abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220147350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 19:23 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow die blije mama. Ze lijkt het prachtig te vinden dat er nu onduidelijkheid is over wat er met flipflap aan de hand is. Het kind heeft geen astma??? Daarvoor zat ze toch wekelijks bij de HAP? Lekker dan, al die keren verkeerde medicatie gehad? Ik gok dat ze ook geen CF heeft maar dat is te goed nieuws dus deelt de blije mama toch maar even niet. Wat een ziek gedoe zeg. Blij worden van het ziek zijn van je kind.
En ze zijn helemaal uitgeteld (daarom speelt flap nog even basketbal 🙃)
pi_220147601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En ze zijn helemaal uitgeteld (daarom speelt flap nog even basketbal 🙃)
Ze voelt zich wel weer heerlijk gehoord en gezien 🫶 helemaal blij die meit met haar medisch raadsel... straks bedenkt die arts zomaar ineens dat het kind gewoon wel eens een griepje heeft en een hysterische moeder
pi_220147645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze voelt zich wel weer heerlijk gehoord en gezien 🫶 helemaal blij die meit met haar medisch raadsel... straks bedenkt die arts zomaar ineens dat het kind gewoon wel eens een griepje heeft en een hysterische moeder
En ook, iets aan de longen, hoe vochtig is dat huis ook alweer... Maar we wachten af, als we het ooit gaan horen natuurlijk.
pi_220147656
Ik mag het misschien niet zeggen maar nadat er allerlei onderzoeken zijn gedaan komt eruit dat flip of flap geen astma heeft, er komt verder ook niks anders uit het onderzoek en de arts noemt het een "medisch raadsel".

Dat raadsel zit er denk ik vooral in dat moeder allerlei klachten opnoemt en dat er niks uit de testen komt wat dat ondersteund...
pi_220147697
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 18:50 schreef LeSage het volgende:

[..]
Op zich niets mis mee om een cadeau op tijd te kopen, maar dat je tot 21 maart vol zit met ‘weg zijn’ vind ik ook wel treurig met een gezin.
Zijn ze er op de verjaardag van jr niet? Je weet toch wanneer hij jarig is daar wil je toch bij zijn ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220147769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:26 schreef Lodelie het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen maar nadat er allerlei onderzoeken zijn gedaan komt eruit dat flip of flap geen astma heeft, er komt verder ook niks anders uit het onderzoek en de arts noemt het een "medisch raadsel".

Dat raadsel zit er denk ik vooral in dat moeder allerlei klachten opnoemt en dat er niks uit de testen komt wat dat ondersteund...
Ja dat dacht ik dus ook… al was er wel iets geks met de longtest, maar in hoeverre dat dan echt zo is of dat er iets te horen was wat een verkoudheidje ofzo kan zijn… maar medisch raadsel klinkt wel interessant natuurlijk…
pi_220147797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zijn ze er op de verjaardag van jr niet? Je weet toch wanneer hij jarig is daar wil je toch bij zijn ?
In hun geval niet. Madelief vierde haar verjaardag ook op een logeeradres zodat pa en ma de hort op konden. Dat wilde ze zelf graag. Als je daarover nadenkt: liever je verjaardag bij lieve vrienden vieren dan thuis... En zouden ze gesponsord worden door de Decathlon: vorige week waren ze er voor regenkleding voor hun Oeganda-reis en nu weer voor een junior-fiets. Had Soof ook niet een fiets gekregen zodat ze de kindjes naar school kon brengen? Zou ze er wel eens op gefietst hebben? :)
pi_220147841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:26 schreef Lodelie het volgende:

Nou dat denk ik ook, ik denk zelfs dat de uitslag van de zeeettest ook al binnen is en het ook geen cf is.
Misschien is het wel gewoon een chronische bronchitis.
Onze zgn verpleegkundige herkent dus geen astma aanval.
Vind het nogal wat al die pufjes , zware medicatie , de vele opnames en dan is het geen astma??
Ik denk dan; of ze heeft het verzonnen of ze had een paar slechte artsen.
pi_220147998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat denk ik ook, ik denk zelfs dat de uitslag van de zeeettest ook al binnen is en het ook geen cf is.
Misschien is het wel gewoon een chronische bronchitis.
Onze zgn verpleegkundige herkent dus geen astma aanval.
Vind het nogal wat al die pufjes , zware medicatie , de vele opnames en dan is het geen astma??
Ik denk dan; of ze heeft het verzonnen of ze had een paar slechte artsen.
Er bestaat zoiets als peuterastma. Als jonge kinderen (ik meen onder de 4, maar pin me er niet op vast) veel last hebben van benauwdheid/long problemen zonder dat daar een reden voor gevonden wordt dan scharen ze het daaronder en gaan ze er vanuit dat ze er overheen groeien.
Ik acht de kans zeer aanwezig dat dit de originele astma diagnose van flip/flap (ik weet niet welke van de 2 wie is) is geweest.
pi_220148208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:34 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
In hun geval niet. Madelief vierde haar verjaardag ook op een logeeradres zodat pa en ma de hort op konden. Dat wilde ze zelf graag. Als je daarover nadenkt: liever je verjaardag bij lieve vrienden vieren dan thuis... En zouden ze gesponsord worden door de Decathlon: vorige week waren ze er voor regenkleding voor hun Oeganda-reis en nu weer voor een junior-fiets. Had Soof ook niet een fiets gekregen zodat ze de kindjes naar school kon brengen? Zou ze er wel eens op gefietst hebben? :)
Sofie fietst niet. En de kinderen ook niet. Madelief misschien af en toe. Ze worden met de roze Porsche naar school gebracht. Die fiets van Junior wordt alleen in de tuin gebruikt. En na 2 weken staat de fiets bij al het andere waar hij na 2 weken op is uitgekeken.
pi_220148336
Ik heb na de verhalen hier even gespiekt bij DBM,zij lijkt inderdaad verheugd te schrijven dat haar kind “een medisch raadsel” is.. ik hoorde gisteren op de radio dat ze in een ziekenhuis in Nederland zogezegd placebo-operaties gaan uitvoeren, voor mensen die al jaren met klachten lopen die maar niet overgaan(en dus gedacht word aan psychische klachten)is de hoop als ze met zo’n operatie een litteken hebben en het idee echt geopereerd te zijn de klachten overgaan.
Affijn lang verhaal kort, ik denk dat DBM ook geholpen is met placebomedicatie voor al haar ziektes en die van de kinderen als ze dan het idee heeft dat ze serieus genomen wordt of zou ze dan gewoon weer wat anders verzinnen?
pi_220148434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb na de verhalen hier even gespiekt bij DBM,zij lijkt inderdaad verheugd te schrijven dat haar kind “een medisch raadsel” is.. ik hoorde gisteren op de radio dat ze in een ziekenhuis in Nederland zogezegd placebo-operaties gaan uitvoeren, voor mensen die al jaren met klachten lopen die maar niet overgaan(en dus gedacht word aan psychische klachten)is de hoop als ze met zo’n operatie een litteken hebben en het idee echt geopereerd te zijn de klachten overgaan.
Affijn lang verhaal kort, ik denk dat DBM ook geholpen is met placebomedicatie voor al haar ziektes en die van de kinderen als ze dan het idee heeft dat ze serieus genomen wordt of zou ze dan gewoon weer wat anders verzinnen?
Ik denk dit...
En lijkt mij ook heftig dat die kinderen geopereerd moeten worden voor mama's waan ideeën... al zie ik alles wat ze nu ondergaan ook niet echt als fijn en gezellig 🙇‍♂️

Die kinderen worden helemaal stuk geprikt en geport met de nodige schade en trauma
pi_220148521
Ik vind het ook weer heel heftig dat DBM weer al die details over vriendinnie dr gezondheid op het internet pleurt...gewoon iedereen kan dat lezen. Kind heeft 0 privacy...
pi_220148585
quote:
Kinderen medicatie met placebo effect geven voor de gemoedsrust van een ouder vind ik gestoord.
pi_220148646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vond dde schrijfstijl beter te doen dan het boek Komt Goed. Ik zie wel groei in de schrijfstijl. En omdat ik haar al heel lang volg, ken en herken ik situaties.

Waar ik hardop om moest lachen waren de rijen, de inmense rijen voor de boekhandels van haar signeertour.

Rijen, mensen!

Gewoon downloaden, luisteren en verder niks.
Tja, ChatGPT wordt ook steeds beter hé?
pi_220148647
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 22:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vind het ook weer heel heftig dat DBM weer al die details over vriendinnie dr gezondheid op het internet pleurt...gewoon iedereen kan dat lezen. Kind heeft 0 privacy...
Maar ze schermt de gezichten af, da's voldoende... 🙄
pi_220148727
quote:
Dat vind ik echt heel onethisch
I can't help it, if I'm lucky
pi_220148751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 22:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ja, en de samenvatting tot nu toe is eigenlijk elke keer dat ze niks kunnen vinden of geen diagnose kunnen stellen. Bij beide kinderen.
Wat is ook alweer de status van haar eigen autisme onderzoek?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220148822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:34 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze heeft er volgens mij welgeteld één keer op gefietst. Ze kan wel een fietsclubje met Sanneke beginnen!
  donderdag 19 februari 2026 @ 23:03:46 #245
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220149082
Judith heeft deze maand minder inkomen en komt gelijk in de knel met rondkomen. Goed joh dat systeem van haar! #not
pi_220149089
Sanneke gaat de komende dagen klussen neem ik aan, uit haar story
pi_220149095

[ Bericht 58% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 19-02-2026 23:08:55 (Fout) ]
pi_220149099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft deze maand minder inkomen en komt gelijk in de knel met rondkomen. Goed joh dat systeem van haar! #not
Had ze het verkeerde excel bestandje ?
pi_220149329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedrag
pi_220149454
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedrag
Alweer?
Ze kan wel een bekeuringen potje beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')