Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.quote:
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?quote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook voor je. Weet je al wanneer de motor geleverd wordt?
Snap ik, dan heb je geen vertrouwen meer in je auto. Hoewel een kapotte accu met deze winter ook weer niet heel gek isquote:Op maandag 16 februari 2026 10:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben op kantoor. Het was een kapotte accu die gelukkig gelijk vervangen kon worden.
Vanaf augustus heb ik een kapotte katalysator, dynamo en nu een accu gehad. Ik was langzaam al opzoek naar een nieuwe auto maar ik ga er nu echt werk van maken.
Mooi dat het alkemaal mee lijkt te vallenquote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Het voelt al een stuk beter. Ik kon eerst niet eens fatsoenlijk over mijn rechterschouder kijken. Dat gaat nu een stuk makkelijker.
Ik hoop dat het voldoende opgeknapt is als de nieuwe motor er is
Heb ik ook regelmatig, waarschijnlijk door een slechte zitpositie. Ik merk zelf altijd wel dat de pijn minder wordt als ik m'n arm over m'n borst leg en dan de andere hand op de bovenarm (van de pijnlijke schouder) en daarmee die arm dan tegen de borst drukken. Dat stretcht die spieren mooi en kan voor wat ontspanning zorgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Pijnlijke schouder die niet overgaat. Althans, de uitstraling naar nek en arm niet.
Dat is al over 2 weken!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kijken vooral naar het weer. Kenteken is besteld en dan is het meer zaak van verzekering regelen en ophalen/brengen. Ik verwacht begin maart pas eerlijk gezegd.
Kloptquote:
Ze flikt het gewoon weer!quote:
Het waren twee mooie minuten.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ach ach ach Zinchenko... Daar hebben we ook niet veel aan gehad.
Staat wel mooi op je cv. Speler van Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel ja. En grote kans dat die na de zomer zelf weggaat of het contract niet wordt verlengd. Dan heeft die een halfuur voor Ajax gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |