Ik was blij om vorige week zaterdag de zon te zien in Breukelen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.
Ik zag hem gisterenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was blij om vorige week zaterdag de zon te zien in Breukelen.
Hier bij het fietsenhok ligt nog sneeuw.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels een heel eind weg.
Gisterochten en zaterdagquote:Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren
En toen niet meer
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier bij het fietsenhok ligt nog sneeuw.
Ik zou vanmiddag met een collega iets bespreken op kantoor, maar collega is ziek dus heb ik besloten om vandaag thuis te werken.
STerktequote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.quote:
Oei, ben je al naar de fysio meegeweest?quote:Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.
Nee, dat nog niet. Wou eerst de mening van de huisarts horen. Het wordt wel minder maar het blijft zeuren.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oei, ben je al naar de fysio meegeweest?
Shit, net te laat voor deze livestreamquote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel lekker ja. Zit nu bij de huisarts.
Broek uit, stream uit.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, net te laat voor deze livestream
Fixedquote:Op maandag 16 februari 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek uit, stream uit aan.
Ja, jij wil dat wel hequote:
Ja niks gezien dusquote:Op maandag 16 februari 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek uit, stream uit.
Wat naarquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.
He, getsiequote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer pech met de auto. 3de keer in 6 maanden. Het wordt tijd voor een nieuwe auto![]()
Ik ben gelukkig thuis maar uiteraard heeft de Anwb het druk met dit weer
Gelukkig weer opgelostquote:Op maandag 16 februari 2026 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben op kantoor. Het was een kapotte accu die gelukkig gelijk vervangen kon worden.
Vanaf augustus heb ik een kapotte katalysator, dynamo en nu een accu gehad. Ik was langzaam al opzoek naar een nieuwe auto maar ik ga er nu echt werk van maken.
Fijn!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts geweest. Vooral rust nodig nu. Er is niks geks aan de hand met mijn schouder/arm. Als het na 2 weken nog niet helemaal weg is dan even contact zoeken. Het wordt steeds minder, dus dat scheelt
Toen mijn benen 2 jaar terug zo slap waren, ben ik naar de fysio gegaan. Een jaar later heb ik de chronische indicatie geregeld via de huisarts.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn!
Al sla ik de huisarts echt meteen over tegenwoordig ren ik naar de fysio. Dat heeft heeft veel vaker nut gehad dan naar de huisarts gaan.
Nou, de huisarts zei hier dat ik dan wellicht meteen oefeningen zou moeten doen dan rust geven. Dus ben blij dat ik dit heb gedaan (en kosten heb bespaardquote:Op maandag 16 februari 2026 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn!
Al sla ik de huisarts echt meteen over tegenwoordig en ren ik naar de fysio. Dat heeft heeft veel vaker nut gehad dan naar de huisarts gaan.
Snap ik!quote:Op maandag 16 februari 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen mijn benen 2 jaar terug zo slap waren, ben ik naar de fysio gegaan. Een jaar later heb ik de chronische indicatie geregeld via de huisarts.
Ik hoop dat rust helptquote:Op maandag 16 februari 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, de huisarts zei hier dat ik dan wellicht meteen oefeningen zou moeten doen dan rust geven. Dus ben blij dat ik dit heb gedaan (en kosten heb bespaard).
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.quote:
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?quote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?
Snap ik, dan heb je geen vertrouwen meer in je auto. Hoewel een kapotte accu met deze winter ook weer niet heel gek isquote:Op maandag 16 februari 2026 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben op kantoor. Het was een kapotte accu die gelukkig gelijk vervangen kon worden.
Vanaf augustus heb ik een kapotte katalysator, dynamo en nu een accu gehad. Ik was langzaam al opzoek naar een nieuwe auto maar ik ga er nu echt werk van maken.
Mooi dat het alkemaal mee lijkt te vallenquote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
Heb ik ook regelmatig, waarschijnlijk door een slechte zitpositie. Ik merk zelf altijd wel dat de pijn minder wordt als ik m'n arm over m'n borst leg en dan de andere hand op de bovenarm (van de pijnlijke schouder) en daarmee die arm dan tegen de borst drukken. Dat stretcht die spieren mooi en kan voor wat ontspanning zorgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.
Dat is al over 2 weken!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.
Kloptquote:
Ze flikt het gewoon weer!quote:
Het waren twee mooie minuten.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeld
"Maakt zo goed schoon dat je er niks van ziet!"quote:Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.
Als speler van Arsenal en Manchester City zal hem dat niet zo heel boeien.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.
quote:Op maandag 16 februari 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
NM heeft een nieuwe koortsthermometer gekocht, de oude deed het niet meer. Was ook jaren niet gebruikt. 38,5 graden koorts, gemeten in mijn mond
Oefquote:Op maandag 16 februari 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
NM heeft een nieuwe koortsthermometer gekocht, de oude deed het niet meer. Was ook jaren niet gebruikt. 38,5 graden koorts, gemeten in mijn mond
Ik dacht even dat mijn beeldscherm glitchtequote:
Klinkt wel leukquote:Op maandag 16 februari 2026 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Plopsaland was vermakelijk vandaag. Het is geen Toverland of Phantasialand, en zeker geen Efteling of Europapark, maar er zijn wel de nodige mooie attracties, en de thematiek rond Studio 100 brengt ook wel wat nostalgische gevoelens naar voren. Gisteren waren we er al even, maar toen hadden we last van de sneeuw, waardoor diverse attracties moesten sluiten. Vandaag was het bijna de hele dag stralend weer (totdat een wolkbreuk om 17 uur het halve park onder water zette). Dus we hebben alles kunnen doen. Het varieert van toffe achtbanen tot enorme rammelbakken. Maar ook wel dingen die je niet zo vaak ziet, als jetski’s op het meer, een wildere reïncarnatie van de Polka Marina uit de Efteling en de Grote Golf, een soort ronddraaiende boot die heen en weer gaat over de golven (doe dit niet vlak na het eten).
Het park is wel vrij nadrukkelijk ingericht op (groot)ouders die met kleine kinderen komen, en hun geld stuksmijten op overprijsd voedsel en souvenirs om de bankrekening van bwah Gertje te spekken. Maar goed, wij hebben een goedkoop abonnement, en eten kan je meenemen, dus dat heb je zelf in de hand. We blijven nog een paar dagen aan zee, dus hopelijk werkt het weer mee en gaan we nog eens.
Dat is opzich niet raar. Als we aan het werk moeten gaan we met het donker weg en komen we met het donker thuis. Het wordt gelukkig langzaam licht maar het is nog even wachten tot het echt lente wordtquote:
Ja, het was nog steeds koud en winderig hoor. Maar in elk geval grotendeels droog. En wij hoorden niet bij de mensen die in de stilgevallen Nachtwacht-Flyer zaten.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt wel leukFijn ook dat het weer bij jullie wel prima was, hier was het echt een gure grauwe dag
Wat een nachtmerriequote:Op maandag 16 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het was nog steeds koud en winderig hoor. Maar in elk geval grotendeels droog. En wij hoorden niet bij de mensen die in de stilgevallen Nachtwacht-Flyer zaten.
[ afbeelding ]
Deze zweefmolen op 25 meter hoogte hing 20 minuten stil vanmiddag.
Ik kijk het niet meer sinds elk seizoen de kandidaten zitten te mollen om in heet spel te blijven.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
Voor alle (niet zo) stiekeme overlopers vanaf eind februari, er is weer een MOL-poule in de WIDM-app, en het prono topic is ook geopend
![]()
MOL / [WIDM 2026] De WIDM-app (met FOK!poule!)
MOL / [WIDM 2026] FOK! Wie is de Mol? NL Prono
Er is nog een lichte twijfel of ik ga kijken, maar dat zal waarschijnlijk wel. Het lijkt me onhandig dat zowel WidM als De Mol door elkaar heen lopenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
Voor alle (niet zo) stiekeme overlopers vanaf eind februari, er is weer een MOL-poule in de WIDM-app, en het prono topic is ook geopend
![]()
gejoinedquote:Op maandag 16 februari 2026 20:55 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2026 12:58 schreef Fred_B het volgende:
En groeten vanuit De Panne in Plopsaland
Nee, snap ik wel een beetje. Ik hoop dat ze daar snel iets op verzinnenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk het niet meer sinds elk seizoen de kandidaten zitten te mollen om in heet spel te blijven.
Ja samequote:Op maandag 16 februari 2026 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is nog een lichte twijfel of ik ga kijken, maar dat zal waarschijnlijk wel. Het lijkt me onhandig dat zowel WidM als De Mol door elkaar heen lopen
Bedankt voor de reviewquote:Op maandag 16 februari 2026 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Plopsaland was vermakelijk vandaag. Het is geen Toverland of Phantasialand, en zeker geen Efteling of Europapark, maar er zijn wel de nodige mooie attracties, en de thematiek rond Studio 100 brengt ook wel wat nostalgische gevoelens naar voren. Gisteren waren we er al even, maar toen hadden we last van de sneeuw, waardoor diverse attracties moesten sluiten. Vandaag was het bijna de hele dag stralend weer (totdat een wolkbreuk om 17 uur het halve park onder water zette). Dus we hebben alles kunnen doen. Het varieert van toffe achtbanen tot enorme rammelbakken. Maar ook wel dingen die je niet zo vaak ziet, als jetski’s op het meer, een wildere reïncarnatie van de Polka Marina uit de Efteling en de Grote Golf, een soort ronddraaiende boot die heen en weer gaat over de golven (doe dit niet vlak na het eten).
Het park is wel vrij nadrukkelijk ingericht op (groot)ouders die met kleine kinderen komen, en hun geld stuksmijten op overprijsd voedsel en souvenirs om de bankrekening van bwah Gertje te spekken. Maar goed, wij hebben een goedkoop abonnement, en eten kan je meenemen, dus dat heb je zelf in de hand. We blijven nog een paar dagen aan zee, dus hopelijk werkt het weer mee en gaan we nog eens.
Ja, het is Krokusvakantie.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat park alweer open is
Hoe was het Bos van Plop?
Mooi op tijd. En gelijk de paasspullen erbij gepakt?quote:
Ho ho, jaag me niet zo opquote:Op maandag 16 februari 2026 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi op tijd. En gelijk de paasspullen erbij gepakt?
quote:
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
@:NailQueen wil dit vast weten
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belandenquote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
Zo ver ben ik niet gekomen, want het was meer tragisch dan grappigquote:Op maandag 16 februari 2026 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Met een verslaving aan matrassen eten van een grote familiequote:Op maandag 16 februari 2026 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belanden
Fijn dat je geen koorts meer hebt. De rest is minder fijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Honger is een goed teken. Klaar om weer te herstellen. Hopelijk snel weer helemaal de oude!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:42 schreef Redefine het volgende:
Vandaag weer aan het werk. Dus alleen in de avond sport volgen
Er is wel biatlon vanmiddagquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Was een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Zo klopt 'ie voor mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor custom Allstars komen volgende week mogelijk al
Hopelijk dan ook mooi weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor komt volgende week mogelijk al
Helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dan ook mooi weer.
Die zullen wat goedkoper zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gaan het nu weer leuk vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Belachelijk die achtervolging.
Dat was ook maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We gaan het nu weer leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |