abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220149468
Bzzonder: 'ondanks de kou toch naar dierenpark Amersfoort. Op kou kan je kleden!
3 stories later; samenwerking.
Je had (of eigenlijk je kinderen) had dus geen keuze 🤷‍♀️.
pi_220149656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze heeft een bekeuring gehad 🫣 dan gun ik haar wel met haar aso gedrag
Weer een ‘maar met 100 val je in slaap’ boete?
pi_220149768
Judith over of haar geld al op haar rekening staat of niet , ze wil geen geld overboeken van haar spaarrekening naar haar gewone rekening,om te tanken .
Echt dat je daar een bericht over doet , lekker belangrijk.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  vrijdag 20 februari 2026 @ 07:40:34 #254
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220149769
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 03:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Alweer?
Ze kan wel een bekeuringen potje beginnen.
Ik vermoed dat het die van een tijdje terug is, ze wacht tot de uiterste datum met betalen natuurlijk want dan heeft ze ¤0,001 rente verdiend 🤣
pi_220149788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 23:03 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft deze maand minder inkomen en komt gelijk in de knel met rondkomen. Goed joh dat systeem van haar! #not
Ze doet voorkomen alsof ze heel goed met geld om kan gaan. Rekening houden met mindere maanden moet ze nog leren. Dat tanken gisteren vond ik ook bijzonder. Ik neem aan dat die afspraak in het ziekenhuis al stond. Dan houd je daar rekening mee. En voor een bekeuring heb je altijd ruim de tijd om die te betalen dus als die vers is kan ze daar nog prima mee wachten. Maar waarschijnlijk heeft ze al gewacht tot het laatste moment omdat ze rente kreeg zolang het geld op haar rekening stond. Zal misschien toch weer 0,0054 cent opgeleverd hebben.
pi_220149829
Het lijkt me vreselijk om zo geobsedeerd met geld om te moeten gaan waardoor je niet weet of je kan tanken omdat je niet even geld van je spaarrekening over wil boeken.
pi_220149849
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het lijkt me vreselijk om zo geobsedeerd met geld om te moeten gaan waardoor je niet weet of je kan tanken omdat je niet even geld van je spaarrekening over wil boeken.
Vreselijk maar het lijkt ook een soort sport voor haar?
Zoals iemand anders al zei, het doet me denken aan m'n studententijd toen ik arm was en je hoopte dat je stufi al gestort was, anders moest je voor 1,52 boodschappen doen 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_220149851
quote:
Judith zal wel jaloers op mij zijn, ik heb van de week in België getankt.

Maar heel bijzonder, oké sommige mensen zonder buffer moeten echt zo leven, maar als je het gewoon op je rekening hebt staan, dan boek je toch even wat terug? 2x tanken kost ook meer tijd en ze moet misschien ook nog een stukje naar de goedkoopste pomp rijden?
pi_220149865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 04:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bzzonder: 'ondanks de kou toch naar dierenpark Amersfoort. Op kou kan je kleden!
3 stories later; samenwerking.
Je had (of eigenlijk je kinderen) had dus geen keuze 🤷‍♀️.
Wat moeten de arme influencers hun kinderen hard werken voor hun geld he?
pi_220149895
Sanneke gaat knallen in het nieuwe huis!
Het zal misschien aan mij liggen maar Sanneke en knallen? Ik kan me er niks bij voorstellen.
pi_220149905
quote:
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 08:08:42 #262
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220149919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:05 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.
Ja tuurlijk, zij heeft best veel geld alleen gaat ze er op een hele vreemde manier mee om.
pi_220149924
Volgt iemand hier lifeofiriss? Zij is kapster, maar het haar van haar jongste 😭😭 kan er niks aan doen, maar vind het echt verschrikkelijk lelijk 😳 Begrijp dat niet, dat je als kapster daar niks aan wilt doen/dat mooi vindt 🙈
pi_220149967
DBM zeurt over haar nieuwe matras:

'het is extreem wennen, maar het ligt prima hoor'

🫠🫠🫠

Ze weet zichzelf tegen te spreken in slechts één zin🙈
pi_220150015
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 07:53 schreef Post-its het volgende:

[..]
Judith zal wel jaloers op mij zijn, ik heb van de week in België getankt.

Maar heel bijzonder, oké sommige mensen zonder buffer moeten echt zo leven, maar als je het gewoon op je rekening hebt staan, dan boek je toch even wat terug? 2x tanken kost ook meer tijd en ze moet misschien ook nog een stukje naar de goedkoopste pomp rijden?
Ze heeft ook op de terugweg vanuit Winterberg ook niet even getankt dan, ging vast van haar budget.
pi_220150026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:20 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zeurt over haar nieuwe matras:

'het is extreem wennen, maar het ligt prima hoor'

🫠🫠🫠

Ze weet zichzelf tegen te spreken in slechts één zin🙈
Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij zichzelf die autisme diagnose aanpraat.

Zoveel stress om een nieuw matras?
pi_220150032
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen maar Sanneke en knallen? Ik kan me er niks bij voorstellen.
Zou er al een bankstel staan, anders kan ze niet eens uitrusten van al dat geknal. En hoe moet dat nou met alle ritjes supermarkt en pakketpunten dit weekend?
pi_220150049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ook niet maar ik laat me graag verrassen😁
I can't help it, if I'm lucky
pi_220150057
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Gelukkig is ze geen echte flu met van die gesponsorde uitjes en vakanties... wat een stress anders steeds ergens logeren wat niet jou bed is 😱 erg ook dat ik ook hier niets van geloof 🤣 vind haar type dat al 2 dagen had lopen zeuren dat het matras er aan ging komen... en hoe zak je helemaal in dat matras?? Heb je bij bestellen niet proef gelegen????
pi_220150082
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Die grijpt echt iedere ervaring, ieder nieuw ding aan om autisme erin te kunnen benoemen. Het valt gewoon erg op.
Eerder sprak ze er nooit over en nu het voor haar iets is wat ze misschien heeft ziet ze het in alles.
Ja als je ook zo met je kinderen omgaat snap ik al die hap bezoekjes wel
pi_220150093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgt iemand hier lifeofiriss? Zij is kapster, maar het haar van haar jongste 😭😭 kan er niks aan doen, maar vind het echt verschrikkelijk lelijk 😳 Begrijp dat niet, dat je als kapster daar niks aan wilt doen/dat mooi vindt 🙈
Ik volg haar niet maar zo praten wij hier niet over kinderen en hun uiterlijk
pi_220150130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:45 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik volg haar niet maar zo praten wij hier niet over kinderen en hun uiterlijk
Dat is ook niet helemaal waar, de afgetrapte schoenen van Lot, de lange jurken van Lot.
De te grote kleding van zoontje van MK,komen allemaal voorbij.
Ligt er wel aan hoe het gezegd wordt of als het echt kwetsend is.
Vind deze opmerking wel meevallen.
Je kut ook een te plaatsen dan bepaalt de moderator of het wel of niet kan😉
pi_220150168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 21:42 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb na de verhalen hier even gespiekt bij DBM,zij lijkt inderdaad verheugd te schrijven dat haar kind “een medisch raadsel” is.. ik hoorde gisteren op de radio dat ze in een ziekenhuis in Nederland zogezegd placebo-operaties gaan uitvoeren, voor mensen die al jaren met klachten lopen die maar niet overgaan(en dus gedacht word aan psychische klachten)is de hoop als ze met zo’n operatie een litteken hebben en het idee echt geopereerd te zijn de klachten overgaan.
Affijn lang verhaal kort, ik denk dat DBM ook geholpen is met placebomedicatie voor al haar ziektes en die van de kinderen als ze dan het idee heeft dat ze serieus genomen wordt of zou ze dan gewoon weer wat anders verzinnen?
Ik heb een ander bericht gelezen over de placebo-operatie. Daar gaat het om dat artsen twijfelen aan het nut van de operatie.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ten-met-buikklachten
pi_220150180
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is ook niet helemaal waar, de afgetrapte schoenen van Lot, de lange jurken van Lot.
De te grote kleding van zoontje van MK,komen allemaal voorbij.
Ligt er wel aan hoe het gezegd wordt of als het echt kwetsend is.
Vind deze opmerking wel meevallen.
Je kut ook een te plaatsen dan bepaalt de moderator of het wel of niet kan😉
Maar een paar schoenen of een jurk gaat niet over het kind zelf. Voor mij zit daar nog wel wat verschil in. Als moeders voor passende kleding zou zorgen zou er niks van gezegd worden. En zeker in deze gevallen; waar de moeder lijkt te beslissen wat het kind draagt.
pi_220150188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 08:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze heeft ook op de terugweg vanuit Winterberg ook niet even getankt dan, ging vast van haar budget.
Ze ging afgelopen zondag plotseling naar Rotterdam. Was natuurlijk niet ingecalculeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')