SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
![]()
Omdat ik niet zo veel op heb met Benidorm Festquote:Op zondag 15 februari 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom heeft u niet meegepost in het Benidorm topic, Strani?
Maar het is best een leuk niveau dit jaar!quote:Op zondag 15 februari 2026 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo veel op heb met Benidorm Fest
Ja? Wellicht morgen even de top drie terug kijken. Ik ken alleen Miranda! uit Argentinië en ik hoop dat ze het goed doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar het is best een leuk niveau dit jaar!
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @Cyan9 en @TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Wellicht morgen even de top drie terug kijken. Ik ken alleen Miranda! uit Argentinië en ik hoop dat ze het goed doen.
Ik ken 'm niet maar ik zie dat hij ook Luis Miguel heeft gespeeld voor Netflix. Dus als je meer van hem wilt zien en ook nog wilt leren over Mexico's belangrijkste zanger (zou ik toch zeggen), weet je waar je moet zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @:cyan9 en @:TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.
Ik ken geen enkele Mexicaanse zanger, dus geloof zo dat hij de belangrijkste isquote:Op zondag 15 februari 2026 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet maar ik zie dat hij ook Luis Miguel heeft gespeeld voor Netflix. Dus als je meer van hem wilt zien en ook nog wilt leren over Mexico's belangrijkste zanger (zou ik toch zeggen), weet je waar je moet zijn.
Ik had al geen verwachtingen gisteren, dus wat belooft dat voor vandaag?quote:Op zondag 15 februari 2026 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Het is weer een normale dag met minder verwachtingen dan de dag van gisteren!
Dat is altijd wel een lekker gevoel. Eigenlijk bijna nog lekkerder dan wakker worden wetend dat het weekend isquote:Op zondag 15 februari 2026 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker en dacht voor een split second dat het alweer maandag was, gelukkig hebben we nog een dag.
Dat had ik ook vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2026 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker en dacht voor een split second dat het alweer maandag was, gelukkig hebben we nog een dag.
Dat tweede deel is dan wel lekker.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik ook vandaag.
En ik werd ook nog eens heel laat wakker, dus ik had echt even zo'n "Oh shit! Oh nee, gelukkig." momentje.
quote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik ga voor het eerst in mijn leven de carnavalsoptocht missen
Ik ga de optocht op tv kijkenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]Samen dan maar schaatsen kijken vanmiddag.
beterschapquote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik ga voor het eerst in mijn leven de carnavalsoptocht missen
Beterschap!quote:Op zondag 15 februari 2026 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de optocht op tv kijken![]()
O ik baal zo. Dit is altijd zo’n jaarlijks gezellig familie-ding. Maar ik had vannacht koorts en mijn maag is nog steeds van slag.
Ik heb geen PS5.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:40 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo dit ziet er wel goed uit.
Bekijk deze YouTube-video
Met de miljoenen die jij voor je bedrijf veiligstelt zou je zeggen dat ze je best een PS5 cadeau zouden kunnen gevenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen PS5.
Maar ziet er goed uit.
Eens!quote:Op zondag 15 februari 2026 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de miljoenen die jij voor je bedrijf veiligstelt zou je zeggen dat ze je best een PS5 cadeau zouden kunnen geven
En een VR-set erbij!!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens!
Een Pro dan zelfs! Met diskdrive!
Op zijn minst!quote:
Ach nee tochquote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
En 10 minuten voordat de optocht begint, klapt Delta eruit
Kan je de lokale omroep niet online streamen ergens?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2026 12:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ze gebeld.quote:
Lekker warm binnen blijven dan maarquote:Op zondag 15 februari 2026 16:36 schreef Redefine het volgende:
Hier is een flinke sneeuwstorm aan de gang. Gelukkig zit ik binnen
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker warm binnen blijven dan maar
De sneeuwproblemen zouden morgenochtend alweer voorbij moeten zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:42 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk is het dinsdag wel gewoon te doen, want dan moet ik wel naar kantoor i.v.m. inwerken van nieuwe collega. Uitval van bussen heb ik echt geen zin in. En als er dan niks rijdt dan hopelijk wel gelijk in de ochtend al, want dan werk ik wel thuis (ondanks inwerken collega). Zolang het maar niet weer in de ochtend wel en in de middag niets is.
Ik verwacht ook dat het dan wel voorbij is, maar het kan nog weleens omslaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De sneeuwproblemen zouden morgenochtend alweer voorbij moeten zijn.
Hier is nog niets te merken van naderend onheil maar het zou vanaf 16.00 vanuit Zeeland over het land gaan verspreiden.
Het ligt zelfs op de snelwegen vlak boven jequote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier blijft de sneeuw op straat liggen.
Beter dan documenten zwart lakken.quote:
Kok bakt ze allemaal bruin!quote:
Kraantje Pappie verrast stadsgenoot Jenning de Boo bij huldigingquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef NailQueen het volgende:
We gaan lekker![]()
Ik kom er ook nu pas achter dat Jenning de Boo uit Groningen komt. Dat wist ik helemaal niet
Er gaat niets boven Groningen, behalve Jordan Stolzquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef NailQueen het volgende:
We gaan lekker![]()
Ik kom er ook nu pas achter dat Jenning de Boo uit Groningen komt. Dat wist ik helemaal niet
Die zal ook wel een keer een off-day hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen, behalve Jordan Stolz
Over wie of wat hebben we het?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Genaaid door de jury. Je verwacht het niet.
Sneu wel hequote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet over Zweden.quote:
Zitten we F1 te kijken?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ESF.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we F1 te kijken?
Ja, en daarom heb ik het niet op jurysporten.quote:
Six seevenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:20 schreef usagi414 het volgende:
Wat zijn mensen soms ook achterlijk. Ik zag dat er een pakket van Greetz voor de deur van de berging van #167 stond. En stuur subtiel een bericht in de groepsapp dat #167 even moet gaan kijken.
Het volgende bericht is van iemand die een foto maakt van het pakket en die daarna dat het bloemen zijn.
Nu weet dus iedereen in deze groepsapp dat er een bos bloemen klaar staat bij de berging van #167
En de mevrouw van #167 gisteren maar wachten op haar bloemen.
Dat is een ander blok.quote:
quote:
@Arizona mag dat. Ze is nog ziekquote:Op zondag 15 februari 2026 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
https://youtube.com/shorts/8HXltAC0DUc?si=RIj-xMdk2wK97qxv
Zilver zal daar echt niet in zitten. Net niet hoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:39 schreef zorro28 het volgende:
Als we toch over sporters uit Groningen hebben, een van de kunstschaatsers die vanavond in actie komt voor Nederland, is ook geboren in Groningen, dat wist ik dan weer niet
De snowboard en freeski onderdelen zijn wat jury betreft dan ook nog het slechts met de achterlijke manier van jureren daar...quote:Op zondag 15 februari 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik het niet op jurysporten.
Bij mijn werk heb ik tegenwoordig vier kansen hierop gezien we al vier programma's hebben waarbij de authenticator nodig is.quote:
Smakelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @:cyan9 en @:TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Arizona mag dat. Ze is nog ziek
Beterschap nog. Altijd fijn als je rot aan het zweten bent tijdens het (proberen te) slapenquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.
Sterkte!quote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.
Hoezo heeft die geen pak aan en geen stick?quote:
Oh balen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer pech met de auto. 3de keer in 6 maanden. Het wordt tijd voor een nieuwe auto![]()
Ik ben gelukkig thuis maar uiteraard heeft de Anwb het druk met dit weer
Beterschapquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer pech met de auto. 3de keer in 6 maanden. Het wordt tijd voor een nieuwe auto![]()
quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Bekend wel. Snel lente.quote:
Volgens de KNMI app morgen 5 graden hier. Sinds het het nieuwe jaar is het hier grotendeels rond vriespunt geweest qua temperaturen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekend wel. Snel lente.
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens de KNMI app morgen 5 graden hier. Sinds het het nieuwe jaar is het hier grotendeels rond vriespunt geweest qua temperaturen.
Hier ligt al voor derde keer al sneeuw.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.
Hier is het inmiddels een heel eind weg.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ligt al voor derde keer al sneeuw.
Ik was blij om vorige week zaterdag de zon te zien in Breukelen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.
Ik zag hem gisterenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was blij om vorige week zaterdag de zon te zien in Breukelen.
Hier bij het fietsenhok ligt nog sneeuw.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels een heel eind weg.
Gisterochten en zaterdagquote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren
En toen niet meer
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier bij het fietsenhok ligt nog sneeuw.
Ik zou vanmiddag met een collega iets bespreken op kantoor, maar collega is ziek dus heb ik besloten om vandaag thuis te werken.
STerktequote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.quote:
Oei, ben je al naar de fysio meegeweest?quote:Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.
Nee, dat nog niet. Wou eerst de mening van de huisarts horen. Het wordt wel minder maar het blijft zeuren.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oei, ben je al naar de fysio meegeweest?
Shit, net te laat voor deze livestreamquote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.
Broek uit, stream uit.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, net te laat voor deze livestream
Fixedquote:Op maandag 16 februari 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek uit, stream uit aan.
Ja, jij wil dat wel hequote:
Ja niks gezien dusquote:Op maandag 16 februari 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek uit, stream uit.
Wat naarquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
He, getsiequote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig weer opgelostquote:Op maandag 16 februari 2026 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben op kantoor. Het was een kapotte accu die gelukkig gelijk vervangen kon worden.
Vanaf augustus heb ik een kapotte katalysator, dynamo en nu een accu gehad. Ik was langzaam al opzoek naar een nieuwe auto maar ik ga er nu echt werk van maken.
Fijn!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts geweest. Vooral rust nodig nu. Er is niks geks aan de hand met mijn schouder/arm. Als het na 2 weken nog niet helemaal weg is dan even contact zoeken. Het wordt steeds minder, dus dat scheelt
Toen mijn benen 2 jaar terug zo slap waren, ben ik naar de fysio gegaan. Een jaar later heb ik de chronische indicatie geregeld via de huisarts.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn!
Al sla ik de huisarts echt meteen over tegenwoordig ren ik naar de fysio. Dat heeft heeft veel vaker nut gehad dan naar de huisarts gaan.
Nou, de huisarts zei hier dat ik dan wellicht meteen oefeningen zou moeten doen dan rust geven. Dus ben blij dat ik dit heb gedaan (en kosten heb bespaardquote:Op maandag 16 februari 2026 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn!
Al sla ik de huisarts echt meteen over tegenwoordig en ren ik naar de fysio. Dat heeft heeft veel vaker nut gehad dan naar de huisarts gaan.
Snap ik!quote:Op maandag 16 februari 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen mijn benen 2 jaar terug zo slap waren, ben ik naar de fysio gegaan. Een jaar later heb ik de chronische indicatie geregeld via de huisarts.
Ik hoop dat rust helptquote:Op maandag 16 februari 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, de huisarts zei hier dat ik dan wellicht meteen oefeningen zou moeten doen dan rust geven. Dus ben blij dat ik dit heb gedaan (en kosten heb bespaard).
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.quote:
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?quote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?
Snap ik, dan heb je geen vertrouwen meer in je auto. Hoewel een kapotte accu met deze winter ook weer niet heel gek isquote:Op maandag 16 februari 2026 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben op kantoor. Het was een kapotte accu die gelukkig gelijk vervangen kon worden.
Vanaf augustus heb ik een kapotte katalysator, dynamo en nu een accu gehad. Ik was langzaam al opzoek naar een nieuwe auto maar ik ga er nu echt werk van maken.
Mooi dat het alkemaal mee lijkt te vallenquote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
Heb ik ook regelmatig, waarschijnlijk door een slechte zitpositie. Ik merk zelf altijd wel dat de pijn minder wordt als ik m'n arm over m'n borst leg en dan de andere hand op de bovenarm (van de pijnlijke schouder) en daarmee die arm dan tegen de borst drukken. Dat stretcht die spieren mooi en kan voor wat ontspanning zorgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.
Dat is al over 2 weken!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.
Kloptquote:
Ze flikt het gewoon weer!quote:
Het waren twee mooie minuten.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeld
"Maakt zo goed schoon dat je er niks van ziet!"quote:Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.
Als speler van Arsenal en Manchester City zal hem dat niet zo heel boeien.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.
quote:Op maandag 16 februari 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
NM heeft een nieuwe koortsthermometer gekocht, de oude deed het niet meer. Was ook jaren niet gebruikt. 38,5 graden koorts, gemeten in mijn mond
Oefquote:Op maandag 16 februari 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
NM heeft een nieuwe koortsthermometer gekocht, de oude deed het niet meer. Was ook jaren niet gebruikt. 38,5 graden koorts, gemeten in mijn mond
Ik dacht even dat mijn beeldscherm glitchtequote:
Klinkt wel leukquote:Op maandag 16 februari 2026 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Plopsaland was vermakelijk vandaag. Het is geen Toverland of Phantasialand, en zeker geen Efteling of Europapark, maar er zijn wel de nodige mooie attracties, en de thematiek rond Studio 100 brengt ook wel wat nostalgische gevoelens naar voren. Gisteren waren we er al even, maar toen hadden we last van de sneeuw, waardoor diverse attracties moesten sluiten. Vandaag was het bijna de hele dag stralend weer (totdat een wolkbreuk om 17 uur het halve park onder water zette). Dus we hebben alles kunnen doen. Het varieert van toffe achtbanen tot enorme rammelbakken. Maar ook wel dingen die je niet zo vaak ziet, als jetski’s op het meer, een wildere reïncarnatie van de Polka Marina uit de Efteling en de Grote Golf, een soort ronddraaiende boot die heen en weer gaat over de golven (doe dit niet vlak na het eten).
Het park is wel vrij nadrukkelijk ingericht op (groot)ouders die met kleine kinderen komen, en hun geld stuksmijten op overprijsd voedsel en souvenirs om de bankrekening van bwah Gertje te spekken. Maar goed, wij hebben een goedkoop abonnement, en eten kan je meenemen, dus dat heb je zelf in de hand. We blijven nog een paar dagen aan zee, dus hopelijk werkt het weer mee en gaan we nog eens.
Dat is opzich niet raar. Als we aan het werk moeten gaan we met het donker weg en komen we met het donker thuis. Het wordt gelukkig langzaam licht maar het is nog even wachten tot het echt lente wordtquote:
Ja, het was nog steeds koud en winderig hoor. Maar in elk geval grotendeels droog. En wij hoorden niet bij de mensen die in de stilgevallen Nachtwacht-Flyer zaten.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt wel leukFijn ook dat het weer bij jullie wel prima was, hier was het echt een gure grauwe dag
Wat een nachtmerriequote:Op maandag 16 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het was nog steeds koud en winderig hoor. Maar in elk geval grotendeels droog. En wij hoorden niet bij de mensen die in de stilgevallen Nachtwacht-Flyer zaten.
[ afbeelding ]
Deze zweefmolen op 25 meter hoogte hing 20 minuten stil vanmiddag.
Ik kijk het niet meer sinds elk seizoen de kandidaten zitten te mollen om in heet spel te blijven.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
Voor alle (niet zo) stiekeme overlopers vanaf eind februari, er is weer een MOL-poule in de WIDM-app, en het prono topic is ook geopend
![]()
MOL / [WIDM 2026] De WIDM-app (met FOK!poule!)
MOL / [WIDM 2026] FOK! Wie is de Mol? NL Prono
Er is nog een lichte twijfel of ik ga kijken, maar dat zal waarschijnlijk wel. Het lijkt me onhandig dat zowel WidM als De Mol door elkaar heen lopenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
Voor alle (niet zo) stiekeme overlopers vanaf eind februari, er is weer een MOL-poule in de WIDM-app, en het prono topic is ook geopend
![]()
gejoinedquote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2026 12:58 schreef Fred_B het volgende:
En groeten vanuit De Panne in Plopsaland
Nee, snap ik wel een beetje. Ik hoop dat ze daar snel iets op verzinnenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk het niet meer sinds elk seizoen de kandidaten zitten te mollen om in heet spel te blijven.
Ja samequote:Op maandag 16 februari 2026 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is nog een lichte twijfel of ik ga kijken, maar dat zal waarschijnlijk wel. Het lijkt me onhandig dat zowel WidM als De Mol door elkaar heen lopen
Bedankt voor de reviewquote:Op maandag 16 februari 2026 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Plopsaland was vermakelijk vandaag. Het is geen Toverland of Phantasialand, en zeker geen Efteling of Europapark, maar er zijn wel de nodige mooie attracties, en de thematiek rond Studio 100 brengt ook wel wat nostalgische gevoelens naar voren. Gisteren waren we er al even, maar toen hadden we last van de sneeuw, waardoor diverse attracties moesten sluiten. Vandaag was het bijna de hele dag stralend weer (totdat een wolkbreuk om 17 uur het halve park onder water zette). Dus we hebben alles kunnen doen. Het varieert van toffe achtbanen tot enorme rammelbakken. Maar ook wel dingen die je niet zo vaak ziet, als jetski’s op het meer, een wildere reïncarnatie van de Polka Marina uit de Efteling en de Grote Golf, een soort ronddraaiende boot die heen en weer gaat over de golven (doe dit niet vlak na het eten).
Het park is wel vrij nadrukkelijk ingericht op (groot)ouders die met kleine kinderen komen, en hun geld stuksmijten op overprijsd voedsel en souvenirs om de bankrekening van bwah Gertje te spekken. Maar goed, wij hebben een goedkoop abonnement, en eten kan je meenemen, dus dat heb je zelf in de hand. We blijven nog een paar dagen aan zee, dus hopelijk werkt het weer mee en gaan we nog eens.
Ja, het is Krokusvakantie.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat park alweer open is
Hoe was het Bos van Plop?
Mooi op tijd. En gelijk de paasspullen erbij gepakt?quote:
Ho ho, jaag me niet zo opquote:Op maandag 16 februari 2026 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi op tijd. En gelijk de paasspullen erbij gepakt?
quote:
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
@:NailQueen wil dit vast weten
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belandenquote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
Zo ver ben ik niet gekomen, want het was meer tragisch dan grappigquote:Op maandag 16 februari 2026 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Met een verslaving aan matrassen eten van een grote familiequote:Op maandag 16 februari 2026 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belanden
Fijn dat je geen koorts meer hebt. De rest is minder fijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Honger is een goed teken. Klaar om weer te herstellen. Hopelijk snel weer helemaal de oude!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:42 schreef Redefine het volgende:
Vandaag weer aan het werk. Dus alleen in de avond sport volgen
Er is wel biatlon vanmiddagquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Was een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Zo klopt 'ie voor mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor custom Allstars komen volgende week mogelijk al
Hopelijk dan ook mooi weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor komt volgende week mogelijk al
Helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dan ook mooi weer.
Die zullen wat goedkoper zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gaan het nu weer leuk vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Belachelijk die achtervolging.
Dat was ook maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We gaan het nu weer leuk vinden
Lekker spannend!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook maar net aan hoor.
Ik heb me ingehouden met opleuken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Die zullen wat goedkoper zijn
En voor Prins. Die had gewoon naar de spelen gekund.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit best wel een beetje sneu voor Bosker dit.
Zorro?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:25 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben klaar voor het uitgestelde carnavalfeest van aanstaande vrijdag. Ik heb traditioneel gekozen voor een zwarte cape en een typisch carnaval-masker. Kan je niet echt fout mee gaan denk ik.
Ben je speciaal meegenomen om de ploegenachtervolging te rijden omdat je zo hard nodig bent, rij je maar 1 wedstrijd in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit best wel een beetje sneu voor Bosker dit.
Maar nu kan Nuis wel de 1500 rijdenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor Prins. Die had gewoon naar de spelen gekund.
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.Nou zo te zien zijn ze al genezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ploegenachtervolgingen blijven toch altijd een ding bij Nederland hè... Dat is de keerzijde van het grootste schaatsland zijn, dat de cultuur in zo'n systeem dan meestal behoorlijk vastgeroest raakt want 'het werkt immers'.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:19 schreef blackswangreen het volgende:
Die Tim Prins zal zich genaaid voelen, niet normaal. Je wordt thuisgelaten voor een onderdeel waar amper op wordt getraind en waar de medaillekans niet per se hoger is dan voor Tim Prins zelf.
En dit is nu de tweede Spelen op rij dat zoiets gebeurt. Als je dan kiest voor die ploegachtervolging, neem het dan ook serieus!
Of je kunt het omdraaien: maakten Van de Bunt en Huizinga kans op een individuele medaille? Nee, niet echt. Laat ze dan alleen die achtervolging rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De ploegenachtervolgingen blijven toch altijd een ding bij Nederland hè... Dat is de keerzijde van het grootste schaatsland zijn, dat de cultuur in zo'n systeem dan meestal behoorlijk vastgeroest raakt want 'het werkt immers'.
Ik begin me ook af te vragen of Nederland er niet verstandiger aan zou doen die hele achtervolging gewoon een beetje te vergeten en zich weer puur te richten op individueel succes en dat je dan soms de mazzel hebt dat je drie/vier schaatsers hebt met het juiste talent om samen te kunnen werken op die achtervolging. Maar zeker niet meer mensen thuislaten vanwege de achtervolging.
Dat bedoel ik, het team-denken zit gewoon niet in hun systeem. Dan kan je het wel elke vier jaar proberen te forceren maar ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat dat heel lastig is. Natuurlijk komt dat ook wel doordat we veel verschillende ploegen hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of je kunt het omdraaien: maakten Van de Bunt en Huizinga kans op een individuele medaille? Nee, niet echt. Laat ze dan alleen die achtervolging rijden.
Maar in het Nederlandse systeem is er niet echt sprake van teamgeest. Wat de shorttrackers in extreme mate hebben, hebben de langebaanschaatsers helemaal niet. Daar hebben ze eerder een hekel aan elkaar, enkele uitzonderingen daargelaten. Dus hun eigen doelen opgeven, hoe onrealistisch ook, zullen ze niet snel doen.
Wis je dat nietquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een evaluaties ineens
Nou die jinx duurde niet langquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:12 schreef NailQueen het volgende:
We hadden even een koude start maar inmiddels zijn we lekker op dreef op de spelen
Ik wis niks.quote:
Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de wereldproblematiek hier heel serieusquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een evaluaties ineens
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de wereldproblematiek hier heel serieus
Wij hebben hier al heel veel dingen opgelost! Hoor je bijvoorbeeld nog wel eens iets over loslopendequote:
Ik zag er vandaag toevallig een lopen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben hier al heel veel dingen opgelost! Hoor je bijvoorbeeld nog wel eens iets over loslopende
tijgers in Nederland? Nee, precies.
Verdomme @Luctor.et.Emergo je hebt weer zitten slapen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag toevallig een lopen!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:luctor.et.emergo je hebt weer zitten slapen!
Dat was niet mijn taak vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:luctor.et.emergo je hebt weer zitten slapen!
Nee maar dit is structureel. Zoiets gaat niet binnen een dag fout hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was niet mijn taak vandaag.
Waarschijnlijk bij carnaval dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dit is structureel. Zoiets gaat niet binnen een dag fout hè.
Jij bent meer bekend met zeeleeuwenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij carnaval dan.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent meer bekend met zeeleeuwen
Die zijn wel liefquote:
Probleem zit vooral bij de commerciële ploegen. Dat helpt de Nederlandse schaatsers juist op individueel niveau. Maar daardoor is heel lastig om als ploeg samen te trainen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De ploegenachtervolgingen blijven toch altijd een ding bij Nederland hè... Dat is de keerzijde van het grootste schaatsland zijn, dat de cultuur in zo'n systeem dan meestal behoorlijk vastgeroest raakt want 'het werkt immers'.
Ik begin me ook af te vragen of Nederland er niet verstandiger aan zou doen die hele achtervolging gewoon een beetje te vergeten en zich weer puur te richten op individueel succes en dat je dan soms de mazzel hebt dat je drie/vier schaatsers hebt met het juiste talent om samen te kunnen werken op die achtervolging. Maar zeker niet meer mensen thuislaten vanwege de achtervolging.
Dat laatste komt vooral omdat de shorttrackers in één ploeg zitten en bij het langebaanschaatsen ze in verschillende commerciële ploegen zitten. Je ziet namelijk bij de schaatsers binnen één ploeg juist dat de band daar wel heel erg sterk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of je kunt het omdraaien: maakten Van de Bunt en Huizinga kans op een individuele medaille? Nee, niet echt. Laat ze dan alleen die achtervolging rijden.
Maar in het Nederlandse systeem is er niet echt sprake van teamgeest. Wat de shorttrackers in extreme mate hebben, hebben de langebaanschaatsers helemaal niet. Daar hebben ze eerder een hekel aan elkaar, enkele uitzonderingen daargelaten. Dus hun eigen doelen opgeven, hoe onrealistisch ook, zullen ze niet snel doen.
Allebei opzeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:56 schreef H_T het volgende:
Twee streamingsdiensten weigeren ineens video af te spelen op mijn XboxGelukkig heb ik nog dvd's
Dan zou je denken dat je Xbox het probleem is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:56 schreef H_T het volgende:
Twee streamingsdiensten weigeren ineens video af te spelen op mijn XboxGelukkig heb ik nog dvd's
Oh dat had ik helemaal niet door. Om het goed te maken moeten we morgen maar lekker veel over Ed Sheeran posten!quote:Op woensdag 18 februari 2026 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Zo dat was Ed z'n verjaardag. Nu weer terug naar Helena.
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van makenquote:Op woensdag 18 februari 2026 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist dat jullie op m'n kop zouden geven als ik die dag aan mij voorbij liet gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van maken
*slurp*quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg wakker.![]()
*Zet drinken klaar.
[ afbeelding ]
6x 1 is ook 6quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:25 schreef Arizona het volgende:
Grieptechnisch gaat het duidelijk beter! Maar nu is de cyste weer terug… en weer pijnlijk…. Aan het eind van de ochtend weer naar de dokter.
Je kunt niet altijd zes gooien, maar ik gooi nu wel erg veel enen achter elkaar.
Dat is wel een beetje veel voor 1 persoonquote:Op woensdag 18 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg wakker.![]()
*Zet drinken klaar.
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op woensdag 18 februari 2026 08:25 schreef Arizona het volgende:
Grieptechnisch gaat het duidelijk beter! Maar nu is de cyste weer terug… en weer pijnlijk…. Aan het eind van de ochtend weer naar de dokter.
Je kunt niet altijd zes gooien, maar ik gooi nu wel erg veel enen achter elkaar.
Was ook voor jullie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel voor 1 persoon
Zo aardigquote:
Ik ben zijn verjaardag niet vergeten dus ik doe niet meequote:Op woensdag 18 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van maken
Poeh dat is balen zeg. Ik vind 17 maart nog best laatquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben er weer! Weer onverdoofd opengesneden (ik kan inmiddels in de film Martyrs gaan meespelen) en krijg nu wel een AB kuur. En een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een meer permanante oplossing. 17 maart kan ik terecht, valt me hard mee.
De arts dacht dat het nu zo snel weer terug was omdat ik dus ook zware griep heb gehad. Tegelijk een virus en een bacterie moeten bestrijden is heel pittig voor je lichaamquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Poeh dat is balen zeg. Ik vind 17 maart nog best laatHopelijk voor die tijd geen last meer.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:40 schreef Arizona het volgende:
NM en ik zouden komend weekend een nachtje naar de stad van Roger_epiales gaan, maar ik heb geannuleerd. We gaan wel een andere keer, als ik weer helemaal de oude ben.
Ja klinkt wel logisch - en er zit wellicht ook wel überhaupt een verband tussen, dat je lichaam al hard aan het werk was tegen de bacterie en daardoor het virus vrij spel heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De arts dacht dat het nu zo snel weer terug was omdat ik dus ook zware griep heb gehad. Tegelijk een virus en een bacterie moeten bestrijden is heel pittig voor je lichaam![]()
Mocht het weer eerder terugkomen dan moest ik gewoon direct weer bellen.
Wie weet is er dan ook wel eerder wat mogelijk.
Lekker!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef Strani het volgende:
Ik ga straks met vrienden eten voor de verjaardag van één van hen. Aziatisch.
Wat eten jullie vanavond?
[ afbeelding ]
Ik had vanmiddag al pasta gegeten. Dus vanavond bammetjes.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je dat ik die hele OS en televisiekijken helemaal zat benquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja klinkt wel logisch - en er zit wellicht ook wel überhaupt een verband tussen, dat je lichaam al hard aan het werk was tegen de bacterie en daardoor het virus vrij spel heeft.
Gelukkig kun je OS kijkenMaar hoop wel dat je er sneller vanaf bent dan je doktersafspraak
quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dat hele OS kijken ook wel een beetje zat, ik denk dat ik toch zeker al bijna 25 seconden gezien heb.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je dat ik die hele OS en televisiekijken helemaal zat ben. Ik doe al een week niks anders. Ik wil gewoon weer wandelen en shoppen enzo!
Ja dat snap ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je dat ik die hele OS en televisiekijken helemaal zat ben. Ik doe al een week niks anders. Ik wil gewoon weer wandelen en shoppen enzo!
Ik was een keer de weg in de Jumbo kwijt omdat ze die verbouwd haddenquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
Zijn jullie ook van die gewoontedieren dat als je naar een andere supermarkt dan normaal gaat toch even de weg kwijt bent ?
Vandaag naar de Lidl omdat 'mijn' supermarkt aan het verbouwen is. Maar het was zoeken waar alles lag.
Voor het zelfscannen hebben ze wel een goed systeem. Eerst je tas op een weegschaal en je kan pas weer door als het product in je tas ligt.
Totaal niet. Ik heb geen vaste supermarkt en ga in mn stadje naar de supermarkt met de beste aanbiedingen. Op een gegeven moment weet je van vrijwel elke supermarkt wel wat waar ligt, ook als je in het buitenland bentquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
Zijn jullie ook van die gewoontedieren dat als je naar een andere supermarkt dan normaal gaat toch even de weg kwijt bent ?
Vandaag naar de Lidl omdat 'mijn' supermarkt aan het verbouwen is. Maar het was zoeken waar alles lag.
Voor het zelfscannen hebben ze wel een goed systeem. Eerst je tas op een weegschaal en je kan pas weer door als het product in je tas ligt.
Het is ook TV maar er is nu een 3 delige docu op Netflix over America's Next Top Modelquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh heb je gekeken? Hier staat hij op mijn lijst dus ben benieuwd of het iets isquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook TV maar er is nu een 3 delige docu op Netflix over America's Next Top Model
Ik ben er zo achter gekomen dat de supermarkten hier in de buurt best groot zijn. Bij mijn ouders zijn de supermarkten (lidl, Appie etc) veel kleiner en raak ik ook zo verdwaaldquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
Ik ben bezig as we speak in de eerste aflevering. Tot nu toe is het nog "hoe is het ontstaan". Wel bizar want het is dus 24 jaar begonnen en dat is wel confronterendquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh heb je gekeken? Hier staat hij op mijn lijst dus ben benieuwd of het iets is
De Lidl was ook veel groter dan de Dekamarkt waar ik normaal kom.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben er zo achter gekomen dat de supermarkten hier in de buurt best groot zijn. Bij mijn ouders zijn de supermarkten (lidl, Appie etc) veel kleiner en raak ik ook zo verdwaald
Deel 1 en 2 vanmiddag gezienquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook TV maar er is nu een 3 delige docu op Netflix over America's Next Top Model
Ja, vreselijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb er zo'n beeld bij dat er elk seizoen wel een model gedwongen werd om haar lange haar af te laten knippen, waarna ze een of twee afleveringen later van de jury te horen kreeg dat ze dat natuurlijk nooit had moeten doen en dan werd ze eruit gedonderdquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 vanmiddag gezien![]()
Bizarre dingen gebeurden er. Dat zou nu écht niet meer kunnen.
Bizar ook hoe veel we (ten positieve) ook zijn veranderd in die jaren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 vanmiddag gezien![]()
Bizarre dingen gebeurden er. Dat zou nu écht niet meer kunnen.
En Wout!quote:
Geluk dwing je af.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wout heeft heel veel mazzel!
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:49 schreef Yesse het volgende:
De shared responsibility geeft kansen voor 3 Nederlanders in de finale. Hup Jens en Teun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |