Owh, en zo gaan we nog uit etenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb 2x bloemen (ok, 1x van mijn moeder), een superlief kaartje, Ferrero Rocher en Valentijnstompoucen gekregen
Lekker, geniet ervan! Naar wat voor soort restaurant?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en zo gaan we nog uit eten
Niet speciaal voor Valentijnsdag, we zouden vorige week al gaan (ging niet door i.v.m. migraine-aanval vriend). Maar wel om x-jaar relatie te vierenDus ik vind dat het toch telt
Thanksquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker, geniet ervan! Naar wat voor soort restaurant?
Ja, zou leuk zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:59 schreef Yesse het volgende:
Hopen op weer shorttrackgenot vanavond
Misschien had ie er geen zin in.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leek wel of hij het niet eens probeerde
De Laat het verschrikkelijk liggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leek wel of hij het niet eens probeerde
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ikquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Laat het verschrikkelijk liggen.
Ja. Slechtste Spelen ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was nog niet ingeschakeld. De eerste NLer ligt er al weer uit?
De Smet op een prima FOK-dagquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ik
Tsz gewoon beter zoeken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even op Google gekeken of er ook een Kwuk is maar helaas, ik ben niemand tegengekomen.
Ja, echt he. Heb ik me ook over verbaast dat die blokjes worden weggetikt en voordat ze er weer zijn, liggen ze alweer terug.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:32 schreef Yesse het volgende:
Ik vind trouwens die mensjes die weggetikte blokjes snel weer terugleggen zo knap. Dat gaat altijd ZO snel
Ja en dat gaat soms echt knetterhard dus ze doen er echt slechts enkele seconden over.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt he. Heb ik me ook over verbaast dat die blokjes worden weggetikt en voordat ze er weer zijn, liggen ze alweer terug.
Ja, er was een zo'n race en daar werden al die blokjes uit de bocht gereden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en dat gaat soms echt knetterhard dus ze doen er echt slechts enkele seconden over.
Oftewel dat zou ook een Olympische sport moeten zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:32 schreef Yesse het volgende:
Ik vind trouwens die mensjes die weggetikte blokjes snel weer terugleggen zo knap. Dat gaat altijd ZO snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:40 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanavond ontdekt dat je in Nederland kan dineren in het mandje van een heteluchtballon, waarbij je eten krijgt dat in de warme lucht in de ballon klaar is gemaakt. De kosten?uhm ja, ik sla wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb vanavond ontdekt dat je in Nederland kan dineren in het mandje van een heteluchtballon, waarbij je eten krijgt dat in de warme lucht in de ballon klaar is gemaakt. De kosten?Heeft het eten wel gesmaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanavond ontdekt dat je in Nederland kan dineren in het mandje van een heteluchtballon, waarbij je eten krijgt dat in de warme lucht in de ballon klaar is gemaakt. De kosten?Op zich is een ritje in de heteluchtballon ook vaak al duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Jij zou het gratis niet eens doen volgens mijquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm ja, ik sla wel over.
Niet geweest. Ik zocht wat leuks om mensen op te trakteren, maar dit vond ik wel erg gortigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heeft het eten wel gesmaakt?
quote:
Eén keer gedaan (was erg leuk trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich is een ritje in de heteluchtballon ook vaak al duur
Zit een elastiekje aanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er was een zo'n race en daar werden al die blokjes uit de bocht gereden.En toen de rijders er weer kamen, lagen ze allemaal weer terug.
Ik zou wel eens willen zien hoe ze dat doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er was een zo'n race en daar werden al die blokjes uit de bocht gereden.En toen de rijders er weer kamen, lagen ze allemaal weer terug.
Niet iets wat ik direct zelf zou proberen, maar was het wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb glühwein warmgemaakt met chocolade aroma erin. Hopelijk smaakt de "Schoko Glühpunsch"
Kan de nos daar geen reportage over maken?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoe ze dat doen.
NOS en sportquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan de nos daar geen reportage over maken?
Een ballonvlucht lijkt me wel mooi om te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij zou het gratis niet eens doen volgens mij
Drie kwartier praten over wat we waarschijnlijk gaan zien, paar seconden close up van een hand op zo'n blokje, drie kwartier praten over of we hier iets wijzer van zijn geworden.quote:
Nou, eigenlijk wel. De vorige maand was ik in een Duitse supermarkt en heb ik bij witte glühwein en glühwein met schoko aroma gehaald. Sowieso 10x zo lekker dan elke glühwein uit de Nederlandse supermarkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet iets wat ik direct zelf zou proberen, maar was het wat?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. De vorige maand was ik in een Duitse supermarkt en heb ik bij witte glühwein en glühwein met schoko aroma gehaald. Sowieso 10x zo lekker dan elke glühwein uit de Nederlandse supermarkt.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er net ook een beetje moeilijk naar keek en dacht: "waarom heb ik dit nou weer gehaald?".
Ah, het is een bestaand product?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. De vorige maand was ik in een Duitse supermarkt en heb ik bij witte glühwein en glühwein met schoko aroma gehaald. Sowieso 10x zo lekker dan elke glühwein uit de Nederlandse supermarkt.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er net ook een beetje moeilijk naar keek en dacht: "waarom heb ik dit nou weer gehaald?".
Dat klinkt smerigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, het is een bestaand product?
Ik dacht even dat je zelf op de gok wat choco aroma in de glühwein had gemieterd.
Niet als het aan mij ligtquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ik
Ik waardeer het wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb glühwein warmgemaakt met chocolade aroma erin. Hopelijk smaakt de "Schoko Glühpunsch"
Wat meteen de reden is van mijn verbazing over jouw probeersel.quote:
Ah, ik neem aan dat die geit ooit per ongeluk een flesje choco aroma wat naast een pan glühwein stond omstootte en dat hij daarom op het etiket staat?quote:Nee, het is dit product.
Wat een gekkigeit!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat meteen de reden is van mijn verbazing over jouw probeersel.
[..]
Ah, ik neem aan dat die geit ooit per ongeluk een flesje choco aroma wat naast een pan glühwein stond omstootte en dat hij daarom op het etiket staat?
Over minder dan een minuut gaan we eraan beginnen!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer een mooie dag. Op naar morgen.
Zojuist zijn in miljoenen huishoudens in Europa ruzies begonnen wegens mensen die Valentijnsdag vergeten zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera. Het is weer een normale dag met minder verwachtingen dan de dag van gisteren!
Zelfs als je het vergeten bent, kan je het nog goedmaken door te zeggen dat je pas 's nachts een fijne massage wil geven oid?quote:Op zondag 15 februari 2026 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist zijn in miljoenen huishoudens in Europa ruzies begonnen wegens mensen die Valentijnsdag vergeten zijn.
Misschien dat dat met sommige mensen werkt maar met de gemiddelde vrouw niet hoorquote:Op zondag 15 februari 2026 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs als je het vergeten bent, kan je het nog goedmaken door te zeggen dat je pas 's nachts een fijne massage wil geven oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |