Iemand moet op de tassen letten.quote:
Zomer in Zeeland ?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantie geboekt voor de zomer, lekker in Nederland
Deden we vroeger ook bij de Eftelingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iemand moet op de tassen letten.
Donderen in Drenthequote:
Ah leuk! Ben je daar al eens geweest? Mooi land hoor, maar wel rare mensen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantie geboekt voor de zomer, lekker in Nederland
Ah, vooruit dan. Wat dat betreft wel handig dat je dicht bij de kust woont waar er meestal minder sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet op me gemak in de sneeuw/ijs.
Precies.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, vooruit dan. Wat dat betreft wel handig dat je dicht bij de kust woont waar er meestal minder sneeuw ligt.
Stig is niet bang voor rare mensenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah leuk! Ben je daar al eens geweest? Mooi land hoor, maar wel rare mensen.
Gelukkig spreken de meesten best goed Engels.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is niet bang voor rare mensen
Ik zeg toch niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig spreken de meesten best goed Engels.
Sterkte daar, hopelijk valt het mee!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Strani het volgende:
Net weer een alert ontvangen van de overheid voor de storm vandaag en vooral morgen. Ik heb al m'n plannen maar vast gecancelt.
Klinkt prima! Ze het grootste publieke carnavalsfeest in Alicante stad nu uitgesteld naar vrijdag de 20e dus dan ga ik alsnog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte daar, hopelijk valt het mee!
Ik ga zondag de carnavalsoptocht kijken, tenminste als ik weer beter ben. Het lijkt wel weer iets de goede kant op te gaan. Verder geen plannen, behalve OS kijken.
Vrouwen met kortpittig kapsels gaat denk ik wel een cultuurshock voor je zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is niet bang voor rare mensen
Die heb ik al genoeg gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vrouwen met kortpittig kapsels gaat denk ik wel een cultuurshock voor je zijn
Oh wat erg jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vrouwen met kortpittig kapsels gaat denk ik wel een cultuurshock voor je zijn
Ik kwam er net toevallig eentje tegen bij de Appie. Met haar man die als een hondje achter haar aan liep.quote:
Wacht maar tot je naar de Huishoudbeurs gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik al genoeg gezien
Ik ben gek maar niet levensmoe.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je naar de Huishoudbeurs gaat
Waren ook maar twee kansen vandaag.quote:
Ja, jammer dat ik er dan net naast greep.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren ook maar twee kansen vandaag.
Je kan niet altijd pieken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik er dan net naast greep.
Nou dat weet ik niet. Deze SC laat zien dat het wel kan, of dat het in ieder geval zou moeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan niet altijd pieken.
PSV liet het ook niet zien vanavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Deze SC laat zien dat het wel kan, of dat het in ieder geval zou moeten.
Oh maar het Nederlands voetbal verdient onze aandacht ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV liet het ook niet zien vanavond.
Fijn, dan ben ik al jaren goed bezigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar het Nederlands voetbal verdient onze aandacht ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |