abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220133191
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220133231
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb 😱

Laatste wat ik zei:

Bij Action heb je een salontafel voor 20¤ en eetkamer stoelen heb je daar ook of online! Je kan ook ff naar de kringloop.. en kledingkasten doe het even in die stellingkasten en spaar ff door
pi_220133235
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Salontafel 20¤ Action
Eetkamer stoelen 25 pst Action

Ze kan toch gewoon googelen
Google koopt het niet voor haar he...
pi_220133244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Google koopt het niet voor haar he...
Oh ja 🤣 en is niet gratis hè
pi_220133272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:26 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb 😱

Laatste wat ik zei:

Bij Action heb je een salontafel voor 20¤ en eetkamer stoelen heb je daar ook of online! Je kan ook ff naar de kringloop.. en kledingkasten doe het even in die stellingkasten en spaar ff door
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Ik wil blijven.
pi_220133298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze deelde van de week nog advertenties, uiteraard met linkje, van de action. Ze deelde o.a. een salontafel. Blijkbaar heeft niemand haar verteld dat ze dat daar gewoon kan kopen.
Die stellingkasten zijn voor in de schuur. Wat ze daar op wil zetten is mij een raadsel want ze hebben niks.
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikken

Ik zou ze echt even in die extra kamer zetten voor de kleding, tot je goede kasten kan kopen.. kledingkasten zijn vaak tweedehands helemaal niet stevig meer.. ook moet je ze weer demonteren.
pi_220133311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alles wat niet verkocht wordt op Vinted.
Oh nee, barmhartige Sanneke helpt mensen graag dus dat zal allemaal weggegeven worden 😅
pi_220133317
https://www.facebook.com/share/r/18AktujVQP/?mibextid=wwXIfr

De man van Julia Feenstra, over huizen in de duurste plaats van Nederland.

‘We hebben hier een huis gekocht wat we aan het ontwikkelen zijn. Maar we zijn verhuisd naar Ibiza dus ik hoop het met wat meer centjes te verkopen, hihi’

Ik vind het zo’n irritante man..
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 14:36:18 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220133328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:53 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ze is gecompenseerd voor de toeslagenaffaire en daar moet ze nu achteraf inkomstenbelasting over betalen.
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.

Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven is -O- Had dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220133339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt hè, maar toch 5 cent per linkje.. snap nooit dat mensen daar opklikken

Ik zou ze echt even in die extra kamer zetten voor de kleding, tot je goede kasten kan kopen.. kledingkasten zijn vaak tweedehands helemaal niet stevig meer.. ook moet je ze weer demonteren.
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Ik wil blijven.
pi_220133379
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hebben het niet slecht zegt ze steeds, dan ga ik er vanuit dat ze binnen afzienbare tijd genoeg kunnen sparen voor goede kledingkasten. Ik zou dan ook eerst die stellingkasten gebruiken. Ziet dat er mooi uit? Nee. Moet je soms roeien met de riemen die je hebt? Ja.
Dus dat!
pi_220133382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.

Ze zei vorige week dat ze oppas had voor haar zoon, maar niemand had om mee voor te strijken. Om vervolgens deze week te zeggen dat haar schoonouders komen voorstrijken..
pi_220133389
Ik zag hier in het noorden (helaas voor Sanneke) op een weggeefhoek dat er een wasmachine verloot werd (gratis he?) en zoveel meubels. Als niet veel te besteden hebt is zo’n weggeefhoek of kringloopwinkel ideaal! Ik woon in een dorp in Friesland maar hier in de omgeving zijn misschien wel 10 weggeefhoeken dus bij haar in de buurt zijn er vast ook genoeg.
pi_220133402
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp gaat het erom dat ze tijdelijk voor alle toeslagenouders stop hebben gezet dat er verrekeningen waren. Volgens mij is dit dus niet óver het compensatiebedrag, maar gewoon algemene inkomstenbelasting, en die andere is voor kindgebondenbudget zo te zien.

Oh ik snap haar frustratie wel, wat ontzettend suf dat dat nooit goed doorgegeven is -O- Had dan gezegd: joh je moet nog een paar honderd euro betalen, wil je dat nu, in termijnen of uitstel voor X jaar?
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelasting

Waarschijnlijk hebben ze pauze gehad voor betalingen, ze kan hier gewoon een regeling voor treffen, is niet ofzo dat ze gelijk de schuldsanering in moet
pi_220133424
DBM heeft het eerste gevecht gewonnen!
Het gevecht tegen wakker worden na haar middagdut weliswaar maar het begin is er!
pi_220133480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:49 schreef Sstt1993 het volgende:
DBM heeft het eerste gevecht gewonnen!
Het gevecht tegen wakker worden na haar middagdut weliswaar maar het begin is er!
Vandaag heeft ze gesprekken op school over haar minimaal hoogbegaafde overprikkelde en verveelde kinderen, het zal allemaal wel weer super positief zijn.
pi_220133523
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ze heeft geen riemen om mee te roeien, maar handjes om op te houden. En zeker geen handjes die wapperen.

Ze zei vorige week dat ze oppas had voor haar zoon, maar niemand had om mee voor te strijken. Om vervolgens deze week te zeggen dat haar schoonouders komen voorstrijken..
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.
Misschien ook wel gezelliger voor alle partijen. Klussen met een zeurende, klagende en met een beetje pech jankende Sanneke, schiet ook niet op.
Ik wil blijven.
pi_220133550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:44 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zag hier in het noorden (helaas voor Sanneke) op een weggeefhoek dat er een wasmachine verloot werd (gratis he?) en zoveel meubels. Als niet veel te besteden hebt is zo’n weggeefhoek of kringloopwinkel ideaal! Ik woon in een dorp in Friesland maar hier in de omgeving zijn misschien wel 10 weggeefhoeken dus bij haar in de buurt zijn er vast ook genoeg.
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?
Ik wil blijven.
pi_220133563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien doen haar schoonouders dat liever samen dan dat één van hen oppast en samen met Sanneke gaat voorstrijken.
Misschien ook wel gezelliger voor alle partijen. Klussen met een zeurende, klagende en met een beetje pech jankende Sanneke, schiet ook niet op.
😂😂
Ze had ook alleen kunnen voorstrijken, heeft ze gelijk wat me-time. En is de 24/7 ook even doorbroken
pi_220133585
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:02 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
😂😂
Ze had ook alleen kunnen voorstrijken, heeft ze gelijk wat me-time. En is de 24/7 ook even doorbroken
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!
Ik wil blijven.
pi_220133599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze kan er niet komen! Ze heeft geen rijbewijs!
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegeren
pi_220133605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan jij niet meedoen en het evt. brengen?
Had ik nog niet aan gedacht maar het waait hier 😂
pi_220133613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ook niet voor een extra kans in de grabbelbak?
pi_220133615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.
Ik wil blijven.
pi_220133628
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Excuseer mij, dan is er idd nog maar 1 optie, delegeren
En dat kan ze!
Ik wil blijven.
pi_220133709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daar was ze toch mee naar De Vrienden vorige maand?
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?
pi_220133768
Drieling moeder Tatiana had geen jam in huis voor 1 van de meiden. Dat kan niet en haalt ze bij een overbuurvrouw/man jam op. Die kinderen zullen eens 'nee' te horen krijgen...
pi_220133804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad gelijk, zie ik nu ook.
pi_220133820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:15 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
De intensiviteit is er wel wat af, vind je niet?
Eerst was t BFF voor en na. Nu is t vooral Tim & Iris.
  woensdag 18 februari 2026 @ 15:29:50 #30
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220133848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/18AktujVQP/?mibextid=wwXIfr

De man van Julia Feenstra, over huizen in de duurste plaats van Nederland.

‘We hebben hier een huis gekocht wat we aan het ontwikkelen zijn. Maar we zijn verhuisd naar Ibiza dus ik hoop het met wat meer centjes te verkopen, hihi’

Ik vind het zo’n irritante man..
Oh men wat een zelfingenomen eikel
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220133852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Idd heeft niets met de kinderopvangtoeslag te maken, maar met kindgebondenbudget en inkomstenbelasting

Waarschijnlijk hebben ze pauze gehad voor betalingen, ze kan hier gewoon een regeling voor treffen, is niet ofzo dat ze gelijk de schuldsanering in moet
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.

We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
pi_220133925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:

[..]
het gaat erom dat je mensen eerst alle vertrouwen laat verliezen in je organisatie en vervolgens bij diezelfde mensen 4 jaar later alweer blundert omdat je niet in staat bent te communiceren.

We gooien in dit land miljoenen over de balk aan allerlei onzin, laat die toeslagenouders met rust of huur op zijn minst mensen in die wel weten hoe communicatie werkt.
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag

Toeslagen ouders hebben veel shit gehad, idd niet normaal..

Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
pi_220133981
klopt maar mensen hadden geen idee dat er uberhaubt iets op 'pauze' was gezet door de belastingdienst.

Hoe dan ook, sommige instanties in nederland functioneren behoorlijk onder de maat, uwv en belastingdienst zijn dan wel de koploper in flaters volgens mij
pi_220134016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik snap je hoor, maar ik snap ook dat iedereen belasting moet betalen of teveel gekregen kindgebondenbudget,
Het is idd niet netjes gegaan, absoluut niet, maar je kan verwachten dat je na een pauze nog een aanslag

Maar dit gaat niet eens om de kinderopvangtoeslag, dit gaat om hele andere toeslagen of belastingen
Moet je wel weten dat er iets gepauzeeerd is.
pi_220134070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je mag met de auto, of je huurt een busje. Je hoeft niet op de (bak)fiets.
Weet je wel wat dat kost, maar ik zal een tikkie plaatsen voor de benzine kosten dan moet het goedkomen.
pi_220134101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Maar los dat je het niet weet, dit zijn hele andere betalingen.. dus het staat totaal los van de kinderopvangtoeslag

Ze heeft waarschijnlijk te veel kindgebonden budget gehad en moet nog inkomstenbelasting betalen

Moeten wij ook he als we teveel krijgen.. en dat kan je gewoon in je toeslagen of mijn belasting terugzien
pi_220134113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:44 schreef poohenzo het volgende:
klopt maar mensen hadden geen idee dat er uberhaubt iets op 'pauze' was gezet door de belastingdienst.

Hoe dan ook, sommige instanties in nederland functioneren behoorlijk onder de maat, uwv en belastingdienst zijn dan wel de koploper in flaters volgens mij
Als je gewoon even logisch nadenkt, weet je dat je ooit een brief gehad hebt dat je teveel kindgebonden budget hebt gehad, en vroeg of laat komt de belasting dat halen. Dit staat helemaal los van de toeslagenaffaire
pi_220134154
Nieuws over nieuwe schulden bij belastingdienst bij gedupeerden toeslagenaffaire: https://nos.nl/artikel/26(...)bedoelde-betaalpauze
pi_220134191
quote:

[..]

Maar dit is wel een direct gevolg van diezelfde toeslagenaffaire. Wat een empatisch vermogen zeg 🤨
pi_220134197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nieuws over nieuwe schulden bij belastingdienst bij gedupeerden toeslagenaffaire: https://nos.nl/artikel/26(...)bedoelde-betaalpauze
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000

Nogmaals vind deze hele affaire echt niet oké, en vind ook zeker dat de kinderopvangtoeslag niet terug gevorderd mag worden

Maar als jij en ik teveel toeslagen krijgen moeten we het ook terug betalen.. zo simpel is het
pi_220134214
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Omdat ze een compensatie hebben gehad toch? En waarom hebben ze die compensatie gehad? Omdat de Belastingdienst heeft gefaald. Dit is dus een direct gevolg van hun eigen falen. Beetje gek om dat dan ook weer bij ouders neer te leggen.
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalen

Dat ze geen kinderopvangtoeslag moet betalen snap ik helemaal, maar andere dingen staan er gewoon buiten dat is het leven hoe hard het ook is.
pi_220134222
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen ga een eens googelen, het is op het nieuws geweest, er is een motie voor ingediend er zijn brieven voor gestuurd

Maar prima, Janneke is het slachtoffer
pi_220134228
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En een brief dat de overige schulden bij de belastingdienst een pauze hebben. Dus als je voor een iets een compensatie hebt gehad, is er idd gefaald maar het zijn hele andere dingen waar Janneke voor moet terugbetalen

Dat ze geen kinderopvangtoeslag moet betalen snap ik helemaal, maar andere dingen staan er gewoon buiten dat is het leven hoe hard het ook is.
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.

En nu weer over de fluflu’s
pi_220134239
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die pauze was er met een reden. Nogmaals, dit is een direct gevolg van de toeslagenaffaire. Dat het nu om andere toeslagen gaat, doet er niet toe. Het staat er juist niet buiten. Je mist het verband duidelijk.

En nu weer over de fluflu’s
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’s

Maar ik mis totaal niet het verband, feiten zijn feiten je kan ze zo opzoeken
pi_220134244
Janneke Jelies is ook weer wat actiever op insta, nog steeds trots op alle toppers, vol in de oplichtingspraktijken en alle comments nog steeds op 'uit'. Toppertje is het
pi_220134257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:10 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het prima om terug te gaan op de flu flu’s

Maar ik mis totaal niet het verband, feiten zijn feiten je kan ze zo opzoeken
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatst
pi_220134294
quote:
17s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja het zijn andere toeslagen. Dat maakt nog niet dat er geen verband is. Meine gute. Zeg je dat ook tegen die ouders waarbij onterecht kinderen uit huis zijn geplaatst
Nee dat zeg ik niet en zou ik ook nooit zeggen, wat er gebeurd is is gestoord en dit zou nooit mogen gebeuren

Maar ik vind wel dat als Janneke iets roept en deelt dat het eerlijk moet zijn.. dit zijn dingen die je moet betalen

En kinderopvangtoeslag is het niet wat ze moet terug betalen..

Nogmaals de hel affaire is een van de ergste dingen die er gebeurd zijn in Nederland, maar wel echte feiten delen, ipv het gelijk op insta gooien kan je het ook eerst uitzoeken toch

Maar goed discussie gesloten
pi_220134324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:30 schreef poohenzo het volgende:

[..]

Amen! Maar men blijft stemmen op partijen die dit hebben bewerkstelligd. Zo lang het bij mij niet is gebeurd zal het wel meevallen. Aldus de kop in het zandstekende NL'er. Nu weer on topic
pi_220134333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 16:05 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ben ook gaan googelen , de ouders hebben een brief gekregen allemaal.. dus ook Janneke. In die brief stond dat door het kabinet besloten was de ouders een compensatie te geven van 30.000.. en een pauze van 12 maanden. Dit is wel degelijk dus gecommuniceerd maar misschien lezen vele mensen wel alleen de 30.000

Nogmaals vind deze hele affaire echt niet oké, en vind ook zeker dat de kinderopvangtoeslag niet terug gevorderd mag worden

Maar als jij en ik teveel toeslagen krijgen moeten we het ook terug betalen.. zo simpel is het
Miss het toeslagen iets minder een jungle laten zijn, scheelt een hoop werk voor alle partijen
pi_220134350
quote:

[..]

Daarnaasr hadden veel ouders er gewoon recht op alleen zei de computer nee en toen was het mis. Er zijn kids uit huisgeplaatst omdat men het financieel nie5 meer rondkregen. Het is schaamteloos geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')