Dat klinkt smerigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, het is een bestaand product?
Ik dacht even dat je zelf op de gok wat choco aroma in de glühwein had gemieterd.
Niet als het aan mij ligtquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ik
Ik waardeer het wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb glühwein warmgemaakt met chocolade aroma erin. Hopelijk smaakt de "Schoko Glühpunsch"
Wat meteen de reden is van mijn verbazing over jouw probeersel.quote:
Ah, ik neem aan dat die geit ooit per ongeluk een flesje choco aroma wat naast een pan glühwein stond omstootte en dat hij daarom op het etiket staat?quote:Nee, het is dit product.
Wat een gekkigeit!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat meteen de reden is van mijn verbazing over jouw probeersel.
[..]
Ah, ik neem aan dat die geit ooit per ongeluk een flesje choco aroma wat naast een pan glühwein stond omstootte en dat hij daarom op het etiket staat?
Over minder dan een minuut gaan we eraan beginnen!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer een mooie dag. Op naar morgen.
Zojuist zijn in miljoenen huishoudens in Europa ruzies begonnen wegens mensen die Valentijnsdag vergeten zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Het is weer een normale dag met minder verwachtingen dan de dag van gisteren!
Zelfs als je het vergeten bent, kan je het nog goedmaken door te zeggen dat je pas 's nachts een fijne massage wil geven oid?quote:Op zondag 15 februari 2026 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist zijn in miljoenen huishoudens in Europa ruzies begonnen wegens mensen die Valentijnsdag vergeten zijn.
Misschien dat dat met sommige mensen werkt maar met de gemiddelde vrouw niet hoorquote:Op zondag 15 februari 2026 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs als je het vergeten bent, kan je het nog goedmaken door te zeggen dat je pas 's nachts een fijne massage wil geven oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |