En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Moet kunnen toch 🙄quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En binnenkort gaan ze naar Oeganda 🫣
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
True.. Zou eigenlijk ook niet weten wat zij voor werk zou moeten doen 😂 Heeft zij überhaupt eigenlijk ooit gewerkt? Bijbaantje als scholier? Of een opleiding gevolgd? Ik volg haar verder niet, kijk af en toe anoniem als ze hier besproken wordt want ik ben geblokkeerd 😂
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
Soof zegt het zelf hè: weer terug naar normaal. Zo doen zij dat. Date night, eten met lieve vrienden, je kids zoveel mogelijk bij opa en oma of bij andere lieve vrienden onder brengen. En als ze ziek zijn, dan krijgen ze een soepje. Want of ze nou 40 graden koorts hebben of niet, pa en ma moeten op pad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Maretakje het volgende:
Keek weer eens bij de nagelkerken. Hoe presteer je het, eerst carnavallen, de meeste kinderen sliepen ergens anders of moesten werken. Je laat je kind ergens anders logeren op de verjaardag omdat iedereen andere plannen heeft.
En nu, liggen een aantal van je kinderen ziek op bed en ga je toch met “lieve vrienden” uit eten. Hoe verzin je het.
Zij praat zichzelf moe ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach ach DBM gaat mensen blokkeren die "kritiek" hebben op haar slaapschema en/of haar geklaag als ze vroeg wakker is 😂 Ik denk oprecht dat als zij een baan buitenshuis zou hebben ze wat meer draagvlak zou ontwikkelen, dan heb je namelijk gewoonweg geen tijd op uren te slapen in de middag. Als je hele dagen thuis bent is het natuurlijk een stuk makkelijker toegeven aan je "ik ben moe mentaliteit".
Ik vind jvp wel een beetje de brave goede moeder spelen. Even extra benoemen dat ze thuis chillt met de kinderen op de bank.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Heeft Tamara eigenlijk ergens gezegd wat die baan (paar uurtjes werken ) is?
JvP geeft weer een mooi contrast aan ontspannen in een spa en thuis op de bank tegenover MW met al dr besties in Spanje
Edit: Tamara heeft het net gelezen denk ik ?
Verklaart wel hoe ze aan al die diagnoses komt. Ze slaat iedere ochtend haar studie boek open op een willekeurige bladzijde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
4 dagen carnavallen en je kinderen amper zien. Dag 5: uiteten met vrienden. En dat terwijl je 2 kinderen hebt die ziek zijn, kan me niet voorstellen om dan weg te gaan
Ik denk serieus dat Jan de billen nog af moet vegen van onze Sofie als die naar de wc is geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:17 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja maar Jan en Sofie hechten erg aan kwalletietaim samen.
Nog niks gezien maar dit was tijdens de vakantie in Dubai ook al in beeld 🍆quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
En Olivia lijkt helemaal alleen en zonder bandjes oid in de zee te staan? Wederom in alleen een onderbroek/zwembroekje op moeders insta.. Of zijn de BFF's weer mee om foto's te maken en op haar kinderen te letten??quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Foto4 bij mies . Denk ik dit of heeft Tim het wel erg naar zn zin gezien die ronding in z’n broek
Ik ben verpleegkundige met een angststoornis en kan met zekerheid zeggen dat mijn cliënten dat niet weten, dus t kan wel 😉quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, heb je een verpleegkundige bij je bed vol angst en stress 😵
Telefoon in broekzak?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:21 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wie had deze opleiding ook (een beetje) gedaan 🤔 ik zie echt een patroonquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:50 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze beweerde een tijd geleden dat ze verpleegkundige was maar ik ben er zeker van dat dat gelogen is. Ze heeft zichzelf daarin klem "gecontent", mooi woord 🤣
DBM zei tegen een arts van 1 van haar kinderen ooit dat ze sprak als verpleegkundige, niet als een ongeruste moeder toen de arts zei dat moeders zich gauw zorgen maken om hun zieke kinderen. Daarna draaide de arts helemaal om en nam haar serieus. Dus waarschijnlijk zal ze dit vaker gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige met een angststoornis en kan met zekerheid zeggen dat mijn cliënten dat niet weten, dus t kan wel 😉
Maar denk dat je na een zorgmoment met DBM drie diagnoses erbij hebt 🙈.
Volgens mij is zij geen verpleegkundige, was het Debbie niet die een blauwe maandag de VIG opleiding had gevolgd?
Ik meen dat DBM ooit heeft gezegd iets met kinderopvang te willen doen? Djeez Louise effing leuk dat gescheld bij je kinderen steeds😂
Dat heb ik gemist, ik geloof er echt niks van dat zij verpleegkundige is 🙈quote:Op donderdag 19 februari 2026 01:13 schreef Latteanais het volgende:
[..]
DBM zei tegen een arts van 1 van haar kinderen ooit dat ze sprak als verpleegkundige, niet als een ongeruste moeder toen de arts zei dat moeders zich gauw zorgen maken om hun zieke kinderen. Daarna draaide de arts helemaal om en nam haar serieus. Dus waarschijnlijk zal ze dit vaker gebruiken.
🌟 happiness 🌟quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:54 schreef Weerikier het volgende:
Dat alcohol gebruik bij Michelle en co is echt niet oké hoor. Nu weer plaatjes met grote glazen wijn in haar hand. En op dat filmpje op de "manege" loopt één van die meiden met een leeggedronken wijnglas door het beeld. Dus daar waren ze ook weer aan het drinken en Michelle springt wel erg uitgelaten in het rond. Die zal vast ook hebben mee gedronken.
Wat is ze blij en gelukkig hè, die vrouw en wat heeft ze haar sparkle weer terug. Ja dikke doei, ze is gewoon lam!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |