Ik denk dat ze niet genoeg te doen heeft ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Dan was ze gisteren klaar geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Als sanneke nou zo dansend door haar nieuwe woning gaat met een verfroller dan denkt Dion vanmiddag Whats GEBEURT
Aankomend weekend dan de vloer erin en verhuizen. Klaar!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Hahahah 🤣🤣🤣 ik zie het voor me ( beelddenker)quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
In hoop dat iemand zegt "stuur mij tikkie voor die tankbeurt"quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.
Lezen is ook lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.
Minder dan jij. Dat maak jij ervan. Het gaat erom dat er wel verschil is in definities en opleidingen.
"moet je niet roepen in de zorg." Want dan worden ze massaal boos? Who cares.
Maar ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat die Happy Mumma geen verpleegkundige is of ooit is geweest. Diploma's mogen in viervoud in mijn dm worden geschoven.
Die deryan? Nee ze heeft nu zo een normaal camping bedje... deze vond ze nooit handig volgens mij en daarom nam ze steeds zijn normale bed mee 🤣🤦♂️quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Jippiejappie het volgende:
Is dat de veelbesproken campingbedje van Sanneke wat nu op vinted staat? 😯
bezint eer gij begint.....quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef FluVo67 het volgende:
Mag ik ook meeschrijven? Heel lang geleden hier ook meegeschreven maar zowel forumnaam als ww kwijt. Lees al poos hier mee maar veel zijn voor mij onbekend. Ik volg hoofdzakelijk de Nagelkerkjes en de Jelies. Ga me eens verdiepen in degenen die jullie hier allemaal noemen en dan ga ik daar misschien ook wel wat van volgen.
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef Maremare het volgende:
[..]
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂
Nee die volg ik niet. Paar keer gekeken en niet de behoefte om ze te volgen of nog te kijken 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?
Ik zie een JVP die een nieuw normaal met rust (vooral voor haar kinderen) probeert te creëren na haar poly-avontuur. En ik zie een MW die nog altijd voor maximaal gas geven gaat, en die rust maar niet lijkt te vinden. Misschien vind ik dat 'kneuterige' bij JvP, wat anderen saai vinden, toch net wat leuker dan wat ik bij MW voorbij zie komen omdat daar zoveel tegenstrijdigheid in zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.
Prima en leuk hoor maar heb het idee dat de dames van de voormalige poly een beetje tegen elkaar op willen posten.
Knap dat je dat uitgelezen hebt 🤣quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |