Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu heb je al twee dingen om je geen zorgen over te maken, naast het nieuwe vloerkleed van Günther Diettrich in Zell am See
Althans ik neem aan dat je je daar geen zorgen over maakt.
Wat een deprimerend begin van valentijnsdag.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als ik google op Günther Dittrich vind ik er meerderen en ze zijn allemaal dood.
Ja, een beetje wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een deprimerend begin van valentijnsdag.
Ik heb lage verwachtingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel.
Aan de andere kant, valentijnsdag kan nu alleen nog maar beter worden.
Nog beter, dan kan het sowieso bijna alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb lage verwachtingen.
De broer van Marlene, neef van Boris en de vader van Frank.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.
Dat ik Günther niet ken wil niet zeggen dat ik geen enkele Dittrich ken en deze drie zijn voor zover ik weet geen familie van elkaar. Sowieso niet die ene met een anders gespelde achternaam.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
De broer van Marlene, neef van Boris en de vader van Frank.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, altijd lekker om je ergens geen zorgen om te hoeven maken.
Bij deze wel een platonischequote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de PostNL app krijg ik geen post vandaag.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:13 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben vanmorgen van mini een tasje chocolaatjes en een kaartje gehad (georchestreerd door oma maar toch) Hij heeft zelf hartjes op het tasje mogen plakken. Maar ik ken mijn kind, dat ging met veel tegenzin
Het is niet zo'n knutselaar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij deze wel een platonischevoor jou en iedereen in dit topic
![]()
Ahwquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij deze wel een platonischevoor jou en iedereen in dit topic
![]()
Heel herkenbaar. Ook bij mezelf trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:13 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben vanmorgen van mini een tasje chocolaatjes en een kaartje gehad (georchestreerd door oma maar toch) Hij heeft zelf hartjes op het tasje mogen plakken. Maar ik ken mijn kind, dat ging met veel tegenzin
Het is niet zo'n knutselaar.
Ah nee daar hoef je je geen zorgen over te maken, zolang je zoals iedereen z'n neef maar kentquote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dééd ik niet nee, maar nu ga ik me zorgen maken dat ik zou moeten weten wie Günther Diettrich zou moeten zijn.
Ik hoorde het ja. Door een extra tikje tegen de steen geloof ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was zowaar een rel bij curling
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was zowaar een rel bij curling
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Door een extra tikje tegen de steen geloof ik?
Dat ja, Canada tikte de steen aan en dat mag niet. Zweden was flink boos. Toch heeft Canada gewonnen.quote:
Och zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:56 schreef NailQueen het volgende:
We hebben gisteren vrijdag de 13de overleefd. Dan moet Valentijnsdag ons ook wel lukken
En hoeveel niet anonieme?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:47 schreef Strani het volgende:
Hier tot zover nog nul anonieme liefdesverklaringen vandaag.
450quote:
Ook nulquote:
Een paar valpartijen van Ebba Andersson tijdens de 4x7.5 relay langlaufen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd en bij welke sport
Hoe erg kan het nou helemaal worden? Ik heb toevallig net een huis in jouw stad gekocht en van wat ik kan zien wonen er alleen maar aardige mensen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef NailQueen het volgende:
Mijn buren gaan verhuizen. Ik begrijp dat heel goed maar ik vind het wel jammer omdat ik het goed met hun kan worden. Ik ben wel een beetje ongerust met wat voor buren ik ervoor terug krijg
Het zijn trouwens de buren met het buurjongetje die ik hier weleens liefkozend 'luchtalarm' heb genoemd. Het gegil en gekrijs ga ik niet missen maar hij kan ook best aandoenlijk zijn![]()
Bij een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Strani het volgende:
Andere vraag: Weet iemand waar je een beetje goedkoop een drumstel kan kopen? Hoeft niet super goed te zijn qua klank maar wel luid genoeg. Ik kan niet drummen maar lijkt me leuk om wat mee te experimenteren zo 's nachts als ik niet kan slapen.
10 cm sneeuwquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:58 schreef Yesse het volgende:
Hier is de zon opeens gaan schijnenMorgen dan wel weer sneeuw
Gewoon Temu of Aliexpress? En dan laten afleveren bij de buren, hoef je zelf niet thuis te blijven!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Strani het volgende:
Andere vraag: Weet iemand waar je een beetje goedkoop een drumstel kan kopen? Hoeft niet super goed te zijn qua klank maar wel luid genoeg. Ik kan niet drummen maar lijkt me leuk om wat mee te experimenteren zo 's nachts als ik niet kan slapen.
Slim!! Dan kunnen die het mooi in hun gang laten staan tot ik terug ben van vakantiequote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon Temu of Aliexpress? En dan laten afleveren bij de buren, hoef je zelf niet thuis te blijven!
Dit zou nooit een advies mogen zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon Temu of Aliexpress? En dan laten afleveren bij de buren, hoef je zelf niet thuis te blijven!
Iddquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zou nooit een advies mogen zijn.
Ook niet in een situatie waar alles al sarcastisch is?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit zou nooit een advies mogen zijn.
Dan heeft het wellicht wel een soort cynische schoonheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook niet in een situatie waar alles al sarcastisch is?
Zulke buren heb ik ook gehad ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Strani het volgende:
Cyanische?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan heeft het wellicht wel een soort cynische schoonheid.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe erg kan het nou helemaal worden? Ik heb toevallig net een huis in jouw stad gekocht en van wat ik kan zien wonen er alleen maar aardige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |