Ik vind haar zelf een vreselijk aanstellerige vrouw, altijd ook die koppen erbij nee ben haar met liefde gaan ontvolgenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgt iemand hier lifeofiriss? Zij is kapster, maar het haar van haar jongste 😭😭 kan er niks aan doen, maar vind het echt verschrikkelijk lelijk 😳 Begrijp dat niet, dat je als kapster daar niks aan wilt doen/dat mooi vindt 🙈
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou er al een bankstel staan, anders kan ze niet eens uitrusten van al dat geknal. En hoe moet dat nou met alle ritjes supermarkt en pakketpunten dit weekend?
Owja, dat was ook al zo'n enorme aanslag op haar portemonnee met die grote tennisbal die B. voor de helft van zijn eigen geld moest kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze ging afgelopen zondag plotseling naar Rotterdam. Was natuurlijk niet ingecalculeerd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En voor mensen die dus echt ¤0 op hun spaarrekening hebben is dit ook best ‘hard’. Want als je niks over hebt, dan is die laatste dag (of laatste dagen als de 20e op zaterdag valt😟) voor je weer geld krijgt soms echt ellende.
Krijg het idee dat zij niet hebben proefgelegen inderdaad, misschien gewoon op internet besteld, mag hopen dat ze bij een winkel geweest zijn gezien de rugklachten van haar man.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gelukkig is ze geen echte flu met van die gesponsorde uitjes en vakanties... wat een stress anders steeds ergens logeren wat niet jou bed is 😱 erg ook dat ik ook hier niets van geloof 🤣 vind haar type dat al 2 dagen had lopen zeuren dat het matras er aan ging komen... en hoe zak je helemaal in dat matras?? Heb je bij bestellen niet proef gelegen????
Dan kan zij de gratis kraskaarten halen en de wekelijkse route pakketpuntjes doen. Ohnee, want Peppie moet klussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.
Ja, zij lijkt de hele maand voor te rekenen op de cent af, en als er dan een 'tegenslag' is dan kloppen de potjes niet, is er geen geld, mag het niet van de spaarrekening etc..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat is bij haar niet het geval, en vind ik dat ze obsessief met geld bezig is.
Sowieso: met 5 minuten proefliggen weet je nog niet of het het juiste matras is voor je.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Krijg het idee dat zij niet hebben proefgelegen inderdaad, misschien gewoon op internet besteld, mag hopen dat ze bij een winkel geweest zijn gezien de rugklachten van haar man.
Vreselijk dat soort mensen. En als er een nieuwe auto moet komen ist meteen een bmw ofzo. En altijd maar roepen dat je geen geld hebt 🤣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het lijkt me vreselijk om zo geobsedeerd met geld om te moeten gaan waardoor je niet weet of je kan tanken omdat je niet even geld van je spaarrekening over wil boeken.
Ja ja, ook weer zo’n bijzondere actie. Je hebt een leuke dag met je kind, die dag kost je niks. Dan koop je toch zo’n bal voor je kind als herinnering aan die dag? Ik kan ook te makkelijk in zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:09 schreef papierentas het volgende:
[..]
Owja, dat was ook al zo'n enorme aanslag op haar portemonnee met die grote tennisbal die B. voor de helft van zijn eigen geld moest kopen.
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Dion, misschien samen met anderen, gaat klussen en dat Sanneke ze in de weg gaat lopen om te zeuren en om te filmen. En later gaat zeggen dat ze het druk heeft gehad.
Maar van de week gingen haar schoonouders toch helpen? Dan heb je toch iets van een netwerk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.
En geen oppas. En nee M kan niet in een campingbedje, dat kan hij niet aan.
Ze was toch afgelopen weekend in winterberg?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Judith over of haar geld al op haar rekening staat of niet , ze wil geen geld overboeken van haar spaarrekening naar haar gewone rekening,om te tanken .
Echt dat je daar een bericht over doet , lekker belangrijk.
En zo niet? Dan toch! Zouden wij zeggen. Maar hij kan het niet aan? Wat? Om z’n moeder aan het werk te zien in plaats van vegeterend op de bank? Schouders eronder Sanneke! En weet je wat het fijne is als je dan wel een kamertje hebt kunnen voorstrijken? Dat je een gevoel krijgt wat “voldoening” heet. Dat je iets zelf hebt opgelost, zelf iets hebt gedaan, niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar van de week gingen haar schoonouders toch helpen? Dan heb je toch iets van een netwerk?
En wat een campingbedje betreft denk ik dat Sanneke het zelf niet wil. Dat kindje vermaakt zich wel hoor.
Maar wel dat je er helemaal in zakt dus je niet lekker ligt... lijkt me vreselijk voor je rug als je er helemaal in zakt ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sowieso: met 5 minuten proefliggen weet je nog niet of het het juiste matras is voor je.
Dat ie dat geen hele dag volhoudt snap ik, maar begin gewoon, al kan je een uur of 1,5 wat doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En zo niet? Dan toch! Zouden wij zeggen. Maar hij kan het niet aan? Wat? Om z’n moeder aan het werk te zien in plaats van vegeterend op de bank? Schouders eronder Sanneke! En weet je wat het fijne is als je dan wel een kamertje hebt kunnen voorstrijken? Dat je een gevoel krijgt wat “voldoening” heet. Dat je iets zelf hebt opgelost, zelf iets hebt gedaan, niet afhankelijk hoeft te zijn van anderen.
Precies. Ook al ga je de keukenkastjes soppen en ondertussen kiekeboe spelen, af en toe een raar dansje als je een kastje klaar hebt ofzo. Zet een tablet ergens neer en laat hem een filmpje kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat ie dat geen hele dag volhoudt snap ik, maar begin gewoon, al kan je een uur of 1,5 wat doen.
En idd een beetje voldoening zal haar ook goed doen.
Dat zegt ze er dan weer niet bij 🫣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Weer een ‘maar met 100 val je in slaap’ boete?
En zij ziet dit dan als ‘living on the edge’ 🫣quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, zij lijkt de hele maand voor te rekenen op de cent af, en als er dan een 'tegenslag' is dan kloppen de potjes niet, is er geen geld, mag het niet van de spaarrekening etc..
🤦♀quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik heb eens even gepolst, maar ze hebben niemand die kan helpen. Geen netwerk.
En geen oppas. En nee M kan niet in een campingbedje, dat kan hij niet aan.
Nou dit dacht ik ook. Zoek lekker een baan, maak je nuttig buiten de deur en hou je Instagram privé voor vrienden en familie. Dit is het toch allemaal niet waard.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef ZombieQueen het volgende:
Tig huil stories van de huilende mama die niet online wil huilen. Ga toch stoppen met social media als het dit met je doet.
+ sta op tegen pesten, offline en online.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef ZombieQueen het volgende:
Tig huil stories van de huilende mama die niet online wil huilen. Ga toch stoppen met social media als het dit met je doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |