abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220140041
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Ga gewoon dansend je dozen inpakken denk ik dan
pi_220140175
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
Wat een inspirerende storie weer van Sanneke deze morgen. M groeit ook alleen op met alles voor de camera te doen.
Of je schoonouders helpen in je nieuwe huis en als dank hen misschien van wat van voedsel voorzien. Onee, het waait en 'sneeuwt'.
pi_220140195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:46 schreef Jannetje91 het volgende:
Och och Maxine heeft ons ook gevonden, met mijn reactie van tig topics geleden. Ze heeft flink zitten spitten om het terug te kunnen vinden, tussen alle sanneke/dbm/am/poly-posts.

Die reacties ook, hilarisch! Schijnbaar bespreken we hier ook ene liefs_mamanouk? Nog nooit van gehoord😂
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
pi_220140198
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:09 schreef Earring het volgende:
En kind ‘vindt het leuk want lacht naar de camera’. Tja, het is vrijwel het enige ‘andere’ kindje wat hij ziet?
pi_220140308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 07:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Nog niet misschien dat DBM verpleegkundige is. En dan bedoel ik echt verpleegkundige, met een HBO-V opleiding.
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220140319
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Een verpleegkundige is pas een echte verpleegkundige als ze een hbo-opleiding heeft afgerond? Wat een onzin zeg. Zou dit ook niet te hard in de zorg roepen.
Welke definitie hanteer jij dan?
Go hard or go home
pi_220140349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.
pi_220140355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:30 schreef Noek het volgende:

[..]
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220140384
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.

Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
pi_220140406
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Iemand die de mbo-opleiding (niveau 4) heeft afgerond, is gewoon een verpleegkundige.
Prima, het was niet mijn bedoeling om op tenen te trappen.
Ook die MBO4 opleiding heeft DBM echt niet gedaan.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220140478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Mamanouk die zo ongeveer iedere minuut van haar kraamtijd online gooide en waarbij alle stories in diezelfde kraamtijd vergezeld waren van een link of ad? Maar nu ontkent geld te verdienen over de rug van haar nieuwe baby?
Geen idee want nog nooit van de beste vrouw gehoord. Laten we haar iig geen podium geven hier 🙅🏼‍♀️
pi_220140533
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW/JVP: ik zie die sneren niet echt. Ik zie vooral een Michelle die heel hard haar best doet om iedereen te doen geloven dat haar spark weer terug is en ze o zo gelukkig is.
En een Jacqueline die laat zien dat ze echt nog wel eigen vriendinnen heeft (die je tijdens de poly nooit zag) en zo een zo lekker 'gewoon' leven heeft.

Sanneke; alle kinderen kijken naar zichzelf op een camera. Maakt geen verschil of ie t leuk vindt of niet 😅
Dit inderdaad.
pi_220140779
Ik ben helemaal onder de indruk van Sanneke: Ze beweegt! Echt meid, lekker doorpakken nu. Elke ochtend een uurtje wandelen, lesje Growwithjo erachteraan! Hoppa! Ze! Beweegt! Sanneke! Beweegt!💃💃💃
pi_220140873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:09 schreef Johanna38 het volgende:
Ik ben helemaal onder de indruk van Sanneke: Ze beweegt! Echt meid, lekker doorpakken nu. Elke ochtend een uurtje wandelen, lesje Growwithjo erachteraan! Hoppa! Ze! Beweegt! Sanneke! Beweegt!💃💃💃
Miijan weet ook niet wat hem overkomt en duikt meteen de onder de tafel. Kind zal wel denken dat er gevaar aankomt.
pi_220141427
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik dus ook niet. Ik zie ook wat jij beschrijft.

En betreft die Maxine en alle reacties eronder. Ik vind dat dus heel grappig. Alle klassiekers komen weer even voorbij: Jaloers, ongelukkig, geen leven enz.

Enne voor al die gluurders: Wat leuk dat je even komt kijken. Pas op dat je niet te lang blijft, want dan is het gevaar dat je wat realistische feedback/kritiek gaat lezen.
pi_220141503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om de " sneer" van jvp. Ze plaatst dit nmi met een reden.
Ik vind het juist prima dat ze thuis zit met de kids, heerlijk.
Maar dit is iets wat ze tot vorig jaar niet deed hoor, toen was ze ook iedere vakantie weg, hobbelde van feestje naar feestje.
Ze heeft toch nog steeds bijna elke dag carnaval gevierd? Net als alle andere jaren. Ze was 1 dag thuis. Ik zie de sneer niet.
pi_220141575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:21 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.
pi_220141587
Toch grappig om te lezen dat we iets missen in ons leven, ongezien zijn opgegroeid en problemen hebben omdat hier wordt geroddeld over influencers.
Maar hoe is dit anders dan met moeders roddelen over andere moeders bij het schoolplein, roddelbladen lezen en juicekanalen volgen. :+

Ze doen precies wat wij hier doen. _O- Aannames maken en invullen. MAAR DAT IS ANDURSSSS.
pi_220141638
Die haren van Kelly vallen nu nog eens 100x extra op. Dat moet haar toch ook opvallen? Extensions zijn zo veel ten opzichte van haar eigen witte haar. Bizar.

Hopelijk shopt de fotograaf het weg 🤪
pi_220141758
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:14 schreef ZombieQueen het volgende:
Toch grappig om te lezen dat we iets missen in ons leven, ongezien zijn opgegroeid en problemen hebben omdat hier wordt geroddeld over influencers.
Maar hoe is dit anders dan met moeders roddelen over andere moeders bij het schoolplein, roddelbladen lezen en juicekanalen volgen. :+

Ze doen precies wat wij hier doen. _O- Aannames maken en invullen. MAAR DAT IS ANDURSSSS.
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.
Word je bij de één geblokkeerd dan automatisch bij de anderen ook
pi_220141822
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Terwijl die influencers ook appgroepjes hebben.
Word je bij de één geblokkeerd dan automatisch bij de anderen ook
Zo blijven ze heerlijk in hun eigen echoput, want de lieve mensen zijn met meer!
pi_220141883
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Waarom hebben we het nog steeds over haar? Ze werd hier niet besproken en krijgt zo toch haar zin. Dit is juist wat ze wil. Want dan is ze ook relevant.
Volgens mij mag iedere fluflu hier besproken worden 🫣. En een tijdje geleden zijn er enkele berichten over haar voorbij gekomen, niet veel.

Geldt niet voor alle influencers dat ze hier graag besproken worden om het gevoel te hebben relevant te zijn? Velen wijden er in geval een story aan...
pi_220141894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze is nu veel meer thuis, met/zonder kinderen. Dus daar post ze over, niet over de ‘iedere vakantie weg en van feestje naar feestje’

Waarom zou dat dan een sneer zijn?
En nogmaals: wat zou ze dan volgens jou wel moeten/horen te posten over haar huidige manier van leven, zonder te (in jouw ogen) te ‘sneren’?
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.
Prima en leuk hoor maar heb het idee dat de dames van de voormalige poly een beetje tegen elkaar op willen posten.
pi_220141921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 08:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik denk dat JVP en MW van alles met voorbedachte rade delen. Beide dames zijn uitgekookt genoeg. JVP die toch met Koen is en allerlei foto's deelt, Mies die weer een andere relatie heeft..... Het had beiden gesierd als ze dit allemaal in stilte gingen uitzoeken in plaats van dit allemaal online te pleuren en de kinderen overal in mee trekken.
Heb je gelijk in
pi_220142054
Ik vind dit forum echt top. Is mijn ideale avondlectuur.

[ Bericht 59% gewijzigd door Deisyy op 19-02-2026 12:57:43 (onnodig) ]
pi_220142094
Dbm in het ziekenhuis... krijg een beetje wachten op een attractie in de efteling vibes... zoooooo spannend.. maar ze hebben de attractie verbouwd en ik vind hem nu minder mooi... maar oehhhh zo spannend!!!! Zin innnnnn woohhoooo
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:31:32 #177
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220142130
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
pi_220142168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat bazelt Judith over payday en of haar geld vandaag voor of na het tanken binnenkomt? Ze is zo geobsedeerd door geld, ik zou er gek van worden. (ik kop m zelf even in......ik ben al gek)
Ik denk dat ze niet genoeg te doen heeft ofzo.
pi_220143042
Als sanneke nou zo dansend door haar nieuwe woning gaat met een verfroller dan denkt Dion vanmiddag Whats GEBEURT
pi_220143230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Als sanneke nou zo dansend door haar nieuwe woning gaat met een verfroller dan denkt Dion vanmiddag Whats GEBEURT
Dan was ze gisteren klaar geweest.
pi_220143259
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Aankomend weekend dan de vloer erin en verhuizen. Klaar!
pi_220143584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Echt, waarom deelt ze dit, dat boeit toch echt niemand?
pi_220143608
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahahah 🤣🤣🤣 ik zie het voor me ( beelddenker)
pi_220143629
Ik blijf het zeggen: Judith is blijven hangen in haar studententijd. Waar je voor 5 euro tankte omdat de studiefinanciering nog niet gestort was, tosti een volwaardige avondmaaltijd was en je 1 keer per week een was draaide.
pi_220143644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 19-02-2026 15:48:29 ]
pi_220143658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In hoop dat iemand zegt "stuur mij tikkie voor die tankbeurt"
pi_220143758
Is dat de veelbesproken campingbedje van Sanneke wat nu op vinted staat? 😯
pi_220143763
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er bestaat ook een mbo verpleegkundige opleiding en die zijn echt niet minder dan ik, alleen maar omdat ik de hbo-v gedaan.
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.
Minder dan jij. Dat maak jij ervan. Het gaat erom dat er wel verschil is in definities en opleidingen.
"moet je niet roepen in de zorg." Want dan worden ze massaal boos? Who cares.

Maar ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat die Happy Mumma geen verpleegkundige is of ooit is geweest. Diploma's mogen in viervoud in mijn dm worden geschoven.
Go hard or go home
pi_220143898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Noek het volgende:

[..]
Maar dan zijn ze toch ook verpleegkundigen. En er zijn verzorgenden.
Minder dan jij. Dat maak jij ervan. Het gaat erom dat er wel verschil is in definities en opleidingen.
"moet je niet roepen in de zorg." Want dan worden ze massaal boos? Who cares.

Maar ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat die Happy Mumma geen verpleegkundige is of ooit is geweest. Diploma's mogen in viervoud in mijn dm worden geschoven.
Lezen is ook lastig.

Ik schrijf: die zijn echt niet minder dan ik.

Ik ben blij met al mijn collega's en zal nooit iemand afschilderen als minder of mezelf als meer zien vanwege een opleiding.

Ik geloof sowieso niet dat DBM verpleegkundige is of welke zorgfunctie dan ook heeft (gehad)
pi_220143960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Jippiejappie het volgende:
Is dat de veelbesproken campingbedje van Sanneke wat nu op vinted staat? 😯
Die deryan? Nee ze heeft nu zo een normaal camping bedje... deze vond ze nooit handig volgens mij en daarom nam ze steeds zijn normale bed mee 🤣🤦‍♂️
pi_220144192
Ik lees hier sinds een tijdje mee en vermaak me kostelijk met jullie weergaves, vooral omdat het me tijd scheelt. Hier meelezen zorgt dat ik niet alle fluflustories moet zien en toch weet ik wat er gebeurd (al is dat in de meeste gevallen precies niks).
Mooi dat er toch bij allemaal een tendens blijkt te bestaan dat ze iets goeds denken te doen voor de maatschappij ofzo en dat er geen kritische noot mag volgen. Als je ze volgt dan moet het allemaal oeh en aaah zijn, of in de stille meeleesmodus anders wordt je geblokt, maar oh wee als je kritiek hebt.

En ik erger me kapot aan al die fluflu`s die steeds roepen dat ze zo hard werken. AG die op vrijdag boven werkt maar door de week steeds roept dat ze zoveel moet doen: het huishouden, tussendoor werken (lees content plaatsen) en de kinderen verzorgen. Het gros van deze mensen weet helemaal niet wat werken is. En Sanneke die dan van de week ook zegt: Je weet niet wat het is, om 24 uur per dag voor een kind te moeten zorgen. Is zij de enige in de wereld die een kind op deze aardkloot heeft gezet?
AG die allerlei ongevraagde adviezen geeft, commentaar heeft op iedereen want : de lieve mensen zijn met meer" maar ondertussen alles en iedereen die het anders ziet dan haar bekritiseert want zij weet pas wat het is en hoe het moet... of het nou om opvoeden, plannen, je relatie of je seksleven gaat. AG weet het precies.

Dus tja... ik erger me heerlijk en lees hier mee :-)
pi_220144213
Mag ik ook meeschrijven? Heel lang geleden hier ook meegeschreven maar zowel forumnaam als ww kwijt. Lees al poos hier mee maar veel zijn voor mij onbekend. Ik volg hoofdzakelijk de Nagelkerkjes en de Jelies. Ga me eens verdiepen in degenen die jullie hier allemaal noemen en dan ga ik daar misschien ook wel wat van volgen.
pi_220144270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef FluVo67 het volgende:
Mag ik ook meeschrijven? Heel lang geleden hier ook meegeschreven maar zowel forumnaam als ww kwijt. Lees al poos hier mee maar veel zijn voor mij onbekend. Ik volg hoofdzakelijk de Nagelkerkjes en de Jelies. Ga me eens verdiepen in degenen die jullie hier allemaal noemen en dan ga ik daar misschien ook wel wat van volgen.
bezint eer gij begint.....
  donderdag 19 februari 2026 @ 16:54:20 #194
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220144388
Welkom FluVo67 en Karenwalker
pi_220144479
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef Maremare het volgende:

[..]
Komkommertijd bij de fluflus's. Niets anders interessants te delen en toch proberen relevant te blijven 😂
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?
pi_220144617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ho! Heb jij dan 'hi ik ben Lotte... Bon Joeri' gemist😅?
Nee die volg ik niet. Paar keer gekeken en niet de behoefte om ze te volgen of nog te kijken 😂
pi_220144965
Welkom FluVo67 & Karenwalker!
pi_220145319
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het valt me gewoon op dat ze momenteel wel heel erg laat zien dat ze ineens zo,n moeder is die alle tijd aan haar kinderen besteedt, knutselen, spelletjes, chillen.
Prima en leuk hoor maar heb het idee dat de dames van de voormalige poly een beetje tegen elkaar op willen posten.
Ik zie een JVP die een nieuw normaal met rust (vooral voor haar kinderen) probeert te creëren na haar poly-avontuur. En ik zie een MW die nog altijd voor maximaal gas geven gaat, en die rust maar niet lijkt te vinden. Misschien vind ik dat 'kneuterige' bij JvP, wat anderen saai vinden, toch net wat leuker dan wat ik bij MW voorbij zie komen omdat daar zoveel tegenstrijdigheid in zit.

Maximaal slapeloosheid, en aan het infuus en ambulancegedoe om nog geen week later weer genoeg foto's met wijnglazen te posten. Van kijk mij eens alleen met 4 kids op reis, tot dat blijkt dat haar dagen grotendeels gevuld zijn met andere vrouwen om haar heen, en zelfs Tim die ook weer aan komt vliegen. Voor wie hou je die schijnvertoning op, denk ik dan. Zou dat echt maximaal genieten en tot rust komen zijn? Ook voor je kinderen?
pi_220145407
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet. _O- _O- _O-
  donderdag 19 februari 2026 @ 17:53:37 #200
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220145578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:49 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het boek van onze Anne uit. Ik heb zelden een boek gelezen dat alleen maar aan zelfverheerlijking doet. _O- _O- _O-
Knap dat je dat uitgelezen hebt 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')