abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220131523
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:11 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Volgens mij gaat het hier mis bij DBM: ze denkt dat de vrouwen die ook om 5 uur opstaan, kinderen naar school brengen, gaan werken, kinderen ophalen, koken, sporten, etc. dit probleemloos doen. Nou, uit die droom kan ik haar helpen! Dat gaat op je tandvlees en op karakter 😉
Denk dat het mis gaat op hetzelfde punt waar het bij Debbie steeds mis gaat... ze willen laten zien hoe iemand die "ziek" is het doet maar omdat ze niet ziek zijn werkt het niet. Als ze dan reacties krijgen van mensen die vaak ook/wel ziek zijn dan zijn deze mensen jaloers of niet ziek want alleen deze dames weten hoe het is om ziek te zijn...
pi_220131548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat het mis gaat op hetzelfde punt waar het bij Debbie steeds mis gaat... ze willen laten zien hoe iemand die "ziek" is het doet maar omdat ze niet ziek zijn werkt het niet. Als ze dan reacties krijgen van mensen die vaak ook/wel ziek zijn dan zijn deze mensen jaloers of niet ziek want alleen deze dames weten hoe het is om ziek te zijn...
Dit dacht ik dus ook al, veel herkenningspunten van bij Debbie. Maar ook de stukjes als het dingen verzinnen, liegen (haar zoon die bijna was gestikt, naar wat ik hier las was dit verzonnen/gekopieerd van een andere moeder)
pi_220131569
Dit is gewoon ziekelijke zelfmedelijden, eerlijk denk dat DBM haar bubbel zo klein is, dat ze online aandacht vraagt. Negatieve aandacht is ook aandacht hè.

Je hoort haar ook nooit over vriendinnen etc..
pi_220131596
DBM: er zijn ook genoeg chronische zieke mensen die moeten functioneren met minder dan 9uur slaap.
En ik ben echt allergisch voor die opmerking: misschien moeten vrouwen anders vrouwen niet de grond intrappen. Ik hoef je niet te steunen, alleen maar omdat je vrouw bent.
pi_220131599
Hi, ik heb mij lang ingehouden, maar man Sanneke zo ongekend.

Hoe kan iemand zo zijn, ik heb totale begrip voor op een ander spectrum zitten, maar dat betekent niet dat je een vrijbrief hebt voor alles in het leven. Wilt zij op deze manier haar hele leven voortzetten?
Als zij hulpt zoekt en aan drzelf werkt, dan zijn we de eerste die applaudisseren voor haar.

Ze heeft ooit gezegd geen bijstand te willen, omdat zij niet daarvan gebruik wil maken, omdat het niet echt nodig is? Dan zou je ook afstand kunnen doen van je huur toeslag en zorg toeslag en kgb, maar nee daar hoef je geen energie in te steken om dat te mogen ontvangen. Bij een bijstand, heb je elke week sollicitatieplicht, zou dat de reden zijn? 😉

En dat nu elke keer met die hartjes aan het einde van haar zin, een hartje betekent niet per definitie dat je opeens positief in het leven staat.

Ik vind het heel bijzonder dat ze geen hulp wilt/ of zoekt hierin. Zou alleen mooi zijn voor haarzelf en haar gezin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippiejappie op 18-02-2026 10:55:37 (Spelfout) ]
pi_220131653
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM: er zijn ook genoeg chronische zieke mensen die moeten functioneren met minder dan 9uur slaap.
En ik ben echt allergisch voor die opmerking: misschien moeten vrouwen anders vrouwen niet de grond intrappen. Ik hoef je niet te steunen, alleen maar omdat je vrouw bent.
Nee maar in haar wereld is dat wel het enige wat mag, meehuilen en veren in haar reet stoppen. Ik werd ook lichtelijk agressief van haar ‘dat zal een autisme dingetje zijn’ toen ze jammerde over dat ze niet van plakkerige make up houdt. Daar houdt niemand van, maar de goedkope make up die zij tot nu toe waarschijnlijk kocht is gewoon plakkerige rommel. Get over it.
pi_220131661
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef Jippiejappie het volgende:

Hoe kan iemand zo zijn, ik heb totale begrip voor op een ander spectrum zitten, maar dat betekent niet dat je een vrijbrief hebt voor alles in het leven. Wilt zij op deze manier haar hele leven voortzetten?
Als zij hulpt zoekt en aan drzelf werkt, dan zijn we de eerste die applaudisseren voor haar.

Ze heeft ooit gezegd geen bijstand te willen, omdat zij niet daarvan gebruik wil maken, omdat het niet echt nodig is? Dan zou je ook afstand kunnen doen van je huur toeslag en zorg toeslag en kgb, maar nee daar hoef je geen energie in te steken om dat te mogen ontvangen. Bij een bijstand, heb je elke week sollicitatieplicht, zou dat de reden zijn? 😉

En dat nu elke keer met die hartjes aan het einde van haar zin, een hartje betekent niet per definitie dat je opeens positief in het leven staat.

Ik vind het heel bijzonder dat ze geen hulp wilt/ of zoekt hierin. Zou alleen mooi zijn voor haarzelf en haar gezin.
Maar zeuren over dat anderen je afzeiken is makkelijker dan hulp zoeken.
Als ze hulp zoekt/krijgt kan dat best confronterend zijn, want dan zal blijken dat echt niet alles aan een ander ligt, zal ze ook naar zichzelf moeten kijken en dat is te lastig voor Sanneke. Ik hoop dat er een moment komt dat ze dit wel (aan) gaat kunnen. Ik gun het haar (en haar gezin) dat het voor haar makkelijker wordt, maar alleen of alleen met Dion gaat dat niet lukken denk ik.
pi_220131662
Iemand hier zei het laatst al, dat gedupeerden van de toeslagenaffaire opnieuw schulden krijgen en of Janneke dat misschien ook zou krijgen. Ze heeft inmiddels inderdaad brieven ontvangen… Zuur, zo midden in een grote verbouwing.
pi_220131692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:03 schreef Danielle_ het volgende:
Iemand hier zei het laatst al, dat gedupeerden van de toeslagenaffaire opnieuw schulden krijgen en of Janneke dat misschien ook zou krijgen. Ze heeft inmiddels inderdaad brieven ontvangen… Zuur, zo midden in een grote verbouwing.
ook zonder grote verbouwing is het zuur, het hele systeem is verrot en werkt niet , alle gedupeerden zitten nu weer in een spagaat. In-en intriest dat we dit in Nederland niet beter willen regelen.
pi_220131712
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 10:53 schreef Jippiejappie het volgende:

Al zou ze wel haar hand willen ophouden bij de soos voor een bijstandsuitkering: zal ze niet gaan krijgen. Peppie's inkomen ligt vast boven de bijstandsnorm, dus dan kom je niet in aanmerking.
pi_220131714
Ik heb overigens ook vaak het idee dat zij express dingen zegt als: dat ze veel spullen aangeboden krijgt, tikkies die worden betaald, zodat ze anderen dan triggert om toch maar wel even wat geld te doneren of wat spullen te geven. Terwijl dat in werkelijkheid wellicht tegenvalt met wat ze allemaal krijgt.

Overigens zie ik nergens op haar lijstje een fornuis of een koelkast, zouden ze die pas later nodig hebben dan een tv meubel, bank etc?

Ze heeft mij in ieder geval wel zo ver gekregen om over haar te schrijven
pi_220131719
Huh ik heb kennelijk totaal gemist dat Dbm chronisch ziek is en een schildklier aandoening heeft? Is dat dan gelijk haar chronische ziekte?
pi_220131758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:09 schreef Lodelie het volgende:
Huh ik heb kennelijk totaal gemist dat Dbm chronisch ziek is en een schildklier aandoening heeft? Is dat dan gelijk haar chronische ziekte?
Ja, ze heeft de ziekte van Hashimoto. Dat is een chronische ziekte.
pi_220131857
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:13 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, ze heeft de ziekte van Hashimoto. Dat is een chronische ziekte.
Ik ben ondertussen zover dat ik eerder de text zou gebruiken "ze zegt dat ze hashimoto heeft" twijfel momenteel aan ieder woord wat uit haar mondje komt
pi_220132270
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:09 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik heb overigens ook vaak het idee dat zij express dingen zegt als: dat ze veel spullen aangeboden krijgt, tikkies die worden betaald, zodat ze anderen dan triggert om toch maar wel even wat geld te doneren of wat spullen te geven. Terwijl dat in werkelijkheid wellicht tegenvalt met wat ze allemaal krijgt.

Overigens zie ik nergens op haar lijstje een fornuis of een koelkast, zouden ze die pas later nodig hebben dan een tv meubel, bank etc?

Misschien krijgen ze die van iemand. Ik kan me best voorstellen dat ouders liever zoiets geven, want noodzakelijk, dan een tv meubel.
Ik wil blijven.
pi_220132364
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 11:09 schreef Jippiejappie het volgende:

Die heeft ze niet nodig want ze kan nu online bestellen en thuis laten bezorgen. Net als de pakketjes.
pi_220132503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze best leuk gezelschap kan zijn en je wel lol met haar kan hebben. Maar mensen zo voor je kunnen laten lopen is toch wel weer een ander talent 😉. Ik ken genoeg mensen die hartstikke aardig zijn, maar niet 10 BFF's hebben.
Ik zie haar good old bff's niet echt meer vaak in beeld, just saying 🤷🏼‍♀️
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 13:00:52 #293
184769 crew  Deisyy
pi_220132566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 12:48 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik zie haar good old bff's niet echt meer vaak in beeld, just saying 🤷🏼‍♀️
Daar was ze toch mee naar De Vrienden vorige maand?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220132636
Volgende bedelpost staat weer bij sanneke online. Maar dat is omdat ze ‘dagelijks vragen krijgt’.

Uh-uh sure!!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220132936
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:18 schreef RipCity het volgende:
Volgende bedelpost staat weer bij sanneke online. Maar dat is omdat ze ‘dagelijks vragen krijgt’.

Uh-uh sure!!!
Ja van Dion denk ik.
pi_220132959
Ik ben helemaal niet goed bekend met die toeslagen affaire, maar waar krijgt Janneke nu de rekening weer van?

Wel echt enorm kut, denk je er eindelijk vanaf te zijn.
pi_220133017
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben helemaal niet goed bekend met die toeslagen affaire, maar waar krijgt Janneke nu de rekening weer van?

Wel echt enorm kut, denk je er eindelijk vanaf te zijn.
Ze is gecompenseerd voor de toeslagenaffaire en daar moet ze nu achteraf inkomstenbelasting over betalen.
pi_220133028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:53 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ze is gecompenseerd voor de toeslagenaffaire en daar moet ze nu achteraf inkomstenbelasting over betalen.
Reactie verwijderd.
Ik moet echt leren om op mijn handen te zitten.
Ik wil blijven.
pi_220133079
Oh Pascal. Geen hulpverlening meer aanwezig.
Zo schrijnend.....
pi_220133102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:18 schreef RipCity het volgende:

Uh-uh sure!!!
Al wel wat van het lijstje geschrapt zo te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')