SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
![]()
Omdat ik niet zo veel op heb met Benidorm Festquote:Op zondag 15 februari 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom heeft u niet meegepost in het Benidorm topic, Strani?
Maar het is best een leuk niveau dit jaar!quote:Op zondag 15 februari 2026 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo veel op heb met Benidorm Fest
Ja? Wellicht morgen even de top drie terug kijken. Ik ken alleen Miranda! uit Argentinië en ik hoop dat ze het goed doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar het is best een leuk niveau dit jaar!
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @Cyan9 en @TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Wellicht morgen even de top drie terug kijken. Ik ken alleen Miranda! uit Argentinië en ik hoop dat ze het goed doen.
Ik ken 'm niet maar ik zie dat hij ook Luis Miguel heeft gespeeld voor Netflix. Dus als je meer van hem wilt zien en ook nog wilt leren over Mexico's belangrijkste zanger (zou ik toch zeggen), weet je waar je moet zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @:cyan9 en @:TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.
Ik ken geen enkele Mexicaanse zanger, dus geloof zo dat hij de belangrijkste isquote:Op zondag 15 februari 2026 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet maar ik zie dat hij ook Luis Miguel heeft gespeeld voor Netflix. Dus als je meer van hem wilt zien en ook nog wilt leren over Mexico's belangrijkste zanger (zou ik toch zeggen), weet je waar je moet zijn.
Ik had al geen verwachtingen gisteren, dus wat belooft dat voor vandaag?quote:Op zondag 15 februari 2026 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Het is weer een normale dag met minder verwachtingen dan de dag van gisteren!
Dat is altijd wel een lekker gevoel. Eigenlijk bijna nog lekkerder dan wakker worden wetend dat het weekend isquote:Op zondag 15 februari 2026 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker en dacht voor een split second dat het alweer maandag was, gelukkig hebben we nog een dag.
Dat had ik ook vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2026 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker en dacht voor een split second dat het alweer maandag was, gelukkig hebben we nog een dag.
Dat tweede deel is dan wel lekker.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik ook vandaag.
En ik werd ook nog eens heel laat wakker, dus ik had echt even zo'n "Oh shit! Oh nee, gelukkig." momentje.
quote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik ga voor het eerst in mijn leven de carnavalsoptocht missen
Ik ga de optocht op tv kijkenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]Samen dan maar schaatsen kijken vanmiddag.
beterschapquote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik ga voor het eerst in mijn leven de carnavalsoptocht missen
Beterschap!quote:Op zondag 15 februari 2026 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de optocht op tv kijken![]()
O ik baal zo. Dit is altijd zo’n jaarlijks gezellig familie-ding. Maar ik had vannacht koorts en mijn maag is nog steeds van slag.
Ik heb geen PS5.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:40 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo dit ziet er wel goed uit.
Bekijk deze YouTube-video
Met de miljoenen die jij voor je bedrijf veiligstelt zou je zeggen dat ze je best een PS5 cadeau zouden kunnen gevenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen PS5.
Maar ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |