Misschien is Mies wel aardigquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:35 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over hoe ze zo makkelijk iedereen om haar vinger kan winden. Of het nou tijdelijke BFF's zijn of niet, ze is altijd omringd met mensen die zich (volgens mij) flink voor haar inspannen en het haar naar de zin proberen te maken.
Oh ja dat zeker ook. Ik denk dat veel mensen het van nature fijn vinden om te helpen en om voor een ander te zorgen omdat je daar dan een goed gevoel van krijgt. En dan is MCW toch een heel breekbaar poppetje in de ogen van velen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:35 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over hoe ze zo makkelijk iedereen om haar vinger kan winden. Of het nou tijdelijke BFF's zijn of niet, ze is altijd omringd met mensen die zich (volgens mij) flink voor haar inspannen en het haar naar de zin proberen te maken.
Oh ze zullen best blij zijn. Maar mijn kinderen waren ook altijd blij als ik uit mn werk kwam, dan maak ik ook niet zo'n filmpje met zo'n muziekje eronder. Het gaat erom hoe zij het weer tentoonstelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat muziekje eronder is wel wat cheesy ja
Maar blijkbaar zijn de kinderen echt blij om Tim te zien, kan toch. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat acteren.
Ik denk dat ze best leuk gezelschap kan zijn en je wel lol met haar kan hebben. Maar mensen zo voor je kunnen laten lopen is toch wel weer een ander talent 😉. Ik ken genoeg mensen die hartstikke aardig zijn, maar niet 10 BFF's hebben.quote:
Bij die oudste heb ik ook m’n twijfels. Vraag me af of hij niet ‘blij’ doet om zijn moeder blij te maken. Ik vraag me echt af of die kinderen nou echt zo blij worden van dat heen- en weer gezeul. Niet alleen tussen 2 of 3 huizen, maar ook nog reisjes enz. Mijn jongens gaan graag op stap, maar zijn dan toch ook blij om weer thuis te zijn. En dan hebben zij 1 huis.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:43 schreef Parasolletje89 het volgende:
Ik zie geen kinderen blij zijn, vooral een lege blik bij de oudste. Benieuwd hoevaak deze over moest.
Net als destijds met JvP erbij vind ik het eigenlijk heel sneu dat er nooit onverdeelde aandacht voor de kinderen lijkt te zijn. Of het nu Tim is of de liefste en nieuwste BFF, er is altijd iemand.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:25 schreef Lostit het volgende:
Een vriendin die langskwam bij MCW en nu Tim. Ja, die arme meid staat er echt helemaal alleen voor.
Jaloers op een bankhangende, bedelende, met tikkie strooiende fluflu? Mwah... niet echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:59 schreef Nieve het volgende:
Hahah, Sanneke trekt (op tt) ook de jaloers kaart.
Blijkt Sanneke opeens een grote grappenmaker te zijn! Denk dat er weinig mensen zijn die met haar willen ruilen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:59 schreef Nieve het volgende:
Oeh ja onwijs jaloers ben ik 😂 😂 😂quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:59 schreef Nieve het volgende:
Tuurlijk Sanneke. Mijn leven is momenteel behoorlijk moeilijk, maar jaloers op jou? Nee, dan heb ik geen eigenwaarde meer over.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:59 schreef Nieve het volgende:
🫂 voor jou! En mocht je iets kwijt willen, altijd welkom in DM. Geldt voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Tuurlijk Sanneke. Mijn leven is momenteel behoorlijk moeilijk, maar jaloers op jou? Nee, dan heb ik geen eigenwaarde meer over.
Natte ogen en lachen tegelijk. Dankjewel ❤.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
🫂 voor jou! En mocht je iets kwijt willen, altijd welkom in DM. Geldt voor iedereen hier.
Ik kan ook best aardig en meelevend zijn😉
Die kinderen worden bij Jan en alleman in de armen geduwd. Maximaal liefsten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:22 schreef Parasolletje89 het volgende:
Insta post van MCW, heftig hoor.
Ik zou m’n kinderen niet zo in de armen van een nieuwe man laten rennen na een paar weken. Maar misschien moet onze Mies weer iets bewijzen. Ongemakkelijk.
De blaas zit hoog zal oma MCW zeggen🫶🏻quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Natte ogen en lachen tegelijk. Dankjewel ❤.
Ik schrok ook van die blik. Ik hoop zo voor hen dat hun leven rustiger én meer privé wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:43 schreef Parasolletje89 het volgende:
Ik zie geen kinderen blij zijn, vooral een lege blik bij de oudste. Benieuwd hoevaak deze over moest.
Nou dit idd.. En Madelief samen met Junior zonder ouderlijk toezicht thuis terwijl pa en ma door Eline naar het zuipfestijn worden gebracht?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:16 schreef Snaky het volgende:
Het is gewoon knap hoe de Nagelkerkjes het voor elkaar krijgen om hun hele kinderschare bij anderen onder te brengen en Eline te gebruiken als taxichauffeur zodat ze samen kunnen drinken en eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |