Owh, en zo gaan we nog uit etenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb 2x bloemen (ok, 1x van mijn moeder), een superlief kaartje, Ferrero Rocher en Valentijnstompoucen gekregen
Lekker, geniet ervan! Naar wat voor soort restaurant?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en zo gaan we nog uit eten
Niet speciaal voor Valentijnsdag, we zouden vorige week al gaan (ging niet door i.v.m. migraine-aanval vriend). Maar wel om x-jaar relatie te vierenDus ik vind dat het toch telt
Thanksquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker, geniet ervan! Naar wat voor soort restaurant?
Ja, zou leuk zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:59 schreef Yesse het volgende:
Hopen op weer shorttrackgenot vanavond
Misschien had ie er geen zin in.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leek wel of hij het niet eens probeerde
De Laat het verschrikkelijk liggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leek wel of hij het niet eens probeerde
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ikquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Laat het verschrikkelijk liggen.
Ja. Slechtste Spelen ooitquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was nog niet ingeschakeld. De eerste NLer ligt er al weer uit?
De Smet op een prima FOK-dagquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei deze post gaat je een schorsing opleveren vrees ik
Tsz gewoon beter zoeken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even op Google gekeken of er ook een Kwuk is maar helaas, ik ben niemand tegengekomen.
Ja, echt he. Heb ik me ook over verbaast dat die blokjes worden weggetikt en voordat ze er weer zijn, liggen ze alweer terug.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:32 schreef Yesse het volgende:
Ik vind trouwens die mensjes die weggetikte blokjes snel weer terugleggen zo knap. Dat gaat altijd ZO snel
Ja en dat gaat soms echt knetterhard dus ze doen er echt slechts enkele seconden over.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt he. Heb ik me ook over verbaast dat die blokjes worden weggetikt en voordat ze er weer zijn, liggen ze alweer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |