Ho ho, jaag me niet zo opquote:Op maandag 16 februari 2026 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi op tijd. En gelijk de paasspullen erbij gepakt?
quote:
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
@:NailQueen wil dit vast weten
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belandenquote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
TLC heeft een paar van hun favoriete onderwerpen gecombineerd en zendt nu een programma uit over dwergen kleine mensen met overgewicht
Zo ver ben ik niet gekomen, want het was meer tragisch dan grappigquote:Op maandag 16 februari 2026 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weten of ze ook yes tegen de dress hebben gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Met een verslaving aan matrassen eten van een grote familiequote:Op maandag 16 februari 2026 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vervolgens met seksuele issues op de ER belanden
Fijn dat je geen koorts meer hebt. De rest is minder fijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Honger is een goed teken. Klaar om weer te herstellen. Hopelijk snel weer helemaal de oude!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:43 schreef Arizona het volgende:
Geen koorts meer vannacht, wel waardeloos geslapen want ik sliep veel te vroeg, mijn lichaam doet pijn van het liggev en ik heb honger
Ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:35 schreef H_T het volgende:
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:42 schreef Redefine het volgende:
Vandaag weer aan het werk. Dus alleen in de avond sport volgen
Er is wel biatlon vanmiddagquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Was een vermakelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso niet veel vandaag, behalve het eeuwige curlen
Zo klopt 'ie voor mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor custom Allstars komen volgende week mogelijk al
Hopelijk dan ook mooi weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De motor komt volgende week mogelijk al
Helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dan ook mooi weer.
Die zullen wat goedkoper zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader kwam net zeggen dat er een besmettelijk virus in de schaatsploeg heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gaan het nu weer leuk vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Belachelijk die achtervolging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |