Dat is wel rap.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Strani het volgende:
We zijn pas op vrijdag van de eerste week en de gratis condooms in het Olympisch dorp zijn al op
Edit: Blijkbaar hadden ze er maar drie dagen voor nodig om ze op te maken. Dat zijn nog eens Olympische prestaties.
Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan in de Italiaanse organisatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Strani het volgende:
We zijn pas op vrijdag van de eerste week en de gratis condooms in het Olympisch dorp zijn al op
Edit: Blijkbaar hadden ze er maar drie dagen voor nodig om ze op te maken. Dat zijn nog eens Olympische prestaties.
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan in de Italiaanse organisatie natuurlijk.
Ja, aan die Romeinen denk ik nog regelmatig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.
Natuurlijk, ik vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, aan die Romeinen denk ik nog regelmatig.
Nou dan wordt het langdurchlaufen hahaha.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afslag gemist bij het langlaufen.
Je máákt wat mee tijdens de OS!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de Rooms-katholieken die het niet zo op condooms haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee Fred dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. We hebben het hier wel over het land waar de Romeinen vandaan kwamen hè.
Teveel vertrouwd op de navigatie denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
we?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:40 schreef Strani het volgende:
Nou, we gaan zo zestig kilometer schaatsen.
Oh, nou verwcht er niet te veel dan van hoor.quote:
Ik verwacht dat je je best doet en dat je deze SC groet tijdens de introductie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou verwcht er niet te veel dan van hoor.
Als ik al kan blijven staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je je best doet en dat je deze SC groet tijdens de introductie.
Ja... dat zou natuurlijk wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik al kan blijven staan.
De Deen heeft het ook niet gered.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dat zou natuurlijk wel fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |