bandjes oid in de zee te staan? Wederom in alleen een onderbroek/zwembroekje op moeders insta.. Of zijn de BFF's weer mee om foto's te maken en op haar kinderen te letten??quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
Ik ben verpleegkundige met een angststoornis en kan met zekerheid zeggen dat mijn cliënten dat niet weten, dus t kan wel 😉quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Telefoon in broekzak?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wie had deze opleiding ook (een beetje) gedaan 🤔 ik zie echt een patroonquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
DBM zei tegen een arts van 1 van haar kinderen ooit dat ze sprak als verpleegkundige, niet als een ongeruste moeder toen de arts zei dat moeders zich gauw zorgen maken om hun zieke kinderen. Daarna draaide de arts helemaal om en nam haar serieus. Dus waarschijnlijk zal ze dit vaker gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige met een angststoornis en kan met zekerheid zeggen dat mijn cliënten dat niet weten, dus t kan wel 😉
Maar denk dat je na een zorgmoment met DBM drie diagnoses erbij hebt 🙈.
Volgens mij is zij geen verpleegkundige, was het Debbie niet die een blauwe maandag de VIG opleiding had gevolgd?
Ik meen dat DBM ooit heeft gezegd iets met kinderopvang te willen doen? Djeez Louise effing leuk dat gescheld bij je kinderen steeds😂
Dat heb ik gemist, ik geloof er echt niks van dat zij verpleegkundige is 🙈quote:Op donderdag 19 februari 2026 01:13 schreef Latteanais het volgende:
[..]
DBM zei tegen een arts van 1 van haar kinderen ooit dat ze sprak als verpleegkundige, niet als een ongeruste moeder toen de arts zei dat moeders zich gauw zorgen maken om hun zieke kinderen. Daarna draaide de arts helemaal om en nam haar serieus. Dus waarschijnlijk zal ze dit vaker gebruiken.
🌟 happiness 🌟quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:54 schreef Weerikier het volgende:
Dat alcohol gebruik bij Michelle en co is echt niet oké hoor. Nu weer plaatjes met grote glazen wijn in haar hand. En op dat filmpje op de "manege" loopt één van die meiden met een leeggedronken wijnglas door het beeld. Dus daar waren ze ook weer aan het drinken en Michelle springt wel erg uitgelaten in het rond. Die zal vast ook hebben mee gedronken.
Wat is ze blij en gelukkig hè, die vrouw en wat heeft ze haar sparkle weer terug. Ja dikke doei, ze is gewoon lam!
En daar was ook commentaar op. Nu is ze meer thuis, zal ook wel (deels) moeten want geen baan meer, de kinderen lijken te genieten van de rust, een wandeling in het bos etc. En dat is dan ook weer niet goed?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind jvp wel een beetje de brave goede moeder spelen. Even extra benoemen dat ze thuis chillt met de kinderen op de bank.
Hoe vaak ging ze tijdens de poly ook niet iedere vakantie op reis?
Wauw, dat had ik even gemist maar wauw 😳 En ze kan niet anders dan ongerust, angstig of gestrest zijn. Oh ja, en moe 🙃quote:Op donderdag 19 februari 2026 01:13 schreef Latteanais het volgende:
[..]
DBM zei tegen een arts van 1 van haar kinderen ooit dat ze sprak als verpleegkundige, niet als een ongeruste moeder toen de arts zei dat moeders zich gauw zorgen maken om hun zieke kinderen. Daarna draaide de arts helemaal om en nam haar serieus. Dus waarschijnlijk zal ze dit vaker gebruiken.
Eerlijk gezegd geloof ik het ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 04:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, ik geloof er echt niks van dat zij verpleegkundige is 🙈
Is ook zeker gelogen. Ze heeft diverse dingen beweerd en gezegd op IG en Threads waaruit dat heel helder blijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:20 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik het ook niet
Liefs_mamanouk jankt regelmatig onder posts van mede fluflu's dat ze wordt besproken. Maar dat is niet zo, maar ze wil het wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
Och och Maxine heeft ons ook gevonden, met mijn reactie van tig topics geleden. Ze heeft flink zitten spitten om het terug te kunnen vinden, tussen alle sanneke/dbm/am/poly-posts.
Die reacties ook, hilarisch! Schijnbaar bespreken we hier ook ene liefs_mamanouk? Nog nooit van gehoord😂
Even gekeken want kijk nooit bij haar, we blijken jaloers te zijn en allemaal Karen te heten? Op wat precies jaloers?quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
Och och Maxine heeft ons ook gevonden, met mijn reactie van tig topics geleden. Ze heeft flink zitten spitten om het terug te kunnen vinden, tussen alle sanneke/dbm/am/poly-posts.
Die reacties ook, hilarisch! Schijnbaar bespreken we hier ook ene liefs_mamanouk? Nog nooit van gehoord😂
En we hebben allemaal problemenquote:Op donderdag 19 februari 2026 07:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Even gekeken want kijk nooit bij haar, we blijken jaloers te zijn en allemaal Karen te heten? Op wat precies jaloers?
Mamanoek???? Nooit van gehoord.
Wie is Maxine? Dan kan ik (uiteraard anoniem) kijken of ik jaloers moet zijn 😁quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
maxinerouwendalquote:Op donderdag 19 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wie is Maxine? Dan kan ik (uiteraard anoniem) kijken of ik jaloers moet zijn 😁
Ze is dienstmeisje in de lucht en verspreid ooooooooveral liefdequote:Op donderdag 19 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nee wou al zeggen, nog nooit gehoord van die vrouw 🤣 Ga ik ook zo houden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:41 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Liefs_mamanouk jankt regelmatig onder posts van mede fluflu's dat ze wordt besproken. Maar dat is niet zo, maar ze wil het wel.Blijkbaar doe je toch pas echt mee wanneer je besproken wordt.
Heel jaloers moet je zijn! En iedereen supporten daar he? We zijn tenslotte vrouwen! :insert barricade vlag:🚩quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de " sneer" van jvp. Ze plaatst dit nmi met een reden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 05:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daar was ook commentaar op. Nu is ze meer thuis, zal ook wel (deels) moeten want geen baan meer, de kinderen lijken te genieten van de rust, een wandeling in het bos etc. En dat is dan ook weer niet goed?
Wat zou volgens jou het ideale plaatje zijn?
Maar ze is nu veel meer thuis, met/zonder kinderen. Dus daar post ze over, niet over de ‘iedere vakantie weg en van feestje naar feestje’quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de " sneer" van jvp. Ze plaatst dit nmi met een reden.
Ik vind het juist prima dat ze thuis zit met de kids, heerlijk.
Maar dit is iets wat ze tot vorig jaar niet deed hoor, toen was ze ook iedere vakantie weg, hobbelde van feestje naar feestje.
JvP heeft waarschijnlijk ook geen geld meer voor luxe vakanties dus dan blijft ze automatisch thuis. Op haar carnavalsfoto's heeft ze ineens wel eigen vriendinnen of kennissen.quote:
Ja dag... we waren gerda! Als ze dat niet weet is ze echt een amateurquote:Op donderdag 19 februari 2026 07:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Even gekeken want kijk nooit bij haar, we blijken jaloers te zijn en allemaal Karen te heten? Op wat precies jaloers?
Mamanoek???? Nooit van gehoord.
Yup deze weet ik ook nog! En hoe ze haar kind gered heeft omdat ze iets beter kon dat het verpleegteam dat je er echt bovenop moet zitten...quote:Op donderdag 19 februari 2026 01:13 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Daar mis je inderdaad echt niets aan.... Loopt alleen maar te klagen hoe zwaar ze het heeft als huismoeder in haar grote huis terwijl haar man altijd van huis is. Vond het nog wel leuk om haar te volgen toen ze in Dubai woonden maar nu is het veel van hetzelfde.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:52 schreef Barbamamaatje het volgende:
liefs mamanouk ken ik wel maar is hier 100% nooit besproken... saaie muis
Als er toch mensen zijn die problemen hebben zijn het de fluflu’s die hier besproken. Stuk voor stuk zijn ze op zoek naar aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En we hebben allemaal problemen
Ze is hier kortgeleden besproken. Iets over een pasgeboren baby en inzetten voor reclame. En haar account was verdwenen, dat is hier ook genoemd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:52 schreef Barbamamaatje het volgende:
Nou, dan heeft ze nu toch mooi haar 2 minutes of fame gekregen 😁quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:57 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Daar mis je inderdaad echt niets aan.... Loopt alleen maar te klagen hoe zwaar ze het heeft als huismoeder in haar grote huis terwijl haar man altijd van huis is. Vond het nog wel leuk om haar te volgen toen ze in Dubai woonden maar nu is het veel van hetzelfde.
Ach nu is ze toch even besproken en hebben mensen haar even gezien... is ze vast helemaal gelukkigquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:52 schreef Barbamamaatje het volgende:
Of je schoonouders helpen in je nieuwe huis en als dank hen misschien van wat van voedsel voorzien. Onee, het waait en 'sneeuwt'.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Ga gewoon dansend je dozen inpakken denk ik dan
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
En kind ‘vindt het leuk want lacht naar de camera’. Tja, het is vrijwel het enige ‘andere’ kindje wat hij ziet?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Ga gewoon dansend je dozen inpakken denk ik dan
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Nog niet misschien dat DBM verpleegkundige is. En dan bedoel ik echt verpleegkundige, met een HBO-V opleiding.
Welke definitie hanteer jij dan?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.quote:
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.quote:
Prima, het was niet mijn bedoeling om op tenen te trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.
Geen idee want nog nooit van de beste vrouw gehoord. Laten we haar iig geen podium geven hier 🙅🏼♀️quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.
Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
Miijan weet ook niet wat hem overkomt en duikt meteen de onder de tafel. Kind zal wel denken dat er gevaar aankomt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:09 schreef Johanna38 het volgende:
Ik ben helemaal onder de indruk van Sanneke: Ze beweegt! Echt meid, lekker doorpakken nu. Elke ochtend een uurtje wandelen, lesje Growwithjo erachteraan! Hoppa! Ze! Beweegt! Sanneke! Beweegt!💃💃💃
Ik dus ook niet. Ik zie ook wat jij beschrijft.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.
Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
Ze heeft toch nog steeds bijna elke dag carnaval gevierd? Net als alle andere jaren. Ze was 1 dag thuis. Ik zie de sneer niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de " sneer" van jvp. Ze plaatst dit nmi met een reden.
Ik vind het juist prima dat ze thuis zit met de kids, heerlijk.
Maar dit is iets wat ze tot vorig jaar niet deed hoor, toen was ze ook iedere vakantie weg, hobbelde van feestje naar feestje.
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:14 schreef ZombieQueen het volgende:
Toch grappig om te lezen dat we iets missen in ons leven, ongezien zijn opgegroeid en problemen hebben omdat hier wordt geroddeld over influencers.
Maar hoe is dit anders dan met moeders roddelen over andere moeders bij het schoolplein, roddelbladen lezen en juicekanalen volgen.![]()
Ze doen precies wat wij hier doen.Aannames maken en invullen. MAAR DAT IS ANDURSSSS.
Zo blijven ze heerlijk in hun eigen echoput, want de lieve mensen zijn met meer!quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.
Word je bij de één geblokkeerd dan automatisch bij de anderen ook
Volgens mij mag iedere fluflu hier besproken worden 🫣. En een tijdje geleden zijn er enkele berichten over haar voorbij gekomen, niet veel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze is nu veel meer thuis, met/zonder kinderen. Dus daar post ze over, niet over de ‘iedere vakantie weg en van feestje naar feestje’
Waarom zou dat dan een sneer zijn?
En nogmaals: wat zou ze dan volgens jou wel moeten/horen te posten over haar huidige manier van leven, zonder te (in jouw ogen) te ‘sneren’?
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik denk dat JVP en MW van alles met voorbedachte rade delen. Beide dames zijn uitgekookt genoeg. JVP die toch met Koen is en allerlei foto's deelt, Mies die weer een andere relatie heeft..... Het had beiden gesierd als ze dit allemaal in stilte gingen uitzoeken in plaats van dit allemaal online te pleuren en de kinderen overal in mee trekken.
Ik denk dat ze niet genoeg te doen heeft ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Dan was ze gisteren klaar geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Als sanneke nou zo dansend door haar nieuwe woning gaat met een verfroller dan denkt Dion vanmiddag Whats GEBEURT
Aankomend weekend dan de vloer erin en verhuizen. Klaar!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Hahahah 🤣🤣🤣 ik zie het voor me ( beelddenker)quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
In hoop dat iemand zegt "stuur mij tikkie voor die tankbeurt"quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.
Lezen is ook lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.
Minder dan jij. Dat maak jij ervan. Het gaat erom dat er wel verschil is in definities en opleidingen.
"moet je niet roepen in de zorg." Want dan worden ze massaal boos? Who cares.
Maar ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat die Happy Mumma geen verpleegkundige is of ooit is geweest. Diploma's mogen in viervoud in mijn dm worden geschoven.
Die deryan? Nee ze heeft nu zo een normaal camping bedje... deze vond ze nooit handig volgens mij en daarom nam ze steeds zijn normale bed mee 🤣🤦♂️quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Jippiejappie het volgende:
Is dat de veelbesproken campingbedje van Sanneke wat nu op vinted staat? 😯
bezint eer gij begint.....quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef FluVo67 het volgende:
Mag ik ook meeschrijven? Heel lang geleden hier ook meegeschreven maar zowel forumnaam als ww kwijt. Lees al poos hier mee maar veel zijn voor mij onbekend. Ik volg hoofdzakelijk de Nagelkerkjes en de Jelies. Ga me eens verdiepen in degenen die jullie hier allemaal noemen en dan ga ik daar misschien ook wel wat van volgen.
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef Maremare het volgende:
[..]
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂
Nee die volg ik niet. Paar keer gekeken en niet de behoefte om ze te volgen of nog te kijken 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?
Ik zie een JVP die een nieuw normaal met rust (vooral voor haar kinderen) probeert te creëren na haar poly-avontuur. En ik zie een MW die nog altijd voor maximaal gas geven gaat, en die rust maar niet lijkt te vinden. Misschien vind ik dat 'kneuterige' bij JvP, wat anderen saai vinden, toch net wat leuker dan wat ik bij MW voorbij zie komen omdat daar zoveel tegenstrijdigheid in zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.
Prima en leuk hoor maar heb het idee dat de dames van de voormalige poly een beetje tegen elkaar op willen posten.
Knap dat je dat uitgelezen hebt 🤣quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet.![]()
![]()
Heb je het echt tot de laatste bladzijde volgehouden? Wauw!!quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet.![]()
![]()
Ik vond dde schrijfstijl beter te doen dan het boek Komt Goed. Ik zie wel groei in de schrijfstijl. En omdat ik haar al heel lang volg, ken en herken ik situaties.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:59 schreef Karenwalker het volgende:
God nou… ik moet maandag vliegen en dacht nog ff: zal ik hem downloaden als luisterboek. Maar ik weet niet of ik die zelfkastijding aan kan
Ze doet het natuurlijk absoluut niet voor de verdiensten 😃. Klinkt alsof ze het verdient om geheiligd te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie weet wel content te maken. Toen ik haar net volgde, schreef ze ook wel blog-achtige posts op haar feed. En daarmee wist ze ook wel mensen te raken, te bewegen. Dat is toen allemaal weggehaald, omdat het in haar boek terechtkwam.
Die vermakelijke schrijfstijl is nu (verbeterd) terug in dit boek. Ik kan alleen niet alles serieus nemen. Zoals de rijen mensen die voor haar in de rij stonden. De georganiseerde haatgroepen die lezingen en signeersessies zou willen onderbreken.
Soms heeft ze getwijfeld of ze niet moest stoppen. Maar toen kwam weer het besef waar ze het allemaal voor doet: voor de verbinding, om mensen te helpen, mensen een lichtpuntje in hun leven te laten zijn.
Dat denk ik ook niet, ik denk dat zij heel eventjes ondersteunende in de zorg is geweest, zoals langsgaan met de broodkar, of logistiek.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Prima, het was niet mijn bedoeling om op tenen te trappen.
Ook die MBO4 opleiding heeft DBM echt niet gedaan.
Jazeker!quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:21 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ze doet het natuurlijk absoluut niet voor de verdiensten 😃. Klinkt alsof ze het verdient om geheiligd te worden.
Het lichtpuntje voor anderen, of toch vooral die sponsoring van haar eigen bankrekening (dankzij haar kinderen)? Als je bedelt om een samenwerking bij Dilling terwijl al zoveel andere flu's met korting strooien, ben je dan een lichtpuntje? Als je helemaal into zuurdesem bent, is dat omdat je iets nieuws moest verzinnen met je boxen of doe je dat oprecht voor je volgmoekes? Maar eerlijk, ondanks dat de kinderen toen ook opgroeiden met een door een telefoon kijkende moeder, vond ik haar jaren terug wel leuk om te volgen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Soms heeft ze getwijfeld of ze niet moest stoppen. Maar toen kwam weer het besef waar ze het allemaal voor doet: voor de verbinding, om mensen te helpen, mensen een lichtpuntje in hun leven te laten zijn.
Tijdens een snuffel stage van het vmbo ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:22 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, ik denk dat zij heel eventjes ondersteunende in de zorg is geweest, zoals langsgaan met de broodkar, of logistiek.
Het zit wel diep. Ze heeft zelfs een story opgenomen zodat we allemaal haar stem kunnen horen. Misschien moet Maxine haar eigen reactie nog een keer teruglezen want de pot verwijt de ketel ...quote:
Lotte heeft wekelijks nieuwe idealen, zolang het haar bankrekening maar spekt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:41 schreef Hannah12345 het volgende:
Volgens mij leest Lotte ook mee hier, kijkend naar haar laatste post.
Ik vind het toch wel bijzonder. Jezelf presenteren als een diepgaand en gevoelig mens, zoveel teksten over jezelf en je lichaam omarmen, houden van wolletjes en natuurlijke materialen.. En dan wel operaties, botox, over the top reels, talloze advertenties. Wat ze doet strookt voor mij niet met wat zegt. Het voelt in ieder geval niet authentiek, maar als iemand die deelt om zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik vraag me af of ze hier zelf écht gelukkig mee is. Dat heb ik bij meerdere influencers wel. Ik kan me ook voorstellen dat mensen er verstrikt in raken zodra het geld binnenkomt.
Ik denk dat ze vanuit Oeganda misschien naar Spanje gaan? En na duw rijd baar Frankrijk om de kaas en champagnevoorraad nog aan te vullen voor ze in mei naar Amerika gaan. En tussendoor nog de datenights en lunches met hun 2. Druk leven hoor!quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:10 schreef Jenn1806 het volgende:
De komende weken zijn pa en ma Nagelkerke naar eigen zeggen weer veel weg dus het verjaardagscadeau voor Junior moet nu alvast gekocht worden. Jochie is 21 maart jarig!! Benieuwd waar ze allemaal weer heen "moeten", in ieder geval hun vakantie naar lieve vrienden in Oeganda maar verder??..
Ja. Het contrast is zo groot. Altijd alleen maar liefde, zen, natuur en gevoel. Maar dan acties die het tegenovergestelde zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Lotte heeft wekelijks nieuwe idealen, zolang het haar bankrekening maar spekt.
Allemaal gezwets over acceptatie, puntje bij paaltje laat ze wat doen aan die buik. En prima dat ze dat wil, maar loop dan niet eerst twee verkondigen dat je zo houdt van die zachte buik die je meisjes heeft mogen dragen.
Op zich niets mis mee om een cadeau op tijd te kopen, maar dat je tot 21 maart vol zit met ‘weg zijn’ vind ik ook wel treurig met een gezin.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:10 schreef Jenn1806 het volgende:
De komende weken zijn pa en ma Nagelkerke naar eigen zeggen weer veel weg dus het verjaardagscadeau voor Junior moet nu alvast gekocht worden. Jochie is 21 maart jarig!! Benieuwd waar ze allemaal weer heen "moeten", in ieder geval hun vakantie naar lieve vrienden in Oeganda maar verder??..
Komt volgens mij van Viva..quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:17 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik herkende de quotes van fora niet echt. Sommige wel, maar de meeste quotes zullen wel ergens anders hebben gestaan. Die zijn 100% niet van hier.
Ik ben meubelair dat van Viva meeverhuisd is naar hier. Het zijn ook geen quotes van Viva.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:57 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Komt volgens mij van Viva..
Ik ken die hele vrouw niet, en heb even geluisterd prima stem hoor niets mis mee..
Eens! En ik vind haar er op bewegend beeld ook zo anders uitzien dan op foto's...quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zit wel diep. Ze heeft zelfs een story opgenomen zodat we allemaal haar stem kunnen horen. Misschien moet Maxine haar eigen reactie nog een keer teruglezen want de pot verwijt de ketel ...
De betere schrijfstijl heeft ze dan ook te danken aan ChatGPT.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vond dde schrijfstijl beter te doen dan het boek Komt Goed. Ik zie wel groei in de schrijfstijl. En omdat ik haar al heel lang volg, ken en herken ik situaties.
Waar ik hardop om moest lachen waren de rijen, de inmense rijen voor de boekhandels van haar signeertour.
Rijen, mensen!
Gewoon downloaden, luisteren en verder niks.
Wellicht heb je er dan overheen gelezen. Maar meerdere quotes waren zelfs letterlijk 1 op 1 van hier.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:17 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik herkende de quotes van fora niet echt. Sommige wel, maar de meeste quotes zullen wel ergens anders hebben gestaan. Die zijn 100% niet van hier.
Het kind was half december nog opgenomen en had allerlei astma medicatie. Maar kennelijk is het geen astma dan. Kan ze daar in ieder geval mee stoppen om dat steeds te gebruiken als Flap weer een keer hoest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:23 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow die blije mama. Ze lijkt het prachtig te vinden dat er nu onduidelijkheid is over wat er met flipflap aan de hand is. Het kind heeft geen astma??? Daarvoor zat ze toch wekelijks bij de HAP? Lekker dan, al die keren verkeerde medicatie gehad? Ik gok dat ze ook geen CF heeft maar dat is te goed nieuws dus deelt de blije mama toch maar even niet. Wat een ziek gedoe zeg. Blij worden van het ziek zijn van je kind.
En ze zijn helemaal uitgeteld (daarom speelt flap nog even basketbal 🙃)quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:23 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow die blije mama. Ze lijkt het prachtig te vinden dat er nu onduidelijkheid is over wat er met flipflap aan de hand is. Het kind heeft geen astma??? Daarvoor zat ze toch wekelijks bij de HAP? Lekker dan, al die keren verkeerde medicatie gehad? Ik gok dat ze ook geen CF heeft maar dat is te goed nieuws dus deelt de blije mama toch maar even niet. Wat een ziek gedoe zeg. Blij worden van het ziek zijn van je kind.
Ze voelt zich wel weer heerlijk gehoord en gezien 🫶 helemaal blij die meit met haar medisch raadsel... straks bedenkt die arts zomaar ineens dat het kind gewoon wel eens een griepje heeft en een hysterische moederquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En ze zijn helemaal uitgeteld (daarom speelt flap nog even basketbal 🙃)
En ook, iets aan de longen, hoe vochtig is dat huis ook alweer... Maar we wachten af, als we het ooit gaan horen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze voelt zich wel weer heerlijk gehoord en gezien 🫶 helemaal blij die meit met haar medisch raadsel... straks bedenkt die arts zomaar ineens dat het kind gewoon wel eens een griepje heeft en een hysterische moeder
Zijn ze er op de verjaardag van jr niet? Je weet toch wanneer hij jarig is daar wil je toch bij zijn ?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:50 schreef LeSage het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee om een cadeau op tijd te kopen, maar dat je tot 21 maart vol zit met ‘weg zijn’ vind ik ook wel treurig met een gezin.
Ja dat dacht ik dus ook… al was er wel iets geks met de longtest, maar in hoeverre dat dan echt zo is of dat er iets te horen was wat een verkoudheidje ofzo kan zijn… maar medisch raadsel klinkt wel interessant natuurlijk…quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:26 schreef Lodelie het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen maar nadat er allerlei onderzoeken zijn gedaan komt eruit dat flip of flap geen astma heeft, er komt verder ook niks anders uit het onderzoek en de arts noemt het een "medisch raadsel".
Dat raadsel zit er denk ik vooral in dat moeder allerlei klachten opnoemt en dat er niks uit de testen komt wat dat ondersteund...
In hun geval niet. Madelief vierde haar verjaardag ook op een logeeradres zodat pa en ma de hort op konden. Dat wilde ze zelf graag. Als je daarover nadenkt: liever je verjaardag bij lieve vrienden vieren dan thuis... En zouden ze gesponsord worden door de Decathlon: vorige week waren ze er voor regenkleding voor hun Oeganda-reis en nu weer voor een junior-fiets. Had Soof ook niet een fiets gekregen zodat ze de kindjes naar school kon brengen? Zou ze er wel eens op gefietst hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zijn ze er op de verjaardag van jr niet? Je weet toch wanneer hij jarig is daar wil je toch bij zijn ?
Nou dat denk ik ook, ik denk zelfs dat de uitslag van de zeeettest ook al binnen is en het ook geen cf is.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:26 schreef Lodelie het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen maar nadat er allerlei onderzoeken zijn gedaan komt eruit dat flip of flap geen astma heeft, er komt verder ook niks anders uit het onderzoek en de arts noemt het een "medisch raadsel".
Dat raadsel zit er denk ik vooral in dat moeder allerlei klachten opnoemt en dat er niks uit de testen komt wat dat ondersteund...
Er bestaat zoiets als peuterastma. Als jonge kinderen (ik meen onder de 4, maar pin me er niet op vast) veel last hebben van benauwdheid/long problemen zonder dat daar een reden voor gevonden wordt dan scharen ze het daaronder en gaan ze er vanuit dat ze er overheen groeien.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat denk ik ook, ik denk zelfs dat de uitslag van de zeeettest ook al binnen is en het ook geen cf is.
Misschien is het wel gewoon een chronische bronchitis.
Onze zgn verpleegkundige herkent dus geen astma aanval.
Vind het nogal wat al die pufjes , zware medicatie , de vele opnames en dan is het geen astma??
Ik denk dan; of ze heeft het verzonnen of ze had een paar slechte artsen.
Sofie fietst niet. En de kinderen ook niet. Madelief misschien af en toe. Ze worden met de roze Porsche naar school gebracht. Die fiets van Junior wordt alleen in de tuin gebruikt. En na 2 weken staat de fiets bij al het andere waar hij na 2 weken op is uitgekeken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:34 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
In hun geval niet. Madelief vierde haar verjaardag ook op een logeeradres zodat pa en ma de hort op konden. Dat wilde ze zelf graag. Als je daarover nadenkt: liever je verjaardag bij lieve vrienden vieren dan thuis... En zouden ze gesponsord worden door de Decathlon: vorige week waren ze er voor regenkleding voor hun Oeganda-reis en nu weer voor een junior-fiets. Had Soof ook niet een fiets gekregen zodat ze de kindjes naar school kon brengen? Zou ze er wel eens op gefietst hebben?
Ik denk dit...quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb na de verhalen hier even gespiekt bij DBM,zij lijkt inderdaad verheugd te schrijven dat haar kind “een medisch raadsel” is.. ik hoorde gisteren op de radio dat ze in een ziekenhuis in Nederland zogezegd placebo-operaties gaan uitvoeren, voor mensen die al jaren met klachten lopen die maar niet overgaan(en dus gedacht word aan psychische klachten)is de hoop als ze met zo’n operatie een litteken hebben en het idee echt geopereerd te zijn de klachten overgaan.
Affijn lang verhaal kort, ik denk dat DBM ook geholpen is met placebomedicatie voor al haar ziektes en die van de kinderen als ze dan het idee heeft dat ze serieus genomen wordt of zou ze dan gewoon weer wat anders verzinnen?
Kinderen medicatie met placebo effect geven voor de gemoedsrust van een ouder vind ik gestoord.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb na de verhalen hier even gespiekt bij DBM,zij lijkt inderdaad verheugd te schrijven dat haar kind “een medisch raadsel” is.. ik hoorde gisteren op de radio dat ze in een ziekenhuis in Nederland zogezegd placebo-operaties gaan uitvoeren, voor mensen die al jaren met klachten lopen die maar niet overgaan(en dus gedacht word aan psychische klachten)is de hoop als ze met zo’n operatie een litteken hebben en het idee echt geopereerd te zijn de klachten overgaan.
Affijn lang verhaal kort, ik denk dat DBM ook geholpen is met placebomedicatie voor al haar ziektes en die van de kinderen als ze dan het idee heeft dat ze serieus genomen wordt of zou ze dan gewoon weer wat anders verzinnen?
Tja, ChatGPT wordt ook steeds beter hé?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vond dde schrijfstijl beter te doen dan het boek Komt Goed. Ik zie wel groei in de schrijfstijl. En omdat ik haar al heel lang volg, ken en herken ik situaties.
Waar ik hardop om moest lachen waren de rijen, de inmense rijen voor de boekhandels van haar signeertour.
Rijen, mensen!
Gewoon downloaden, luisteren en verder niks.
Maar ze schermt de gezichten af, da's voldoende... 🙄quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vind het ook weer heel heftig dat DBM weer al die details over vriendinnie dr gezondheid op het internet pleurt...gewoon iedereen kan dat lezen. Kind heeft 0 privacy...
Dat vind ik echt heel onethischquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Ja, en de samenvatting tot nu toe is eigenlijk elke keer dat ze niks kunnen vinden of geen diagnose kunnen stellen. Bij beide kinderen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vind het ook weer heel heftig dat DBM weer al die details over vriendinnie dr gezondheid op het internet pleurt...gewoon iedereen kan dat lezen. Kind heeft 0 privacy...
Ze heeft er volgens mij welgeteld één keer op gefietst. Ze kan wel een fietsclubje met Sanneke beginnen!quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:34 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
In hun geval niet. Madelief vierde haar verjaardag ook op een logeeradres zodat pa en ma de hort op konden. Dat wilde ze zelf graag. Als je daarover nadenkt: liever je verjaardag bij lieve vrienden vieren dan thuis... En zouden ze gesponsord worden door de Decathlon: vorige week waren ze er voor regenkleding voor hun Oeganda-reis en nu weer voor een junior-fiets. Had Soof ook niet een fiets gekregen zodat ze de kindjes naar school kon brengen? Zou ze er wel eens op gefietst hebben?
Had ze het verkeerde excel bestandje ?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft deze maand minder inkomen en komt gelijk in de knel met rondkomen. Goed joh dat systeem van haar! #not
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedragquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft deze maand minder inkomen en komt gelijk in de knel met rondkomen. Goed joh dat systeem van haar! #not
Alweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedrag
Weer een ‘maar met 100 val je in slaap’ boete?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedrag
Ik vermoed dat het die van een tijdje terug is, ze wacht tot de uiterste datum met betalen natuurlijk want dan heeft ze ¤0,001 rente verdiend 🤣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 03:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alweer?
Ze kan wel een bekeuringen potje beginnen.
Ze doet voorkomen alsof ze heel goed met geld om kan gaan. Rekening houden met mindere maanden moet ze nog leren. Dat tanken gisteren vond ik ook bijzonder. Ik neem aan dat die afspraak in het ziekenhuis al stond. Dan houd je daar rekening mee. En voor een bekeuring heb je altijd ruim de tijd om die te betalen dus als die vers is kan ze daar nog prima mee wachten. Maar waarschijnlijk heeft ze al gewacht tot het laatste moment omdat ze rente kreeg zolang het geld op haar rekening stond. Zal misschien toch weer 0,0054 cent opgeleverd hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
Vreselijk maar het lijkt ook een soort sport voor haar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het lijkt me vreselijk om zo geobsedeerd met geld om te moeten gaan waardoor je niet weet of je kan tanken omdat je niet even geld van je spaarrekening over wil boeken.
Judith zal wel jaloers op mij zijn, ik heb van de week in België getankt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het lijkt me vreselijk om zo geobsedeerd met geld om te moeten gaan waardoor je niet weet of je kan tanken omdat je niet even geld van je spaarrekening over wil boeken.
Wat moeten de arme influencers hun kinderen hard werken voor hun geld he?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 04:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bzzonder: 'ondanks de kou toch naar dierenpark Amersfoort. Op kou kan je kleden!
3 stories later; samenwerking.
Je had (of eigenlijk je kinderen) had dus geen keuze 🤷♀️.
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja tuurlijk, zij heeft best veel geld alleen gaat ze er op een hele vreemde manier mee om.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.
Ze heeft ook op de terugweg vanuit Winterberg ook niet even getankt dan, ging vast van haar budget.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:53 schreef Post-its het volgende:
[..]
Judith zal wel jaloers op mij zijn, ik heb van de week in België getankt.
Maar heel bijzonder, oké sommige mensen zonder buffer moeten echt zo leven, maar als je het gewoon op je rekening hebt staan, dan boek je toch even wat terug? 2x tanken kost ook meer tijd en ze moet misschien ook nog een stukje naar de goedkoopste pomp rijden?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij zichzelf die autisme diagnose aanpraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:20 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zeurt over haar nieuwe matras:
'het is extreem wennen, maar het ligt prima hoor'
🫠🫠🫠
Ze weet zichzelf tegen te spreken in slechts één zin🙈
Zou er al een bankstel staan, anders kan ze niet eens uitrusten van al dat geknal. En hoe moet dat nou met alle ritjes supermarkt en pakketpunten dit weekend?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat knallen in het nieuwe huis!
Het zal misschien aan mij liggen maar Sanneke en knallen? Ik kan me er niks bij voorstellen.
Ik ook niet maar ik laat me graag verrassen😁quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat knallen in het nieuwe huis!
Het zal misschien aan mij liggen maar Sanneke en knallen? Ik kan me er niks bij voorstellen.
Gelukkig is ze geen echte flu met van die gesponsorde uitjes en vakanties... wat een stress anders steeds ergens logeren wat niet jou bed is 😱 erg ook dat ik ook hier niets van geloof 🤣 vind haar type dat al 2 dagen had lopen zeuren dat het matras er aan ging komen... en hoe zak je helemaal in dat matras?? Heb je bij bestellen niet proef gelegen????quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij zichzelf die autisme diagnose aanpraat.
Zoveel stress om een nieuw matras?
Die grijpt echt iedere ervaring, ieder nieuw ding aan om autisme erin te kunnen benoemen. Het valt gewoon erg op.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij zichzelf die autisme diagnose aanpraat.
Zoveel stress om een nieuw matras?
Ik volg haar niet maar zo praten wij hier niet over kinderen en hun uiterlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgt iemand hier lifeofiriss? Zij is kapster, maar het haar van haar jongste 😭😭 kan er niks aan doen, maar vind het echt verschrikkelijk lelijk 😳 Begrijp dat niet, dat je als kapster daar niks aan wilt doen/dat mooi vindt 🙈
Dat is ook niet helemaal waar, de afgetrapte schoenen van Lot, de lange jurken van Lot.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:45 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar zo praten wij hier niet over kinderen en hun uiterlijk
Ik heb een ander bericht gelezen over de placebo-operatie. Daar gaat het om dat artsen twijfelen aan het nut van de operatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Maar een paar schoenen of een jurk gaat niet over het kind zelf. Voor mij zit daar nog wel wat verschil in. Als moeders voor passende kleding zou zorgen zou er niks van gezegd worden. En zeker in deze gevallen; waar de moeder lijkt te beslissen wat het kind draagt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, de afgetrapte schoenen van Lot, de lange jurken van Lot.
De te grote kleding van zoontje van MK,komen allemaal voorbij.
Ligt er wel aan hoe het gezegd wordt of als het echt kwetsend is.
Vind deze opmerking wel meevallen.
Je kut ook een te plaatsen dan bepaalt de moderator of het wel of niet kan😉
Ze ging afgelopen zondag plotseling naar Rotterdam. Was natuurlijk niet ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze heeft ook op de terugweg vanuit Winterberg ook niet even getankt dan, ging vast van haar budget.
Ik vind haar zelf een vreselijk aanstellerige vrouw, altijd ook die koppen erbij nee ben haar met liefde gaan ontvolgenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgt iemand hier lifeofiriss? Zij is kapster, maar het haar van haar jongste 😭😭 kan er niks aan doen, maar vind het echt verschrikkelijk lelijk 😳 Begrijp dat niet, dat je als kapster daar niks aan wilt doen/dat mooi vindt 🙈
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou er al een bankstel staan, anders kan ze niet eens uitrusten van al dat geknal. En hoe moet dat nou met alle ritjes supermarkt en pakketpunten dit weekend?
Owja, dat was ook al zo'n enorme aanslag op haar portemonnee met die grote tennisbal die B. voor de helft van zijn eigen geld moest kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze ging afgelopen zondag plotseling naar Rotterdam. Was natuurlijk niet ingecalculeerd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.
Krijg het idee dat zij niet hebben proefgelegen inderdaad, misschien gewoon op internet besteld, mag hopen dat ze bij een winkel geweest zijn gezien de rugklachten van haar man.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gelukkig is ze geen echte flu met van die gesponsorde uitjes en vakanties... wat een stress anders steeds ergens logeren wat niet jou bed is 😱 erg ook dat ik ook hier niets van geloof 🤣 vind haar type dat al 2 dagen had lopen zeuren dat het matras er aan ging komen... en hoe zak je helemaal in dat matras?? Heb je bij bestellen niet proef gelegen????
Dan kan zij de gratis kraskaarten halen en de wekelijkse route pakketpuntjes doen. Ohnee, want Peppie moet klussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.
Ja, zij lijkt de hele maand voor te rekenen op de cent af, en als er dan een 'tegenslag' is dan kloppen de potjes niet, is er geen geld, mag het niet van de spaarrekening etc..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat is bij haar niet het geval, en vind ik dat ze obsessief met geld bezig is.
Sowieso: met 5 minuten proefliggen weet je nog niet of het het juiste matras is voor je.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Krijg het idee dat zij niet hebben proefgelegen inderdaad, misschien gewoon op internet besteld, mag hopen dat ze bij een winkel geweest zijn gezien de rugklachten van haar man.
Vreselijk dat soort mensen. En als er een nieuwe auto moet komen ist meteen een bmw ofzo. En altijd maar roepen dat je geen geld hebt 🤣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja ja, ook weer zo’n bijzondere actie. Je hebt een leuke dag met je kind, die dag kost je niks. Dan koop je toch zo’n bal voor je kind als herinnering aan die dag? Ik kan ook te makkelijk in zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:09 schreef papierentas het volgende:
[..]
Owja, dat was ook al zo'n enorme aanslag op haar portemonnee met die grote tennisbal die B. voor de helft van zijn eigen geld moest kopen.
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.
Maar van de week gingen haar schoonouders toch helpen? Dan heb je toch iets van een netwerk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.
En geen oppas. En nee M kan niet in een campingbedje, dat kan hij niet aan.
Ze was toch afgelopen weekend in winterberg?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Judith over of haar geld al op haar rekening staat of niet , ze wil geen geld overboeken van haar spaarrekening naar haar gewone rekening,om te tanken .
Echt dat je daar een bericht over doet , lekker belangrijk.
En zo niet? Dan toch! Zouden wij zeggen. Maar hij kan het niet aan? Wat? Om z’n moeder aan het werk te zien in plaats van vegeterend op de bank? Schouders eronder Sanneke! En weet je wat het fijne is als je dan wel een kamertje hebt kunnen voorstrijken? Dat je een gevoel krijgt wat “voldoening” heet. Dat je iets zelf hebt opgelost, zelf iets hebt gedaan, niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar van de week gingen haar schoonouders toch helpen? Dan heb je toch iets van een netwerk?
En wat een campingbedje betreft denk ik dat Sanneke het zelf niet wil. Dat kindje vermaakt zich wel hoor.
Maar wel dat je er helemaal in zakt dus je niet lekker ligt... lijkt me vreselijk voor je rug als je er helemaal in zakt ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sowieso: met 5 minuten proefliggen weet je nog niet of het het juiste matras is voor je.
Dat ie dat geen hele dag volhoudt snap ik, maar begin gewoon, al kan je een uur of 1,5 wat doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En zo niet? Dan toch! Zouden wij zeggen. Maar hij kan het niet aan? Wat? Om z’n moeder aan het werk te zien in plaats van vegeterend op de bank? Schouders eronder Sanneke! En weet je wat het fijne is als je dan wel een kamertje hebt kunnen voorstrijken? Dat je een gevoel krijgt wat “voldoening” heet. Dat je iets zelf hebt opgelost, zelf iets hebt gedaan, niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen.
Precies. Ook al ga je de keukenkastjes soppen en ondertussen kiekeboe spelen, af en toe een raar dansje als je een kastje klaar hebt ofzo. Zet een tablet ergens neer en laat hem een filmpje kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat ie dat geen hele dag volhoudt snap ik, maar begin gewoon, al kan je een uur of 1,5 wat doen.
En idd een beetje voldoening zal haar ook goed doen.
Dat zegt ze er dan weer niet bij 🫣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Weer een ‘maar met 100 val je in slaap’ boete?
En zij ziet dit dan als ‘living on the edge’ 🫣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, zij lijkt de hele maand voor te rekenen op de cent af, en als er dan een 'tegenslag' is dan kloppen de potjes niet, is er geen geld, mag het niet van de spaarrekening etc..
🤦♀quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.
En geen oppas. En nee M kan niet in een campingbedje, dat kan hij niet aan.
Nou dit dacht ik ook. Zoek lekker een baan, maak je nuttig buiten de deur en hou je Instagram privé voor vrienden en familie. Dit is het toch allemaal niet waard.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef ZombieQueen het volgende:
Tig huil stories van de huilende mama die niet online wil huilen. Ga toch stoppen met social media als het dit met je doet.
+ sta op tegen pesten, offline en online.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef ZombieQueen het volgende:
Tig huil stories van de huilende mama die niet online wil huilen. Ga toch stoppen met social media als het dit met je doet.
En dan zijn wij jaloers op dit soort mens. Bitch please.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:29 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou dit dacht ik ook. Zoek lekker een baan, maak je nuttig buiten de deur en hou je Instagram privé voor vrienden en familie. Dit is het toch allemaal niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |