Maar goed dat ik het curling heb gekeken dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar het Nederlands voetbal verdient onze aandacht ook niet
Spannender dan voetbal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het curling heb gekeken dan.
Ja, was leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spannender dan voetbal.
Olympische sport is toch leuker dan voetbal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV liet het ook niet zien vanavond.
Over het algemeen wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische sport is toch leuker dan voetbal.
Eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na twee weken OS heb ik toch wel weer genoeg van 263 varianten op skiën, schaatsen en sleeën. Maar goed, dan beginnen de voorjaarsklassiekers alweer.quote:
En Olympisch voetbal dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn meestal wel sporten die leuker zijn om te kijken dan voetbalquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na twee weken OS heb ik toch wel weer genoeg van 263 varianten op skiën, schaatsen en sleeën. Maar goed, dan beginnen de voorjaarsklassiekers alweer.
Ja, Tussen Kunst & Kitsch bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn meestal wel sporten die leuker zijn om te kijken dan voetbal
Absoluut, dat is elke week weer een spannende strijd tussen die twee. Voor wie ben jij meestal?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Tussen Kunst & Kitsch bijvoorbeeld.
Er was niet gezegd dat het alleen om de winterspelen gingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen enkel land heeft zich in die sport weten te plaatsen voor de winterspelen.
Meestal ben ik voor Kunst, maar een mooie Kitsch kan ik ook vaak wel waarderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, dat is elke week weer een spannende strijd tussen die twee. Voor wie ben jij meestal?
Hup Kitschquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, dat is elke week weer een spannende strijd tussen die twee. Voor wie ben jij meestal?
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal ben ik voor Kunst, maar een mooie Kitsch kan ik ook vaak wel waarderen.
Ja ik vond vroeger Kunst een stuk sterker maar ik merk toch dat ik tegenwoordig steeds vaker zit te juichen voor Kitschquote:
Toch die underdogpositie hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vond vroeger Kunst een stuk sterker maar ik merk toch dat ik tegenwoordig steeds vaker zit te juichen voor Kitsch
Ja precies, die moeten met een veel lager budget opereren en toch zijn ze nooit gedegradeerd. Daar heb ik respect voor.quote:
Fijne van Kitsch vind ik wel dat het niet meteen een half huis hoeft te kosten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vond vroeger Kunst een stuk sterker maar ik merk toch dat ik tegenwoordig steeds vaker zit te juichen voor Kitsch
Precies, het is veel minder pretentieus! Het wordt pas een probleem wanneer mensen willen dat Kitsch opeens vanuit het niets Kunst wordt. Dat gaat gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijne van Kitsch vind ik wel dat het niet meteen een half huis hoeft te kosten.
"Ik kocht dit op de rommelmarkt voor een tientje"
"Nou, dat is ook ongeveer wat het waard is en het ziet er ook nog best leuk uit"
Meer heb je toch niet nodig?
Van die mensen die dan gaan proberen er kunst van te maken door er iets net zo goedkoops aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, het is veel minder pretentieus! Het wordt pas een probleem wanneer mensen willen dat Kitsch opeens vanuit het niets Kunst wordt. Dat gaat gewoon niet.
Verzekeren? Ah joh, nergens voor nodig, maak je niet drukquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijne van Kitsch vind ik wel dat het niet meteen een half huis hoeft te kosten.
"Ik kocht dit op de rommelmarkt voor een tientje"
"Nou, dat is ook ongeveer wat het waard is en het ziet er ook nog best leuk uit"
Meer heb je toch niet nodig?
Precies, altijd lekker om je ergens geen zorgen om te hoeven maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Verzekeren? Ah joh, nergens voor nodig, maak je niet druk
Nu heb je al twee dingen om je geen zorgen over te maken, naast het nieuwe vloerkleed van Günther Diettrich in Zell am Seequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, altijd lekker om je ergens geen zorgen om te hoeven maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |