Welkom!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:50 schreef Fietsbel26 het volgende:
Na lang meelezen, ga ik proberen mee te schrijven.
Ik volg alleen regelmatig MCW (en JvP), anoniem overigens, want geblokt (en dat terwijl ik alleen meekeek maar nooit reageerde of iets like-te, of misschien juist wel daarom).
Ik vind het een raar filmpje van MCW's jongens. Lijkt wel in scene gezet. Als je dan toch (ons of jezelf) wil overtuigen dat de klaver hun bonuspapa-sinds-3-maanden zonder enig probleem in hun armen hebben gesloten (pun intended), dan zijn er toch wel spontanere momenten waarop dit te merken is (samen voetballend ofzo) en niet per se met lichamelijk contact als graadmeter.
Maar wat ik eigenlijk wilde vragen want getriggerd door haar Vinted reclame: had ze een paar maanden geleden ook niet zo'n actie waarbij ze zei dat ze de opbrengst (die niet lullig zal zijn geweest want ze verkocht volgens mij tegen vrijwel inkoopprijzen - vinted fan hier maar 1,74m en 65kg dus niet echt MCW's postuur!) aan een goed doel wilde schenken? Misschien heb ik het gemist want ik kijk niet dagelijks, maar heeft ze dat ooit gedaan?
Moet je ingelogd zijn om dit te zien? Ik mag (werktelefoon die ik privé gebruik..) geen TikTok op mn telefoon en als ik naar haar pagina ga zie ik dit bericht niet en zie alleen staan:quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:59 schreef Nieve het volgende:
Hahah, Sanneke trekt (op tt) ook de jaloers kaart.
Ja dat vroeg ik me ook af. Of hoort ze bij Iris misschien?quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:38 schreef QuintyQ het volgende:
Wie is die andere meid dan die bij de jongens in bed ligt? Is de nanny ook mee op vakantie?
Een BFF die ook 'even' langs kwam.quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:38 schreef QuintyQ het volgende:
Wie is die andere meid dan die bij de jongens in bed ligt? Is de nanny ook mee op vakantie?
In de reacties vraagt iemand of het de au pair is, MCW reageert dat ze die niet heeft, dat het een vriendin is die langs kwam. Gaan jullie ook altijd met je vriendin in bed liggen als ze langs komt?quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:38 schreef QuintyQ het volgende:
Er is gisteren afgeplakt. Logische volgende stap is dan voorstrijken. Dat kan iedereen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:25 schreef Sstt1993 het volgende:
Dag 4 van het hebben van een huis, benieuwd of er vandaag meer gebeurt bij Sanneke dan op de bank zooi uitzoeken, volgers vragen om aankopen te bezorgen en klagen.
Geen haast hè, tijd zat 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:25 schreef Sstt1993 het volgende:
Dag 4 3 van het hebben van een huis, benieuwd of er vandaag meer gebeurt bij Sanneke dan op de bank zooi uitzoeken, volgers vragen om aankopen te bezorgen en klagen.
Maar Sanneke heeft 24/7 zorg voor het kind, dus iedereen-min-een.quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is gisteren afgeplakt. Logische volgende stap is dan voorstrijken. Dat kan iedereen.
Marcella volgens mij, die woont sinds kort ook in Morairaquote:Op woensdag 18 februari 2026 07:20 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Een BFF die ook 'even' langs kwam.
En om 5.10 uur al wakker, sorry maar sommige wekende mensen staan elke dag rond die tijd op? Ik ben ook chronisch ziek, en vaak genoeg rond die tijd al wakker. Maar zij heeft daardoor meteen nu al een zware dag, terwijl die nog moet beginnen 🙃 Zijn kan nooit positief starten lijkt het wel. En die verzwarings knuffels, nu heeft zoonlief ineens de poes en dochter de leeuw? Dacht dat die laatste van flip was 😳quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:41 schreef Henrike het volgende:
Ach arme Dbm het is op de vroege ochtend alweer mis. Slecht geslapen, doodmoe last van schildklier.
Ze is niet gediend van commentaar van mensen die zeggen dat dat bij veel vrouwen heel normaal is zo weinig slaap.
Dat mag je niet vinden want zij is ziek, of moe, of angstig of buikpijn, of misselijk of spierpijn...
Oh ik kwam hier ook voor dit. Man man man wat heeft die vrouw het zwaar. Ja logisch als je nu al heel hard roept dat het zwaar gaat worden, dan voelt het ook zwaar. Gelukkig heeft ze maar 1 afspraak per dag...Oh wacht nee, wel echt elke dag een hele afspraak. Weet je hoe zwaar het leven voor haar is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En om 5.10 uur al wakker, sorry maar sommige wekende mensen staan elke dag rond die tijd op? Ik ben ook chronisch ziek, en vaak genoeg rond die tijd al wakker. Maar zij heeft daardoor meteen nu al een zware dag, terwijl die nog moet beginnen 🙃 Zijn kan nooit positief starten lijkt het wel. En die verzwarings knuffels, nu heeft zoonlief ineens de poes en dochter de leeuw? Dacht dat die laatste van flip was 😳
Je wordt toch instant moe en depressief van die vrouw en haar geklaag?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:57 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh ik kwam hier ook voor dit. Man man man wat heeft die vrouw het zwaar. Ja logisch als je nu al heel hard roept dat het zwaar gaat worden, dan voelt het ook zwaar. Gelukkig heeft ze maar 1 afspraak per dag...Oh wacht nee, wel echt elke dag een hele afspraak. Weet je hoe zwaar het leven voor haar is.
Wie heeft deze vrouw ooit vertelt dat ze een inspiratie is voor anderen?
Heel relevant voor dit topic inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2026 06:25 schreef Loveischocolala het volgende:
Review bij mcw vinted dat shirtje onder oksel na zweet stinkt en wat donkere plek heeft
Ik ben ook een hele slechte slaper en slaap regelmatig 3 a 4 uur per nacht. Dat vind ik vooral kut omdat ik daarna weer 8 uur moet werken. Als ik toch geen baan zou hebben zou het me een stuk minder uitmaken! (Daarbij zou ik tekenen voor ná 5 uur wakker worden).quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:57 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh ik kwam hier ook voor dit. Man man man wat heeft die vrouw het zwaar. Ja logisch als je nu al heel hard roept dat het zwaar gaat worden, dan voelt het ook zwaar. Gelukkig heeft ze maar 1 afspraak per dag...Oh wacht nee, wel echt elke dag een hele afspraak. Weet je hoe zwaar het leven voor haar is.
Wie heeft deze vrouw ooit vertelt dat ze een inspiratie is voor anderen?
Je moet het bijna noteren wie wat heeft want flip/flap is heel onduidelijk, zo schept ze verwarring en daar kunnen wij niet tegen. Waarschijnlijk hebben wij hier allemaal ook autisme, want alles wat zij doet zegt of denkt is gerelateerd aan autisme. (Ik bel vanavond direct de huisartsenpost, dit soort dingen zijn op avond spoed overdag niet 🥴)quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:47 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En om 5.10 uur al wakker, sorry maar sommige wekende mensen staan elke dag rond die tijd op? Ik ben ook chronisch ziek, en vaak genoeg rond die tijd al wakker. Maar zij heeft daardoor meteen nu al een zware dag, terwijl die nog moet beginnen 🙃 Zijn kan nooit positief starten lijkt het wel. En die verzwarings knuffels, nu heeft zoonlief ineens de poes en dochter de leeuw? Dacht dat die laatste van flip was 😳
Hahaha dat! Die oudste liep als eerste met die knuffel, maar die heeft nu dus het poesje 🙃 Dus dat is flip 👍🏽quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:41 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Je moet het bijna noteren wie wat heeft want flip/flap is heel onduidelijk, zo schept ze verwarring en daar kunnen wij niet tegen. Waarschijnlijk hebben wij hier allemaal ook autisme, want alles wat zij doet zegt of denkt is gerelateerd aan autisme. (Ik bel vanavond direct de huisartsenpost, dit soort dingen zijn op avond spoed overdag niet 🥴)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |