Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu heb je al twee dingen om je geen zorgen over te maken, naast het nieuwe vloerkleed van Günther Diettrich in Zell am See
Althans ik neem aan dat je je daar geen zorgen over maakt.
Wat een deprimerend begin van valentijnsdag.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als ik google op Günther Dittrich vind ik er meerderen en ze zijn allemaal dood.
Ja, een beetje wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een deprimerend begin van valentijnsdag.
Ik heb lage verwachtingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel.
Aan de andere kant, valentijnsdag kan nu alleen nog maar beter worden.
Nog beter, dan kan het sowieso bijna alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb lage verwachtingen.
De broer van Marlene, neef van Boris en de vader van Frank.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.
Dat ik Günther niet ken wil niet zeggen dat ik geen enkele Dittrich ken en deze drie zijn voor zover ik weet geen familie van elkaar. Sowieso niet die ene met een anders gespelde achternaam.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
De broer van Marlene, neef van Boris en de vader van Frank.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, altijd lekker om je ergens geen zorgen om te hoeven maken.
Bij deze wel een platonischequote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de PostNL app krijg ik geen post vandaag.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:13 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben vanmorgen van mini een tasje chocolaatjes en een kaartje gehad (georchestreerd door oma maar toch) Hij heeft zelf hartjes op het tasje mogen plakken. Maar ik ken mijn kind, dat ging met veel tegenzin
Het is niet zo'n knutselaar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij deze wel een platonischevoor jou en iedereen in dit topic
![]()
Ahwquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij deze wel een platonischevoor jou en iedereen in dit topic
![]()
Heel herkenbaar. Ook bij mezelf trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:13 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben vanmorgen van mini een tasje chocolaatjes en een kaartje gehad (georchestreerd door oma maar toch) Hij heeft zelf hartjes op het tasje mogen plakken. Maar ik ken mijn kind, dat ging met veel tegenzin
Het is niet zo'n knutselaar.
Ah nee daar hoef je je geen zorgen over te maken, zolang je zoals iedereen z'n neef maar kentquote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.
Ik hoorde het ja. Door een extra tikje tegen de steen geloof ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was zowaar een rel bij curling
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was zowaar een rel bij curling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |