Oplichtingspraktijken?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.quote:
Oh oepsquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:24 schreef poohenzo het volgende:
[..]
de olijfolie die niet zo biologisch is , de afslankpillen....allemaal oplichtingspraktijken, sorry heb er geen beter woord voor.
Binnenkort komen ze weer schijnheilig op tv
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.quote:
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Mensen mogen niet weten waar ze gaan wonen, dat mensen dat vragen vindt ze creepy maar dat deze mensen haar geld geven is wel oké.
Maar hoe dan?! Ze zorgt 24/7 voor een kind.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Hoezo, moet ze niet klussen?
Hoe moet ze dat doen dan? Ze heeft een kind! Snap dat nou toch!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik heb me ook afgevraagd of ik m’n post misschien aan moest passen.. 😂quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen zover dat ik eerder de text zou gebruiken "ze zegt dat ze hashimoto heeft" twijfel momenteel aan ieder woord wat uit haar mondje komt
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrondquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze wil mensen natuurlijk niet teleurstellen als ze voor niets komen omdat alles dan al klaar is…quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Thx, jammer dat ik het heb gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:12 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze was aan het koken, met Dion op de achtergrond
En een bende 🤣🤣
Zag ook nog even haar kruis en ze zat even op de grond
En ze maakt bami van noodles
Daar heeft ze het te druk voor. Ze is naast moeder natuurlijk ook influencer en professioneel klager en bedelaar. Om dan ook nog te moeten klussen dan krijgt te niet gehandeld door haar autisme dat enkele jaren geleden is vastgesteldquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
En Djeez Louise, mensen zonder kinderen mogen geen mening hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is in ieder geval weer bijgepraat over de ‘discussie’ wel/geen kinderen ‘verdienen’ van gister (?) 🙃 En dan dat Engels tussendoor, Djeez Louise? 🥴
En bij voorbaat alweer bang zijn dat haar lijf uit zo’n dut niet wakker kan worden, mijn hemel wat een leven heeft zij 😵💫
Benieuwd of ze nog gaat delen over de gesprekken, flap misschien wel naar groep 3??
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is natuurlijk bang dat er teveel mensen op de stoep staan om te helpen met klussen.
Dan komen er te veel kuilen in de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh. Dat we met z’n allen op de bank willen zuignappen en dat zij dan moet staan?!?
Misschien krijgt ze dan toch nog haar gewenste nieuwe bank. I.p.v. dat Efteling hotel kan Dion dan een bank cadeau geven voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan komen er te veel kuilen in de bank.
Threads..quote:
Haar vriendin zal het wel hebben doorgegeven 🤭quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Zelfs niet als ze iets doen wat jij niet vind kunnen.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
Beide kids doen hun best lees ik.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.
Oh ben daar geblokkeerd door haar, nadat ik haar doorzag 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:07 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Threads..
Zullen we niet oordelen waar onze ogen niet geweest zijn? Roepen dat iemand geen kinderen verdiend is NIET OKAY.
Zelfs niet als ze iets doen wat jij niet vind kunnen.
Enige manier dat je het recht op je kinderen verspilt is als je ze mishandeld of verwaarloosd
Volgens mij is daar hier over gesproken, dus ze zal weer zijn bijgepraat (of zelf hebben meegelezen 👋🏽)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |