En de mensen die stelling kasten komen brengen mogen het adres wel?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
En ze gaat de Nijmeegse 4daagse lopen, de 50 zelfs. Hoeveel klanten zal dat op gaan leveren die ook zo fit willen worden?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triestquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Kan mij ook niet voorstellen dat het hele emigratie proces zo geslaagd is voor de Jelies. Zeker voor de kinderen die amper toekomst hebben, ze zal vast niet relevant genoeg blijven dat die pillen en olijfolie
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:52 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind de situatie voor de kinderen daar echt gewoon diep triest
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:20 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist niet dat ze dat heeft of denkt te hebben.
Iemand in mijn directe omgeving heeft dezelfde ziekte en ik weet hoe ingrijpend het kan zijn.
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat zie jij, wat anderen niet zien (omdat zij ze bijvoorbeeld niet volgen)?
Ik wil voorzichtig zijn met uitspraken, want iedereen is natuurlijk anders.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze een schildklierprobleem heeft. Dit is iets wat enorm veel voorkomt, na een bevalling ontwikkelt 1 op de 20 vrouwen een schildklierprobleem. Ik heb het zelf ook. En met mij vast velen op dit forum.
DBM vergeet dat een hoop van die chronisch zieke vrouwen echt vele ballen hoog houden.
Zij kan uren simsen, slapen overdag, vindt een was vouwen al een drukke dag.
Wat een luxe dat dit kan. Maar op karakter he!
En tegenwoordige tijd eindigt op een T blije moeder. De hoogbegaafdheid zullen ze van moeders hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Zelfs niet als ze iets doen wat jij niet vind kunnen.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ze plaatst net wat oor werk het isquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Zag het idd, leuk werk lijkt mijquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze plaatst net wat oor werk het is
Met de info die ze zelf heeft gedeeld heb je zo haar adres achterhaald.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doenquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op dat de kinderen zijn weggerukt uit hun vertrouwde omgeving, dicht bij familie, school, vriendjes etc om door Va in een dorre vallei geplaatst te worden met helemaal niks in de buurt.
De meiden moeten maar snel trouwen en de enige zoon moet in de voetsporen van Va, de bouw in.
Jennie ging vanavond "vidio bellen" met haar zusjes, het niveau Nederlands is zoo laag. (En dan woont Jennie in NL, de andere oudste meiden niet dus daar zakt het nog verder weg)quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit, en de meiden die op hun 16e met school stoppen en dan schoonmaak werk gaan doen
Echt nul verstand die mensen.. Kinderen worden daar zoet gehouden met (dure) cadeaus, kleding en tassen. En "ze zijn zo lekker zelfstandig" "ze regelen alles zelf" "ze trekken hun eigen plan" is natuurlijk om het allemaal goed te praten voor zichzelf. Uiteindelijk wil toch ieder kind papa/mama om zich heen, zeker als ze ziek zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar oprecht af hoe lang zij een baan buitenshuis vol zou houden. Ze roept wel altijd dat ze alles op karakter doet, maar haar ruggengraat lijkt weinig karakter te hebben en ze heeft ook snel allerlei smoesjes waarom iets niet kan. Dan hebben we het nog niet eens over alle eisen die ze stelt aan een baan, zoals bijvoorbeeld ieder moment alles uit haar handen kunnen laten vallen als het met Flip of Flap niet goed gaat. Ik moet ook wel eens mijn werk laten voor wat het is als mijn kind ziek is, maar niet in de frequentie waarin het daar thuis gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |