Of je schoonouders helpen in je nieuwe huis en als dank hen misschien van wat van voedsel voorzien. Onee, het waait en 'sneeuwt'.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Ga gewoon dansend je dozen inpakken denk ik dan
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
Och och Maxine heeft ons ook gevonden, met mijn reactie van tig topics geleden. Ze heeft flink zitten spitten om het terug te kunnen vinden, tussen alle sanneke/dbm/am/poly-posts.
Die reacties ook, hilarisch! Schijnbaar bespreken we hier ook ene liefs_mamanouk? Nog nooit van gehoord😂
En kind ‘vindt het leuk want lacht naar de camera’. Tja, het is vrijwel het enige ‘andere’ kindje wat hij ziet?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Ga gewoon dansend je dozen inpakken denk ik dan
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Nog niet misschien dat DBM verpleegkundige is. En dan bedoel ik echt verpleegkundige, met een HBO-V opleiding.
Welke definitie hanteer jij dan?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.quote:
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.quote:
Prima, het was niet mijn bedoeling om op tenen te trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.
Geen idee want nog nooit van de beste vrouw gehoord. Laten we haar iig geen podium geven hier 🙅🏼♀️quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.
Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
Miijan weet ook niet wat hem overkomt en duikt meteen de onder de tafel. Kind zal wel denken dat er gevaar aankomt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:09 schreef Johanna38 het volgende:
Ik ben helemaal onder de indruk van Sanneke: Ze beweegt! Echt meid, lekker doorpakken nu. Elke ochtend een uurtje wandelen, lesje Growwithjo erachteraan! Hoppa! Ze! Beweegt! Sanneke! Beweegt!💃💃💃
Ik dus ook niet. Ik zie ook wat jij beschrijft.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.
Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
Ze heeft toch nog steeds bijna elke dag carnaval gevierd? Net als alle andere jaren. Ze was 1 dag thuis. Ik zie de sneer niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de " sneer" van jvp. Ze plaatst dit nmi met een reden.
Ik vind het juist prima dat ze thuis zit met de kids, heerlijk.
Maar dit is iets wat ze tot vorig jaar niet deed hoor, toen was ze ook iedere vakantie weg, hobbelde van feestje naar feestje.
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:14 schreef ZombieQueen het volgende:
Toch grappig om te lezen dat we iets missen in ons leven, ongezien zijn opgegroeid en problemen hebben omdat hier wordt geroddeld over influencers.
Maar hoe is dit anders dan met moeders roddelen over andere moeders bij het schoolplein, roddelbladen lezen en juicekanalen volgen.![]()
Ze doen precies wat wij hier doen.Aannames maken en invullen. MAAR DAT IS ANDURSSSS.
Zo blijven ze heerlijk in hun eigen echoput, want de lieve mensen zijn met meer!quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.
Word je bij de één geblokkeerd dan automatisch bij de anderen ook
Volgens mij mag iedere fluflu hier besproken worden 🫣. En een tijdje geleden zijn er enkele berichten over haar voorbij gekomen, niet veel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze is nu veel meer thuis, met/zonder kinderen. Dus daar post ze over, niet over de ‘iedere vakantie weg en van feestje naar feestje’
Waarom zou dat dan een sneer zijn?
En nogmaals: wat zou ze dan volgens jou wel moeten/horen te posten over haar huidige manier van leven, zonder te (in jouw ogen) te ‘sneren’?
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik denk dat JVP en MW van alles met voorbedachte rade delen. Beide dames zijn uitgekookt genoeg. JVP die toch met Koen is en allerlei foto's deelt, Mies die weer een andere relatie heeft..... Het had beiden gesierd als ze dit allemaal in stilte gingen uitzoeken in plaats van dit allemaal online te pleuren en de kinderen overal in mee trekken.
Ik denk dat ze niet genoeg te doen heeft ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Dan was ze gisteren klaar geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Als sanneke nou zo dansend door haar nieuwe woning gaat met een verfroller dan denkt Dion vanmiddag Whats GEBEURT
Aankomend weekend dan de vloer erin en verhuizen. Klaar!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Hahahah 🤣🤣🤣 ik zie het voor me ( beelddenker)quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren klaar geweest.
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
In hoop dat iemand zegt "stuur mij tikkie voor die tankbeurt"quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.
Lezen is ook lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.
Minder dan jij. Dat maak jij ervan. Het gaat erom dat er wel verschil is in definities en opleidingen.
"moet je niet roepen in de zorg." Want dan worden ze massaal boos? Who cares.
Maar ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat die Happy Mumma geen verpleegkundige is of ooit is geweest. Diploma's mogen in viervoud in mijn dm worden geschoven.
Die deryan? Nee ze heeft nu zo een normaal camping bedje... deze vond ze nooit handig volgens mij en daarom nam ze steeds zijn normale bed mee 🤣🤦♂️quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Jippiejappie het volgende:
Is dat de veelbesproken campingbedje van Sanneke wat nu op vinted staat? 😯
bezint eer gij begint.....quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef FluVo67 het volgende:
Mag ik ook meeschrijven? Heel lang geleden hier ook meegeschreven maar zowel forumnaam als ww kwijt. Lees al poos hier mee maar veel zijn voor mij onbekend. Ik volg hoofdzakelijk de Nagelkerkjes en de Jelies. Ga me eens verdiepen in degenen die jullie hier allemaal noemen en dan ga ik daar misschien ook wel wat van volgen.
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef Maremare het volgende:
[..]
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂
Nee die volg ik niet. Paar keer gekeken en niet de behoefte om ze te volgen of nog te kijken 😂quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?
Ik zie een JVP die een nieuw normaal met rust (vooral voor haar kinderen) probeert te creëren na haar poly-avontuur. En ik zie een MW die nog altijd voor maximaal gas geven gaat, en die rust maar niet lijkt te vinden. Misschien vind ik dat 'kneuterige' bij JvP, wat anderen saai vinden, toch net wat leuker dan wat ik bij MW voorbij zie komen omdat daar zoveel tegenstrijdigheid in zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.
Prima en leuk hoor maar heb het idee dat de dames van de voormalige poly een beetje tegen elkaar op willen posten.
Knap dat je dat uitgelezen hebt 🤣quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |