Dat is wel rap.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Strani het volgende:
We zijn pas op vrijdag van de eerste week en de gratis condooms in het Olympisch dorp zijn al op
Edit: Blijkbaar hadden ze er maar drie dagen voor nodig om ze op te maken. Dat zijn nog eens Olympische prestaties.
Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan in de Italiaanse organisatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Strani het volgende:
We zijn pas op vrijdag van de eerste week en de gratis condooms in het Olympisch dorp zijn al op
Edit: Blijkbaar hadden ze er maar drie dagen voor nodig om ze op te maken. Dat zijn nog eens Olympische prestaties.
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan in de Italiaanse organisatie natuurlijk.
Ja, aan die Romeinen denk ik nog regelmatig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.
Natuurlijk, ik vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, aan die Romeinen denk ik nog regelmatig.
Nou dan wordt het langdurchlaufen hahaha.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afslag gemist bij het langlaufen.
Je máákt wat mee tijdens de OS!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de Rooms-katholieken die het niet zo op condooms haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.
Teveel vertrouwd op de navigatie denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
we?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:40 schreef Strani het volgende:
Nou, we gaan zo zestig kilometer schaatsen.
Oh, nou verwcht er niet te veel dan van hoor.quote:
Ik verwacht dat je je best doet en dat je deze SC groet tijdens de introductie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou verwcht er niet te veel dan van hoor.
Als ik al kan blijven staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je je best doet en dat je deze SC groet tijdens de introductie.
Ja... dat zou natuurlijk wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik al kan blijven staan.
De Deen heeft het ook niet gered.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dat zou natuurlijk wel fijn zijn.
Wel de enige vandaag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef NailQueen het volgende:
De medialles stromen nu lekker binnen
Op basis van de tijden zou mijn tijd op de 10km uitkomen op 12:21:35.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dat zou natuurlijk wel fijn zijn.
En dat is dan dagen:uren:minuten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van de tijden zou mijn tijd op de 10km uitkomen op 12:21:35.
minuten, seconden, honderdsten.quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Strani het volgende:
Net weer een alert ontvangen van de overheid voor de storm vandaag en vooral morgen. Ik heb al m'n plannen maar vast gecancelt.
Ik zou dan toch rekening houden met een Lindsey Vonn correctie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
minuten, seconden, honderdsten.
39-jarige deed er 13:00.01 over, 40-jarige deed het in 12:40.48.
Dat is 1 jaar erbij en 19.13 sneller. Ik ben 1 jaar ouder, dus ga ook 19.13 sneller.
Het Spaanse weer is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Strani het volgende:
Net weer een alert ontvangen van de overheid voor de storm vandaag en vooral morgen. Ik heb al m'n plannen maar vast gecancelt.
Het is echt een hele rare winter. De ene storm na de andere. Maar gisteren dan weer heerlijk zonnig en een graad of 21.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het Spaanse weer is ook niet meer wat het geweest is he
Heesryquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef Yesse het volgende:
Zou Henry ziek worden? Hij klinkt behoorlijk hees.
Als ik moet kiezen tussen rodelen of skeleton zou ik rodelen kiezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Yesse het volgende:
Dat skeletten is ook echt een sport voor durfals he? Man dat ziet er eng uit
Ik zou ook roddelen over skeletten kiezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen rodelen of skeleton zou ik rodelen kiezen.
Maar gelukkig heb ik die keuze nog nooit hoeven te maken.
En zou je dan kiezen om alleen te gaan of samen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen rodelen of skeleton zou ik rodelen kiezen.
Maar gelukkig heb ik die keuze nog nooit hoeven te maken.
Lekker samen op de sleequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zou je dan kiezen om alleen te gaan of samen?
Ik kies ervoor om helemaal niet te gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zou je dan kiezen om alleen te gaan of samen?
Ja, zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef Yesse het volgende:
Zou Henry ziek worden? Hij klinkt behoorlijk hees.
Ik heb zelfs voor de zekerheid helemaal geen plannen gemaakt voor dit weekend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Strani het volgende:
Lafquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik pak de skilift wel naar beneden.
Ik voel mij niet op me gemak in de sneeuw/ijs.quote:
Ik ook niet. De bergen zijn mijn favoriete vakantieplek maar dan wel in de zomer en niet in de winterquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet op me gemak in de sneeuw/ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |